اپل برنامه های Music، TV و Devices را در ویندوز منتشر می کند

اپل نسخه نهایی Music، TV و Devices را بر روی پلتفرم ویندوز منتشر کرده است. این برنامه ها اکنون برای دانلود در دستگاه های x86 دارای ویندوز 10 و 11 در دسترس هستند.

اپل قبلا موسیقی، تلویزیون و دستگاه‌ها را در ویندوز در حالت «پیش‌نمایش» منتشر کرده بود. این برنامه ها فقط در ویندوز 11 و نه در 10 در دسترس بودند. با انتشار آخرین نسخه، برنامه ها از حالت پیش نمایش خود خارج شده و در هر دو نسخه سیستم عامل در دسترس هستند.

Apple TVApple TV - چیکاو

موسیقی، تلویزیون و دستگاه‌ها جایگزین نهایی iTunes هستند که همچنان وجود دارد. در حالی که اپل آیتونز را برای مک با macOS Catalina حذف کرد، به نوعی در ویندوز وجود داشته است و همچنین به‌روزرسانی‌های منظم دریافت می‌کند. با این حال، برنامه درهم و برهم است و به وضوح در دندان است، ناگفته نماند که فاقد بسیاری از ویژگی های مدرن است. اینجاست که اپلیکیشن های جدید وارد می شوند.

دستگاه های اپل - چیکاو

به عنوان مثال، با برنامه Music، به همه ویژگی‌هایی که در پلتفرم‌های خود اپل وجود دارد، دسترسی دارید، از جمله دسترسی به موسیقی بدون افت و وضوح بالا، چیزی که iTunes فاقد آن است. برنامه TV به شما امکان می دهد به خریدهای iTunes و همچنین محتوای پخش جریانی Apple TV+ تا 4K HDR دسترسی داشته باشید. برنامه Devices مواردی مانند همگام‌سازی، پشتیبان‌گیری و به‌روزرسانی دستگاه‌های iPhone، iPad و iPod را مدیریت می‌کند.

هنوز مشخص نیست که اپل تا چه زمانی به حفظ iTunes برای ویندوز ادامه خواهد داد. شاید برای نسخه‌های ویندوز قدیمی‌تر از 10 باقی بماند، اما در این مرحله احتمالاً زمان زیادی برای این دنیا نیست.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.