تهیه بلیط قطار تهران یزد در سریع ترین زمان با فلای تودی

سفر به شهرهای تاریخی و زیبای ایران همواره جذابیت‌ خاصی داشته است. به همین علت مسافران و ‌توریست‌های زیادی سالانه به شهرهای بزرگ و تاریخی ایران از جمله یزد سفر می‌کنند. این شهر در کنار فرهنگ غنی و جاذبه‌های گردشگری خود، طبیعتی بکر و بی‌نظیر دارد. به همین علت به‌عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. در هر صورت اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خرید بلیط قطار تهران یزد در سریع‌ترین زمان با فلای تودی امکان‌پذیر است که در این مطلب بیشتر در مورد آن توضیح می‌دهیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چگونه از فلای تودی بلیط قطار تهران به یزد را تهیه کنیم؟

پیش از آنکه مراحل تهیه بلیط از فلای تودی را بررسی کنیم، بهتر است با این شرکت خدمات گردشگری بیشتر آشنا شوید. فلای تودی یک سامانه معتبر اینترنتی است که با خدماتی چون رزرو پروازهای داخلی و خارجی، انواع بلیط قطار، رزرو هتل برای اقامت در شهرهای مختلف، تورهای گردشگری، خدمات بیمه مسافرتی و… در خدمت شماست و از سراسر دنیا می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

برای خرید بلیط قطار تهران یزد از فلای تودی، ابتدا باید وارد وب‌سایت این مجموعه شوید. یک فضای گسترده‌ که امکان جستجوی سریع هر نوع خدماتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این قسمت صفحه‌ای روبروی شماست که گزینه قطار نیز در آن دیده می‌شود. کافی است به این قسمت وارد شوید و با تکمیل گزینه‌های موجود، برای تماشای لیست قطارها اقدام کنید. این گزینه‌ها شامل نوع سفر، نوع کوپه، تعداد مسافر، مبدا و مقصد ‌و تاریخ سفر بوده که پر کردن آن‌ها الزامی است. همچنین گزینه‌های دیگری چون کوپه دربستی و حمل خودرو نیز وجود دارد که در صورت نیاز باید آن‌ها را نیز علامت بزنید. اکنون لیست بلیط‌های قطار نمایش داده می‌شود. کافی است با توجه به بودجه و شرایط خود یکی از این شرکت‌های مسافربری را انتخاب کنید تا به صفحه بعدی منتقل شوید. در این قسمت اطلاعات مربوط به قطار موجود است. از شماره قطار تا ایستگاه‌های توقف بین راهی همه قابل مشاهده هستند. در نهایت نیز با تکمیل اطلاعات فردی خود می‌توانید بلیط قطار را رزرو کنید.

قوانین استرداد بلیط از طریق فلای تودی

اگر پس از خرید بلیط قطار تهران به یزد، به هر دلیلی از سفر خود منصرف شدید، می‌توانید طبق قوانینی که این پلتفرم برای استرداد بلیط در نظر دارد، اقدام کنید. البته بازگشت بلیط قطار با توجه به قوانین شرکت راه‌آهن ایران مشخص می‌شود. اما در حالت کلی یک سری قوانین مشخص وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

اگر شما از زمان صدور قطار تا ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت، درخواست بازگشت بلیط را به فلای تودی اعلام کنید، تنها ده درصد از هزینه کل بلیط کم شده و مابقی بازگشت داده می‌شود. اما اگر از این ساعت تا سه ساعت قبل از زمان حرکت قطار، درخواست لغو بلیط را داشته باشید، تنها ۷۰ درصد از مبلغ کل بلیط بازگردانده می‌شود و شامل سی درصد جریمه خواهید شد. از این زمان به بعد تا زمان حرکت قطار باید پنجاه درصد مبلغ بلیط را پرداخت کنید و مابقی را می‌توانید از طریق وب‌سایت دریافت نمایید. توجه داشته باشید که اگر قطار حرکت کند و به هر دلیلی از سفر جا بمانید، صد در صد مبلغ از شما کسر می‌شود و هیچ هزینه‌ای به شما بازگشت داده نخواهد شد.

خرید آنلاین بلیط قطار تهران به یزد چه مزایایی دارد؟

برای تهیه بلیط قطار می‌توانید به یک آژانس مسافرتی مراجعه کرده و از آن‌ها بخواهید با توجه به شرایط شما بلیط قطار برایتان تهیه کنند. این روش خرید راحت است. زیرا تمام کارها به یک فرد متخصص سپرده می‌شود و حتی اگر در زمان حرکت مشکلی پیش بیاید، شرکت باید پاسخگو باشد. اما بیشتر افراد به دلیل مشغله‌های کاری فرصتی برای مراجعه حضوری ندارند و ترجیح می‌دهند بلیط مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین خریداری کنند. این روش خرید مزیت‌های زیادی دارد که به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • با خرید آنلاین بلیط قطار از فلای تودی، می‌توان لیست قطارهای موجود در تاریخ مد نظر خود را مشاهده کرد و به نوعی امکان مقایسه قیمتی بین بلیط‌ها وجود دارد. این کار باعث می‌شود تا بتوانید متناسب با بودجه خود بلیط ارزان‌تری را انتخاب کنید.

  • از آن‌جایی که فلای تودی با بیشتر شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی همکاری دارد، لیست وسیعی از قطارها در اختیار شماست. به همین علت می‌توانید امکانات و ویژگی‌های هرکدام را با یکدیگر مقایسه کنید تا در نهایت بتوانید یک سفر ایمن و راحت داشته باشید.

  • در هنگام خرید حضوری پرسنل تنها قطارهایی که زمان حرکت نزدیک‌تری دارند را به شما پیشنهاد می‌دهند. در صورتیکه با خرید آنلاین می‌توانید زمان حرکت و توقف‌‌های بین مسبر را به طور کامل بررسی کنید تا در نهایت بتوانید بلیط قطاری که به شرایط شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید.

  • فلای تودی پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و همانطور که گفته شد در صورت نیاز می‌توانید بلیط قطار را استرداد کنید. قطعا این کار با پرداخت جریمه همراه خواهد بود.

  • فلای تودی در فصل‌هایی از سال یا ایام مناسبتی، تخفیف‌های خوبی را روی خدمات خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با عضویت در وبسایت این مجموعه به سرعت از این آفرها مطلع شوید و هرچه سریع‌تر برای تهیه بلیط اقدام نمایید.

سخن پایانی

در سال‌های اخیر که تکنولوژی با پیشرفت خوبی همراه بوده است، بسیاری از کارهای روزمره به‌‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. رزرو بلیط قطار، هواپیما و سایر خدمات مسافرتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می‌توانید از طریق پلتفرم‌های معتبری چون فلای تودی این کار را انجام دهید. ضمن اینکه این خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد و مهم‌تر از همه در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود. پس اگر می‌خواهید یک سفر ایمن و اقتصادی به شهر یزد داشته باشید، از سامانه‌های معتبر به‌صورت آنلاین بلیط قطار تهیه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.