رزرو بلیط قطار ارومیه به تهران در سایت و اپلیکیشن فلای تودی

هر روزه سفرهای متعددی از ارومیه به تهران انجام می‌شود و افراد بسته به بودجه و شرایط خود ممکن است راه زمینی یا هوایی را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. افزایش تنوع و کیفیت خدمات واگن‌ها، باعث می‌شود قطار وسیله‌ای محبوب برای مسافرت‌ باشد. از طرفی سفر با قطار ارزان است؛ برهمین اساس، بلیط قطار ارومیه تهران نیز طرفداران زیادی دارد. فلای تودی به‌عنوان جامع‌ترین آژانس گردشگری ایران، جهت خدمات‌رسانی بهتر به هموطنان، رزرو اینترنتی بلیط قطار را فقط در چند دقیقه امکان‌پذیر کرده است. در این مطلب، نحوه رزرو آنلاین این بلیط را در سایت و اپلیکیشن کاربردی فلای تودی توضیح می‌دهیم؛ بدین ترتیب می‌توانید در سریع‌ترین زمان بلیط مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

1- راهنمای خرید بلیط قطار ارومیه به تهران در سایت فلای تودی

سایت فلای تودی آسان ترین پلتفرم رزرواسیون آنلاین بلیط در ایران است. از لحظه ورود به این سایت تا صدور بلیط قطار موردنیازتان فقط چند دقیقه زمان صرف می‌شود. برای خرید بلیط قطار از سایت فلای تودی کافیست مراحل زیر را طی کنید.

جستجوی بلیط قطار ارومیه به تهران

اگر عبارت «خرید بلیط قطار ارومیه به تهران از سایت فلای تودی» را در گوگل جستجو کنید، صفحه رزرو قطار این سایت به شما نشان داده می‌شود. سپس باید در فرم جستجوی بلیط قطار اطلاعات زیر را وارد کنید.

  • مبدأ ارومیه و مقصد تهران را وارد کنید.

  • تاریخ سفر را مشخص نمایید.

  • اگر تمایل دارید بلیط قطار تهران ارومیه را هم به طور همزمان خریداری کنید، در ردیف بالا، بلیط رفت و برگشت را فعال و سپس تاریخ برگشت خود را هم در باکس مربوطه وارد نمایید.

  • در همان ردیف بالا، یکی از گزینه‌های مسافر عادی، ویژه بانوان یا ویژه برادران را فعال کنید.

  • تعداد و سن مسافران را مشخص کنید.

  • برحسب نیاز تیک گزینه‌های «کوپه دربست می‌خواهم» و «حمل خودرو می‌خواهم» را فعال کنید.

  • سپس برای مشاهده تمامی بلیط‌های قطار مسیر ارومیه تهران، روی گزینه جستجو کلیک کنید.

انتخاب از بین تمامی قطارهای مسیر ارومیه تهران

سایت فلای تودی تمامی بلیط‌های قطار مسیر ارومیه به تهران را همراه با اطلاعات کامل بلیط از قبیل نوع و ستاره قطار، ساعت حرکت و ساعت ورود، شرکت ریلی ارائه‌دهنده بلیط، قوانین استرداد، ایستگاه‌های بین مسیر و قیمت بلیط قطار ارومیه تهران را در اختیارتان می‌گذارد. بدین ترتیب با بررسی این موارد می‌توانید بلیط ایده‌آل خود را پیدا کنید.

از طریق فیلترهای جستجو در سمت راست صفحه، امکان فیلتر کردن نتایج براساس نیاز خود را خواهید داشت. برای مثال، اگر مایل به خرید بلیط قطارهای اتوبوسی یا کوپه‌ای این مسیر هستید، از قسمت فیلتر نوع قطار، نتایج را برای خودتان محدودتر کنید.

