افشای مشخصات پاوربانک 10000 میلی آمپری جدید سامسونگ با شارژ بی سیم

سامسونگ در حال کار بر روی دو پاور بانک جدید است و هنوز هیچ کدام از آنها معرفی نشده است. ما انتظار داشتیم که آنها پس از عرضه سری گلکسی S24 در ماه گذشته معرفی شوند. با این حال، سامسونگ هیچ پاور بانک جدیدی را معرفی نکرد. امروز جزئیات بیشتری در مورد پاوربانک 25 واتی آینده این شرکت به بیرون درز کرد.

ویژگی های پاوربانک بی سیم 10000 میلی آمپر ساعتی

روزنامه نگار Roland Quandt تصاویری از پاوربانک شارژ بی سیم 10000 میلی آمپر ساعتی سامسونگ با شماره مدل EB-U2510 منتشر کرد. دارای دو پورت USB Type-C و نشانگر میزان شارژ (با چهار LED). با استفاده از یک پورت USB Type-C، پاوربانک آینده می تواند تا 25 وات برق ارائه دهد. اگر از دو پورت USB به طور همزمان استفاده می کنید، حداکثر توان خروجی 20 وات (10 وات + 10 وات) است. همچنین دارای یک پد شارژ بی سیم در بالا است و تا 7.5 وات توان القایی را ارائه می دهد. برای شارژ یک گلکسی واچ به اندازه کافی خوب است.

این دستگاه دارای دکمه پاور برای روشن یا خاموش کردن پاور بانک است. شما می توانید سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید، اما توان خروجی شما از پورت های USB و پد شارژ بی سیم به 7.5 وات محدود می شود. این پاوربانک در وب سایت یک خرده فروش در آلمان فهرست شده است و قیمت آن 32.99 یورو است. همراه با کابل شارژ USB Type-C به USB Type-C به طول 20 سانتی متر عرضه می شود.

سامسونگ ممکن است به زودی این پاور بانک را راه اندازی کند و تمام جزئیات مربوط به پاوربانک آینده در دسترس خرده فروشان است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 45 وات برق را از طریق پورت USB Type-C خود ارائه دهد. با این حال، فاقد پد شارژ بی سیم است، بنابراین نمی توانید گلکسی واچ خود را به صورت بی سیم با آن شارژ کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.