برتری مادربردهای msi نسبت به سایر برندها

مادربرد به عنوان قطعه پیوند دهنده و زیربنایی یک سیستم رایانه‌ای مطرح است. اگر برای سیستم خود یک مادربرد تهیه نکرده باشید عملا سیستمی نخواهید داشت. به دلیل همین نقش کلیدی، انتخاب مادربرد مناسب و با کیفیت، کارایی و دوام سیستم رایانه‌ای شما را تضمین می‌کند. اکثر مادربردهای بازار قطعات کامپیوتر را ۳ برند ایسوس، ام اس آی و گیگابایت تولید می‌کنند که هرکدام مدل‌های بسیار متنوعی دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

MSI یکی از تولیدکنندگان بزرگ قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و آل این وان است. قطعات تولید شده توسط MSI در سراسر جهان به عنوان محصولاتی با کیفیت و قدرتمند شناخته می‌شوند. این شرکت چند سالی هست که تمرکزش را روی سیستم‌های گیمینگ گذاشته و در این بازار، قطعات بسیار جذابی را عرضه می‌کند. در واقع در حال حاضر MSI بیشتر ورد زبان گیمرها شده تا دیگر کاربران. در این مطلب قصد داریم نگاهی به سبد محصولات MSI در دسته‌بندی مادربرد داشته باشیم. اگر شما هم می‌خواهید یک سیستم جدید خریداری و از مادربرد MSI در آن استفاده کنید، بد نیست در مورد برتری‌های مادربرد MSI نسبت به سایر برند‌ها بیشتر بدانید.

MSI و تولید قطعات کامپیوتر

برند MSI آنقدر سابقه‌ی حضور در بازار کامپیوتر کشورمان را دارد که نیازی به معرفی آن نیست. این شرکت چند ملیتی که دفتر مرکز‌ی‌اش در تایوان قرار دارد، بیشتر از ۳۷ سال است که در زمینه‌ی کامپیوتر، قطعات و لوازم جانبی آن فعالیت می‌کند. یکی از حوزه‌هایی که به این برند به صورت تخصصی در آن فعالیت دارد، قطعات کامپیوتر و علی الخصوص مادربرد است. اولین مادربرد MSI در سال ۱۹۸۶ به بازار معرفی شد.

مادربردهای MSI در این سال‌ها به عنوان محصولاتی با کیفیت و قدرتمند شناخته شده‌اند. این برند با عرضه‌ی محصولاتی خاص راه خود را از دو رقیب اصلی‌اش یعنی ایسوس و گیگابایت جدا کرده است. مادربردهای MSI نسبت به رقبا مزیت‌هایی دارند که بررسی آن‌ها موضوع اصلی این مطلب است. اگر شما هم می خواهید بدانید مزیت‌های مادربرد MSI نسبت به رقبا در چیست، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

برتری‌های مادربرد MSI در مقایسه با دیگر برندها

مادربرد MSI به عنوان یکی از محصولات کلیدی این برند، ويژگی‌ها و برتری‌هایی دارد که آن را نسبت به دیگر شرکت‌های سازنده‌ی مین برد متمایز کرده است. یکی از مهم‌ترین برتری‌های مادربرد MSI در مقایسه با دیگر برندها، استفاده از کارت صدای حرفه‌ای و البته چیپ‌های با کیفیت‌تر نسبت به دیگر رقبا است. در ادامه برخی از برتری‌های مادربرد MSI را معرفی کرده‌ایم:

  • طراحی به‌روز و زیبا: یکی از برتری‌های مادربردهای MSI در مقایسه با رقبا، طراحی خاص آن‌ها است. این محصولات در سری‌های مختلف طراحی زیبا و خاصی دارند که برای گیمرها حائز اهمیت است.
  • تنوع بالا: MSI مادربردهای تولیدی خود را در فرم فاکتورهای مختلف و در هر فرم فاکتور با ویژگی‌های بسیار متنوعی تولید می‌کند. هر سری از مادربردهای ام اس آی با هدف رفع نیاز بخش خاصی از بازار کامپیوتر طراحی شده‌اند.
  • مدل‌های متنوع برای هر پلتفرم: ام اس آی برای پلتفرم‌های اینتل و ای ام دی مادربردهای متنوعی تولید می‌کند که نیاز کاربران را رفع و عملکرد عالی سیستم را تضمین می‌کند.
  • استفاده از کارت صدای حرفه‌ای: مادربردهای MSI به عنوان محصولاتی که با تمرکز بر گیمرها طراحی شده‌اند، کارت صدای حرفه‌ای‌تری نسبت به رقبا دارند.
  • خروجی و هدرهای بیشتر: این دسته از محصولات MSI به خاطر پوشش نیازهای گیمرها، خروجی‌ها و هدرهای بیشتری دارند.

