جاروبرقی جدید سامسونگ از هوش مصنوعی برای تنظیم قدرت مکش در لحظه استفاده می کند

حتی با وجود اینکه اصطلاح “AI” اکنون برای اولین بار با گوشی های گلکسی سامسونگ همراه شده است، این شرکت مدتی است که از هوش مصنوعی در دستگاه های دیگر استفاده می کند. شاید قبلاً نام جاروبرقی های هوشمند Jet سامسونگ را شنیده باشید. اما چیزی که ممکن است هنوز ندانید این است که یک AI Mode 2.0 جدید اکنون آماده عرضه در کنار جدیدترین جاروبرقی Jet AI stick 2024 است.

این جارو شارژی جدید سفارشی Jet AI که سامسونگ امروز معرفی کرد دارای قدرت مکش بهبود یافته تا 310 وات است که این شرکت ادعا می کند بالاترین قدرت مکش جهان است.

جاروبرقی جدید Jet AI این رکورد را از طریق فناوری های ثبت شده توسط Samsung Electronics به دست آورده است، مانند ساختار موتور فوق سبک که افت فشار هوا را کاهش می دهد.

هوش مصنوعی هوشمندتر برای جاروبرقی جدید سامسونگ - چیکاو

هوش مصنوعی هوشمندتر برای جاروبرقی جدید سامسونگ

جارو شارژی جدید سفارشی Jet AI سامسونگ چند ترفند هوشمندانه دیگر در آستین خود دارد.

اولین حالت AI Mode 2.0 جدید است که می تواند مواد کف را تشخیص داده و تمایز قائل شود و به طور خودکار قدرت مکش را بر اساس پاک کردن حصیر، کف یا فرش تنظیم کند.

این سیستم هوشمند همچنین می‌تواند برس را به تنهایی بلند کند یا زمانی که کاربر سعی می‌کند گوشه‌ها را جاروبرقی بکشد، آن را تنظیم کند.

وقتی همه این ویژگی‌های هوشمندانه هوش مصنوعی با هم کار کنند، می‌توانند مصرف باتری را تا ۲۵ درصد در مقایسه با مدل‌های قبلی کاهش دهند.

یکی دیگر از ویژگی های عالی یک برس تمیز کننده با دمای بالا است که آب گرم را در حدود 55 درجه سانتیگراد اسپری می کند تا کف را به طور موثر تمیز کند. این جدیدترین مدل همچنین از یک سیستم فیلتراسیون جدید HEPA استفاده می کند که از انتشار مجدد ذرات ریز در جو جلوگیری می کند.

سامسونگ می گوید جارو شارژی جدید Bespoke Jet AI اکنون در کره جنوبی در پنج رنگ موجود است: سفید، خاکستری، بژ، مشکی و سبز. قیمت از 1,649,000 تا 1,749,000 وون (1,242 تا 1,317 دلار) متغیر است.

در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جارو شارژی جدید Bespoke Jet AI در بازارهای غیر از کره وجود ندارد، اما سامسونگ باید زودتر آن را در سطح جهانی عرضه کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.