خرید بلیط قطار ارومیه تهران از سایت فلای تودی

پس از انتخاب بلیط قطار موردنظرتان روی گزینه جزئیات و خرید کلیک کرده و سپس اطلاعات مسافر یا مسافران را در قسمت‌های مشخص شده وارد کنید. به محض پرداخت مبلغ، بلیط قطار ارومیه به مقصد تهران برایتان صادر و از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

اپلیکیشن فلای تودی؛ برنامه‌ای کاربردی برای تمامی اقدامات سفر

فلای تودی در جهت خدمات‌رسانی بهتر به هموطنان و تسهیل اقدامات سفر، یک اپلیکیشن کاربردی و جامع را طراحی و راه‌اندازی کرده است. توسعه این نرم افزار گامی مهم در ارائه خدمات سفر محسوب می‌شود. این اپلیکیشن تمامی اقدامات مورد نیاز سفر از خرید بلیط قطار و هواپیما گرفته تا رزرو هتل‌های خارجی و داخلی، درخواست بیمه‌های مسافرتی، بخش کی و کجای سایت فلای تودی و جذاب‌تر از همه اینها اطلاع‌رسانی تخفیفات سفر را به طور یکجا ارائه می‌دهد.

دانلود اپلیکیشن فلای تودی

برای دانلود اپلیکیشن فلای تودی وارد سایت فلای تودی شوید و نسخه متناسب با سیستم عامل دستگاه خود را دانلود کنید. این نرم افزار برای سیستم‌ عامل اندروید در دسترس است و می‌توانید نسخه وب اپلیکشن آنها را برای دستگاه‌های آی او اس از طریق سایت فلای تودی دانلود کنید.

تخفیفاتی برای باشگاه مشتریان فلای تودی

نرم افزار کاربردی فلای تودی نه تنها امکان رزرو بلیط قطار ارومیه تهران و تمامی مسیرهای ریلی کشور را فراهم می‌کند، بله می‌توانید با استفاده از امتیاز باشگاه مشتریان که با نصب این برنامه به شما تعلق می‌گیرد، از تخفیف‌های ویژه این آژانس گردشگری بهره‌مند شوید.

انواع بلیط قطار ارومیه به تهران

چه از طریق سایت و چه با استفاده از اپلیکیشن فلای تودی، می‌توانید به انواع بلیط‌های قطار ارومیه تهران دسترسی داشته باشید و بلیطی کاملا مطابق با بودجه و شرایط خود را رزرو کنید. به‌ دلیل اهمیت سفرهای از مبدأ ارومیه به مقصد پایتخت، بهترین و مدرن‌ترین ناوگان ریلی کشور به این مسیر اختصاص داده شده است. بنابراین مسافران سفری خاطره‌انگیز و آرامش‌بخش را در این مسیر تجربه خواهد کرد.

در کل، سه نوع بلیط قطار برای مسافرت از ارومیه به تهران وجود دارد که با قطارهای 3 یا 4 ستاره و امکانات متفاوتی صورت می‌گیرد.

  • بلیط قطار ویژه بانوان ارومیه تهران

  • بلیط قطار کوپه دربست ارومیه تهران

  • بلیط قطار رفت و برگشت ارومیه تهران

قیمت بلیط قطار ارومیه به تهران

مانند تمامی قطارها در تمامی مسیرهای ریلی، عواملی همچون نوع قطار (اتوبوسی یا کوپه‌ای)، ظرفیت کوپه، رزرو کوپه دربست یا بلیط تکی، شرکت ریلی، ستاره قطار، خدمات و امکانات، زمان و فصل رزرو بلیط، سن مسافر و … بر قیمت بلیط قطار ارومیه به تهران تأثیر می‌گذارند.

لازم به ذکر است که فلای تودی لیست نتایج بلیط‌ها را از ارزانترین به بالاترین قیمت نمایش می‌دهد. اگر هیچ‌کدام از قیمت‌ها را مناسب نمی‌دانید، از طریق گزینه تقویم قیمت بلیط‌های این مسیر در حوالی تاریخ انتخابی‌تان را مشاهده خواهید و می‌توانید با تغییر تاریخ سفر، بلیطی قیمت مناسب‌تر رزرو کنید. همچنین با فعال کردن فیلترهای موجود، بلیطی مطابق با شرایطتان به شما نشان داده می‌شود.

فلای تودی، کامل ترین مراجع رزرواسیون بلیط

همانطوری که بیان کردیم، آژانس گردشگری فلای تودی با در اختیار گذاشتن سایت و اپلیکیشن کاربردی، اقدامات سفر از جمله رزرو بلیط قطار را برای کاربران آسان‌تر کرده است. رزرو بلیط قطار ارومیه تهران و هر مسیر دیگری در این پلتفرم‌ فقط چند دقیقه زمان می‌برد. شما می‌توانید برای دریافت خدمات متنوع دیگر از جمله رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، خرید تور و انجام مراحل ویزا به همین سایت مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.