مدیر عامل جنرال موتورز با مدیران سامسونگ برای باتری‌ها و قطعات خودروهای برقی دیدار می‌کند

سامسونگ چیزهای زیادی غیر از گوشی های هوشمند، تبلت ها و تلویزیون ها می سازد. پنل های نمایشگر، باتری ها و قطعات الکترونیکی مختلف را تولید می کند و توسط چندین شرکت در سراسر جهان استفاده می شود. دیروز، مری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز با مقامات بلندپایه سامسونگ برای همکاری در زمینه باتری و سایر قطعات الکترونیکی خودروهای الکتریکی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، مدیرعامل جنرال موتورز برای دیدار با مدیران سامسونگ دیسپلی، الکترو مکانیک سامسونگ و سامسونگ SDI به سئول کره جنوبی سفر کرد. او در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با چوی جو سان، رئیس صفحه نمایش سامسونگ، چانگ داک هیون، مدیرعامل سامسونگ الکترومکانیک، و چوی یون هو، رئیس SDI سامسونگ، ملاقات کرد. این اولین سفر رسمی مری بارا به کره جنوبی از زمان انتخاب شدن به عنوان مدیر عامل جنرال موتورز در سال 2016 بود.

گزارش شده است که مری بارا در مورد همکاری در مورد ساخت و ساز در حال انجام یک کارخانه باتری برقی برقی تحت همکاری جنرال موتورز و سامسونگ SDI صحبت کرده است. این کارخانه خودروهای الکتریکی با سرمایه گذاری مشترک در ایالت ایندیانا در ایالات متحده آمریکا ساخته می شود. این شرکت ها قصد دارند تا سال 2026 در کارخانه باتری شروع به کار کنند و ظرفیت تولید 30 گیگاوات در ساعت دارند. او همچنین در مورد تجارت مربوط به استفاده از سنسورهای دوربین و پنل های نمایشگر سامسونگ برای خودروهای متصل و برقی جنرال موتورز صحبت کرد.

گزارش شده است که مدیرعامل جنرال موتورز در جریان سفر فعلی خود به کره جنوبی با مدیران شرکت انرژی ال جی نیز ملاقات کرد. جنرال موتورز و ال‌جی انرژی سولوشز در حال ساختن یک کارخانه باتری‌های برقی جداگانه هستند و در میشیگان، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. Samsung SDI و LG Energy Solutions در فضای باتری EV رقیب هستند، در حالی که LG Display و Samsung Display در بازار پنل‌های OLED برای گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها و خودروهای الکتریکی رقیب هستند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.