اپل بالاخره به اپلیکیشن های بازی ابری در اپ استور اجازه راه اندازی می دهد

اپل اعلام کرده است که از این پس به اپلیکیشن های پخش بازی در اپ استور اجازه می دهد. این بدان معناست که برندهایی مانند مایکروسافت و انویدیا بالاخره می‌توانند برنامه‌های بومی را برای سرویس‌های بازی ابری خود، مانند Xbox Cloud Gaming و GeForce Now، در فروشگاه App برای iPhone و iPad راه‌اندازی کنند. سیاست جدید در سطح جهانی اعمال می شود.

تا کنون، مردم فقط از طریق مرورگرهای وب می توانستند به خدمات پخش بازی در آیفون و آی پد دسترسی داشته باشند. در حالی که این روش بدون مشکلات عمده کار می کرد، یک برنامه بومی می تواند تجربه بسیار بهتری از جریان بازی، از جمله پاسخگویی بهبود یافته، کنترل های بهبود یافته، و گزینه ای برای ارائه تنظیمات ارائه دهد.

اپل همچنین گزینه های جستجوی اضافی را برای برنامه های پخش جریانی بازی در اپ استور ارائه می دهد. به عنوان مثال، اگر Resident Evil 4 را جستجو کنید، به غیر از نمایش نسخه بومی بازی، اپل می‌تواند نشان دهد که بازی برای پخش روی Xbox Cloud Gaming و GeForce Now نیز در دسترس است. در کنار آن، اپل سیستم خرید درون برنامه ای خود را برای بازی های درون برنامه های استریم نیز ارائه می کند. البته، عناوین موجود در برنامه‌های پخش بازی باید دستورالعمل‌های بررسی App Store را رعایت کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.