به روز رسانی Galaxy Enhance-X ویژگی جدیدی را برای تغییر زاویه دوربین به ارمغان می آورد

سامسونگ آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن ویرایش تصویر Galaxy Enhance-X خود منتشر کرده است. این نسخه برنامه ویژگی مناسبی به نام سوئیچ دوربین را به همراه دارد که به شما امکان می دهد زاویه دوربین تصاویری را که قبلاً گرفته اید تغییر دهید. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که پرسپکتیو تصویر درست به نظر نمی‌رسد، می‌توانید با استفاده از ویژگی Camera Shift آن را اصلاح کنید.

برنامه Galaxy Enhance-X تغییر زاویه دید تصویر و زاویه دوربین را آسان تر می کند

نسخه جدید برنامه Galaxy Enhance-X (2.0.67) اکنون در فروشگاه گلکسی موجود است و حجم دانلود آن 166.21 مگابایت است. این ویژگی جدید به نام سوئیچ دوربین را معرفی می کند که به شما امکان می دهد زاویه دید یا زاویه دوربین را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر فکر می‌کنید عکس شما از زاویه عمودی گرفته شده است، می‌توانید از ویژگی جدید برای ویرایش آن استفاده کنید تا دیگر تصویر به این شکل نباشد. می توانید ارتفاع موقعیت دوربین یا زاویه آن را تغییر دهید. همچنین می توانید طوری به نظر برسد که عکس با دوربین گوشی وارونه گرفته شده است.

هنگامی که روی دکمه سوئیچ دوربین کلیک می کنید، می توانید سه گزینه را مشاهده کنید: سوئیچ دوربین (در سمت چپ)، ارتفاع و شیب. دکمه سوئیچ دوربین به شما امکان می دهد بین زاویه های معمولی و وارونه دوربین یکی را انتخاب کنید. با نوار لغزنده Height می توانید ارتفاعی را که از آن تصویر گرفته شده است تنظیم کنید. با استفاده از نوار لغزنده Tilt می توانید زاویه عمودی دوربین را تغییر دهید. با استفاده از این قابلیت می توانید شخص داخل عکس را لاغرتر نشان دهید. متأسفانه، ویژگی سوئیچ دوربین فقط با تصاویری کار می کند که کل بدن فرد قابل مشاهده است.

همه این تغییرات را می توان با استفاده از گزینه های پرسپکتیو تصویر مانند لغزنده های زاویه راست، چرخش، افقی و عمودی تنظیم کرد که تقریباً در همه برنامه های ویرایش تصویر، از جمله بخش ویرایشگر عکس خود سامسونگ در برنامه گالری، موجود است. با این حال، این شرکت درک و تنظیم این زوایا را با ویژگی سوئیچ دوربین در اپلیکیشن Galaxy Enhance-X آسان‌تر کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.