پرطرفدارترین مادربردهای MSI در ایران

حالا که با برتری‌های مادربرد MSI در برابر سایر برندها آشنا شدیم، بد نیست نگاهی به پرطرفدارترین مادربردهای این برند در بازار کشورمان داشته باشیم. برای انتخاب این لیست نگاهی به آمار فروش داشته و از کارشناسان تاپ رایان کمک گرفته‌ایم:

  • مادربرد ام اس آی PRO H610M-E DDR4
  • مادربرد ام اس آی PRO B760M-P
  • مادربرد ام اس آی MAG Z790 TOMAHAWK WIFI DDR5

در ادامه هر کدام از مادربردهای بالا را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم.

مادربرد ام اس آی PRO H610M-E DDR4

این مادربرد نسل ۱۲ برند MSI با سوکت LGA 1700 امکان نصب پردازنده‌های نسل ۱۳ را هم دارد. با بهره‌مندی از چیپست H610 اینتل، یک مادربرد اقتصادی به حساب می‌آید که نیازهای یک کاربر با استفاده معمول را به خوبی برآورده می‌کند. این مادربرد MSI امکان نصب ۲ ماژول رم DDR4 را با حداکثر ۶۴ گیگابایت ظرفیت به کاربر می‌دهد. فرم فاکتور این محصول mATX است.

مادربرد ام اس آی PRO B760M-P

مدل دوم از لیست مادربردهای پرطرفدار MSI، یک مادربرد نسل ۱۳ است که امکان نصب و استفاده‌ی پردازنده‌های نسل ۱۲ تا ۱۴ اینتل را به کاربر می‌دهد. این مادربرد از سری B بوده که به نسبت سری H در جایگاه بالاتری قرار دارد. مادر B760M-P ام اس آی از ۴ ماژول رم DDR4 تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. فرم فاکتور این محصول هم mATX است.

مادربرد ام اس آی MAG Z790 TOMAHAWK WIFI DDR5

سومین مدل از مادربردهای پرفروش MSI در بازار ایران، یک مادربرد گیمینگ جذاب است. این مادربرد یک محصول نسل ۱۳ است که امکان پشتیبانی از پردازنده‌های نسل ۱۲ تا ۱۴ اینتل را دارد. چیپست این مادربرد از سری حرفه‌ای اینتل یعنی Z است که علاوه بر امکانات و قابلیت‌های بیشتر، امکان اورکلاک را هم به کاربر می‌دهد. مادربرد MSI مدل MAG Z790 دارای ۴ شکاف رم است که امکان نصب ۱۲۸ گیگابایت رم پرسرعت DDR5 را به کاربر می‌دهد. این مدل یک محصول گیمینگ است که به خوبی از پس نیازهای یک سیستم مخصوص بازی بر می‌آید.

خرید مادربرد MSI از تاپ رایان

برای این که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری بتوانید بهترین مادربردهای MSI را برای سیستم کامپیوتری خود تهیه کنید، کافی است به فروشگاه اینترنتی تاپ رایان مراجعه کنید. تاپ رایان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های قطعات و لوازم جانبی کامپیوتری است که با سال‌ها تجربه در این زمینه، امکان خریدی آسان و مطمئن را برای کاربران فراهم کرده است.

در تاپ رایان می‌توانید به آسانی و بدون نیاز به دانش فنی زیاد، انواع مدل‌های مادربرد MSI را برای یک سیستم گیمینگ قدرتمند خریداری کنید. کافی است عبارت «خرید مادربرد MSI تاپ رایان» را در گوگل جستجو کنید و از طریق نتیجه‌ی اول وارد صفحه‌ی مخصوص مادربردهای این برند در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان شوید. در صفحه‌ی مخصوص مادربرد MSI در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، به آسانی و در کم‌ترین زمان می‌توانید با استفاده از فیلترهای هوشمند، بهترین مدل را بر اساس بودجه و نیازهای خود پیدا کنید.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد برتری‌های مادربرد MSI در مقابل دیگر برند‌ها صحبت کردیم. اگر می‌خواهید یک سیستم مخصوص بازی را خریداری کنید و به دنبال بهترین قطعات هستید، بهتر است با انتخاب یک مادربرد عالی از برند MSI شروع کنید. با این مادربرد خیالتان از بابت سازگاری قطعات و دریافت بهترین عملکرد در هنگام اجرای بازی‌های رایانه‌ای آسوده خواهد بود.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، قیمت قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و البته گوشی‌های موبایل را مشاهده و آن‌ها را مقایسه کنید. در فروشگاه اینترنتی تاپ رایان، بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات بازار کامپیوتر با ضمانت اصالت و گارانتی اصلی عرضه می‌شوند که امکان خریدی مطمئن، آسان و به‌صرفه را کاربران می‌دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.