سامسونگ برنده جوایز «بهترین نمایش» در ISE 2024 در بارسلون شد

Samsung Electronics ستاره رویداد ISE 2024 (سیستم های یکپارچه اروپا) بود. این شرکت بزرگترین منطقه نمایشگاهی را به نمایش گذاشت و نوآورانه ترین فناوری های نمایش را در بین همه شرکت کنندگان به نمایش گذاشت. سامسونگ به لطف صفحه نمایش قدرتمند و همه کاره و خطوط دیجیتال ساینیج خود، چندین جایزه «بهترین نمایش 2024» را به دست آورد.

نمایشگاه ISE 2024 در مجتمع Fira de Barcelona، Gran Via از 30 ژانویه تا 2 فوریه برگزار شد. سامسونگ یک فضای نمایشگاهی چشمگیر به وسعت 1728 متر مربع داشت که به گفته این شرکت بیش از 7000 بازدید کننده در روز اول رویداد و 23000 بازدید کننده جذب کرد. بازدیدکنندگان در طول مدت رویداد.

دیوار، میکرو ال ای دی شفاف، صفحه نمایش تعاملی جدید و موارد دیگر

در میان بسیاری از فناوری‌های نمایشگر که سامسونگ در ISE 2024 به نمایش گذاشت، یک صفحه‌نمایش تعاملی جدید و ارتقا یافته برای کلاس‌های درس بود که اکنون با اندروید 13 پشتیبانی می‌شود و دارای 8 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

سامسونگ همچنین راهکار شفاف میکرو ال ای دی را که در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس معرفی شد، به نمایش گذاشت.

این شرکت نشان داد که چگونه نمایشگرهای مجهز به SmartThings خود می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند و نرم‌افزار مدیریت ابری VXT (تبدیل تجربه بصری) آن برای تنظیمات B2B موفق به کسب افتخارات برتر در چندین دسته شده است.

جالب اینجاست که سامسونگ اعلام کرده است که با سیسکو برای توسعه راه حل 105 اینچی علامت گذاری هوشمند 5K برای مشاغل همکاری می کند. این پنل دارای نسبت تصویر 21:9 است و سامسونگ می‌گوید که “تجربه فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که به طور مشابه تجربه اتاق جلسه حضوری را تکرار می‌کند.”

و البته The Wall for Virtual Production که در ماه سپتامبر در اروپا در دسترس قرار گرفت، در ISE 2024 به نمایش گذاشته شد. این فناوری روشی را که فیلمسازان برای ایجاد محیط هایی با ظاهری واقع گرایانه ایجاد می کنند، تغییر داده است.

علاوه بر این، سامسونگ کیفیت بی‌نظیر دیوار را در محیطی متفاوت نشان داد، که در آن از پنل‌ها برای ارائه نمای لحظه‌ای از شرایط ترافیکی در چندین جاده استفاده می‌شد. نیازی به گفتن نیست که دیوار یکی از بسیاری از فناوری‌های نمایشگر سامسونگ بود که جایزه بهترین نمایش را دریافت کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.