Good Lock ژست های سامسونگ را باز می گرداند

از زمانی که سامسونگ شروع به عرضه گوشی‌های هوشمند اندرویدی بدون حاشیه کرد، دکمه‌های روی صفحه و سیستم‌های ناوبری مبتنی بر ژست خود را ارائه کرد. بعداً یک سیستم ناوبری مبتنی بر ژست از Google نیز اضافه کرد. با این حال، با نرم‌افزار One UI 6.1، سامسونگ سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی خود را در گلکسی S24 حذف کرد و باعث خشم برخی از کاربران شد. با این حال، خبرهای خوبی وجود دارد، زیرا این شرکت در حال بازگرداندن این ویژگی است.

پس از اینکه برخی از کاربران از سامسونگ درخواست کردند تا سیستم ناوبری روی صفحه نمایش مبتنی بر ژست های حرکتی این شرکت را بازگرداند، به نظر می رسد این شرکت به سرعت عمل می کند. این شرکت آن را با به روز رسانی به برنامه NavStar بازگرداند. NavStar یک ماژول تحت مجموعه Good Lock است و نسخه بعدی آن برنامه گزینه ای را برای بازگرداندن سیستم ناوبری حرکتی سامسونگ به دستگاه های دارای One UI 6.1 اضافه می کند. این به روز رسانی هنوز منتشر نشده است و این شرکت هیچ جدول زمانی برای انتشار آن را فاش نکرده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ دیگر نمی‌خواهد سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی خود بخشی از رابط کاربری One UI باشد و تصمیم گرفته است آن را به برنامه NavStar مجموعه Good Lock منتقل کند. بنابراین، در آینده، اگر کسی بخواهد از سیستم ناوبری قدیمی مبتنی بر ژست‌های حرکتی سامسونگ استفاده کند، باید برنامه‌های Good Lock و NavStar را از فروشگاه گلکسی نصب کند.

چند روز پیش، سامسونگ همچنین گزینه ای را برای مخفی کردن نوار ناوبری ژست های گوگل از طریق برنامه NavStar منتشر کرد. معمولاً آن نوار پیمایش مقداری املاک و مستغلات را روی صفحه نمایش می‌دهد و برخی از مردم آن را دوست ندارند. بنابراین برای پنهان کردن آن، باید آخرین نسخه برنامه NaviStar را نصب کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.