برنامه Find Samsung در فروشگاه Galaxy در دسترس و جایگزین SmartThings Find شده است

با به‌روزرسانی One UI 6.1، سامسونگ چیزهای زیادی را تغییر داده است. یکی از این تغییرات همچنین شامل یک برنامه کامل برای مدیریت دستگاه های سامسونگ است. قبلاً، همه دستگاه‌های سامسونگ شما در بخش SmartThings Find در برنامه SmartThings نشان داده می‌شدند. با این حال، این شرکت اکنون بخش یافتن را به یک برنامه جداگانه تبدیل می کند تا کارها را ساده کند.

Samsung Find جایگزین SmartThings Find شد

سامسونگ در حال جایگزینی بخش SmartThings Find با یک برنامه جداگانه به نام Samsung Find است. اپلیکیشن Samsung Find کارهای مشابه زیادی را انجام می‌دهد و این ماه با نرم‌افزار One UI 6.1 در سری گلکسی S24 عرضه شد.

اکنون، برنامه Find Samsung در فروشگاه گلکسی (از طریق @Razar_the_Raven) در دسترس است، به این معنی که مردم می توانند آن را از فروشگاه گلکسی دانلود و به روز کنند. این یک برنامه 70 مگابایتی است که چند روز پیش منتشر شد و در حال حاضر در نسخه 1.0.40 موجود است.

می‌توان از آن برای یافتن مکان گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، Galaxy SmartTag‌ها و حتی افراد خانواده‌تان استفاده کرد. دارای سه تب Devices، Items و People است.

تب Devices همه تلفن‌ها، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های شما را نشان می‌دهد، در حالی که بخش افراد مکان اعضای خانواده‌تان را در صورتی که موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک بگذارند نشان می‌دهد.

برگه Items تمام تگ‌های هوشمند Galaxy شما را فهرست می‌کند. حتی در تب Devices و Items دو بخش وجود دارد. یکی دستگاه‌ها/اقلام شما را نشان می‌دهد، در حالی که دیگری مکان دستگاه‌ها/اقلام اعضای خانواده‌تان را نشان می‌دهد.

می‌توانید از این برنامه برای به اشتراک گذاشتن مکان یا مکان دستگاه/مورد خود با دیگران استفاده کنید. با کلیک کردن بر روی ویژگی Make Sound می توانید مکان دقیق دستگاه یا مورد خود را بیابید. برای دستگاه‌های دارای UWB، حتی مسیرهایی را به شما نشان می‌دهد تا به روشی آسان‌تر به کالایتان برسید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.