تلویزیون‌های جدید نئو QLED، OLED و Lifestyle سامسونگ گواهی کاهش کربن محصول دریافت می‌کنند

سامسونگ اعلام کرده است که هشت تلویزیون اخیراً معرفی شده خود گواهی کاهش کربن محصول را از TÜV Rheinland دریافت کرده اند. این گواهینامه به محصولاتی اعطا می شود که ردپای کربن خود را نسبت به مدل نسل قبلی کاهش داده اند.

هشت تلویزیون سامسونگ از سری 2024 گواهینامه «کاهش کربن محصول» را از TÜV Rheinland دریافت کردند.

هشت مدل از نسخه‌های 2024 تلویزیون‌های Neo QLED 4K، Neo QLED 8K، OLED و The Frame گواهی کاهش کربن محصول را از TÜV Rheinland دریافت کرده‌اند. این گواهینامه ثابت می کند که سامسونگ متعهد به کاهش انتشار کربن و به حداقل رساندن تأثیر تلویزیون های خود بر محیط زیست است. TÜV Rheinland یک سازمان مستقل بین المللی تست، بازرسی و صدور گواهینامه است.

گواهی کاهش کربن محصول تلویزیون سامسونگ TÜV Rheinland

گواهی کاهش کربن محصول تلویزیون سامسونگ TÜV Rheinland - چیکاو

TUV Rheinland انتشار گازهای گلخانه‌ای تلویزیون‌های جدید سامسونگ را در طول چرخه عمرشان (تولید، حمل و نقل و دفع) مطابق با استانداردهای بین‌المللی شناخته‌شده، از جمله ISO 14067 و ISO 14064-4، و استاندارد خود شرکت: 2 PfG Q2880/09.23 ارزیابی کرد.

این تلویزیون ها شامل سه مدل تلویزیون Neo QLED 4K، دو مدل تلویزیون Neo QLED 4K، دو مدل تلویزیون OLED و یک مدل تلویزیون The Frame می باشد. سامسونگ انتظار دارد گواهینامه های «ردپای کربن محصول» و «کاهش کربن محصول» را برای حداقل 60 نوار صوتی و تلویزیون از سری محصولات 2024 خود دریافت کند. در سال 2021، سامسونگ گواهی کاهش CO2 را از TÜV Rheinland دریافت کرد. در سال 2022، یازده تلویزیون از این شرکت گواهینامه را دریافت کردند. در سال 2023، 24 تلویزیون سامسونگ گواهینامه های مشابهی را از Carbon Trust و TÜV Rheinland دریافت کردند.

کسب و کار نمایشگر بصری سامسونگ (که تلویزیون‌ها را می‌فروشد) اولین گواهینامه صنعت “روش محاسبه ردپای کربن محصول” را از TÜV Rheinland در بخش نمایشگر و لوازم الکترونیکی مصرفی دریافت کرد. این گواهینامه جدید انتشار گازهای گلخانه ای یک محصول را در طول چرخه عمر آن اندازه گیری می کند. داده ها بر اساس مقررات مدیریتی و دستورالعمل های اجرایی برای محاسبه انتشار گازهای گلخانه ای جمع آوری و تجزیه و تحلیل می شوند. همچنین نتایج شفاف و قابل تکرار را تضمین می کند.

یونگجی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «به عنوان تولیدکننده پیشرو تلویزیون در جهان، مسئولیت ما ایجاد محصولاتی است که هم قابلیت‌های تلویزیون را بازتعریف کنند و هم تلاش‌های پایداری را پیش ببرند.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.