بازی های ایرانی جزو پرمخاطبترین بازی های اندروید 2024

بازی های ایرانی بسیاری در سال های اخیر به بازار عرضه شده اند و توسعه دهندگان ایرانی نسبت به یک دهه پیش سهم بسیار بیشتری از بازار را در اختیار گرفته اند. تولید بازی های باکیفیت که در گرو حمایت شرکت های خصوصی یا شرکت های نیمه دولتی است، جوانان برنامه نویس ایرانی را وارد میدان تولید اپلیکیشن های اندرویدی کرده است و امکان ارائه ی برنامه ها و بازی هایی متناسب با فرهنگ مارا فراهم کرده است. در این مقاله به بررسی برخی از سبک های معروف بازی های ایرانی می پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بازی های جورچین ایرانی :

بازی هایی که مرتبط با کلمات هستند ، جورچین ها ، خانه سازی ها و جابجایی وسایل و … از جمله بازی های داخل این دسته بندی هستند که به تعداد بسیار زیادی توسعه داده شده اند. بی شک سادگی در طراحی نسبت به بازی های سه بعدی و اکشن که صحنه های بیشتری دارند، از جمله مهمترین ویژگی هایی می باشند که سبب شده است توسعه دهندگان بسیاری برای توسعه ی این بازی ها اقدام کنند.

دانلود بازی ایرانی اندروید در سبک بازی های جورچین ، در سال های اخیر رکوردهای بسیاری را جابجا کرده است. تولیدکنندگان این سری بازی ها با استفاده از خوشذوقی و نبوغ خود اقدام به تولید عناوین محبوبی همچون آمیرزا ، کلمات ، فندق و … کرده اند که جزو پر دانلودترین بازی های موجود در مارکت های ایرانی می باشند.

بازی های ماشین سواری ایران :

پس از دسته بندی بازی های جورچین ، بازی های ماشین سواری و موتور سواری و به نوعی شبیه سازهای ماشین سواری که شامل خودروهای ایرانی نیز می شوند بیشترین تعداد را در بین بهترین بازی های اندرویدی دارند.

از جمله معروفترین بازی های ایرانی ماشین سواری می توان به بازی کلاچ اندروید، بازی های محبوبی همچون پارکینگ حرفه ای ، جی تی کلوپ و … اشاره کرد.

مهمترین ویژگی بازی های اندرویدی ایرانی در سبک ماشین سواری ، در نظر گرفتن خودروهای موجود در بازار ایران می باشد. با توجه به عدم وجود این خودروها در بازیهای مشهور خارجی، کاربران بخصوص کاربرانی نوجوان و جوان تمایل بسیاری برای انجام این بازی ها دارند.

از سویی دیگر بسیاری از بازی های همچون کلاچ امکان شبیه سازی رانندگی را نیز فراهم میکنند که جذابیت انجام بازی ها را برای بازیکنان جوان و نوجوان دو چندان میکند.

بازی های اول شخص اکشن :

با اینکه توسعه ی بازی های اکشن نیازمند هزینه ی بالا همراه با تعداد زیادی از متخصصان دارند، اما توسعه دهندگان ایرانی با کمترین امکانات و کمترین میزان هزینه کرد اقدام به تولید بازی های اول شخص بسیار جذابی زده اند که در نتیجه محبوبیت بسیاری را برای آنها فراهم کرده است.

بازی های اطلاعات عمومی :

برخی از این بازی ها در دسته ی بازی های جورچین نیز قرار میگیرند. چنین بازی هایی برای تمامی اقشار تولید میشوند و از این رو بسیار محبوب شده اند. محبوبترین بازی این دسته بازی گویز آف کینگز می باشد که به شدت شما را درگیر اطلاعات عمومی میکند و در کنار سرگرمی و چالش های مختلف با افراد ناشناس ، اطلاعات عمومی شما را نیز به میزان قابل توجهی افزایش میدهد.

با دانلود بازی های اطلاعات عمومی برای کودکان خود، میتوانید شرایط را برای افزایش درگیری ذهنی انها فراهم کنید و در کنار بازی کردن علم اموزی را نیز به آنها بیاموزید.

آیا دانلود بازی های ایرانی خطرناک است ؟

سال های دور که وبسایت ها و اپلیکیشن های شناخته شده ای برای انتشار بازی های اندرویدی وجود نداشت و یا شاعبه ی وجود بدافزار در برخی از اپلیکیشن ها مطرح بود، دانلود بازی های ایرانی با مخاطرات بسیاری همراه بود که سبب کاهش امار دانلود بازی ها نیز میشد.

اما در سال های اخیر با گسترش وبسایت های دانلود بازی و وجود وبسایت هایی با منابع سیستماتیک و فردی بسیار همچون کافه اپس اندروید ، امکان دسترسی سریعتر به بازی ها به راحتی فراهم شده است و در نتیجه دانلود این بازی ها نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

از این رو بازی ها را از وبسایت های معروف و شناخته شده دانلود کنید تا مشکلی از نظر فایل دریافتی نداشته باشید .

چرا بازی های اندروید ایرانی سبک هستند ؟

دلیل عمده ی چنین موردی اشنایی تولید کننده ی بازی های اندروید با شرایط داخلی کشور می باشد. عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت و محدودیت در دسترسی به گوشی هایی با قدرت بالا و حافظه زیاد سبب شده است که تولید کننده اقدام به تولید بازی های اندروید سبک کند.

برخی از بازی ها به صورت انلاین پشتیبانی میشوند و از این رو حجم بسیار کمی را اشغال میکنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.