معرفی لپ تاپ ایسوس ROG FLOW Z13 GZ301ZE + یک تبلت گیمینگ حرفه‌ای

لپ تاپ ROG Flow Z13 یک لپ تاپ تمام عیار و حرفه‌ای برای گیمرها به حساب می‌آید و استفاده از خط‌های تند و زاویه‌دار حرفه‌ای در طراحی این تبلت گیمینگ حرفه‌ای یکی از شاخصه‌های مهم این لپ تاپ گیمینگ ایسوس است. یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت این لپ تاپ شده، قدرت زیاد در سخت افزار آن است. اگر می‌خواهید در مورد این لپ‌تاپ ایسوس همه فن حریف بیشتر بدانید، همراه ما در این مقاله باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بررسی لپ تاپ ایسوس ROG FLOW Z13 GZ301ZE

لپتاپ‌های ROG (Republic of Gamers) ایسوس، سری محصولات گیمینگ شرکت ایسوس هستند. ROG به عنوان یک برند معروف در عرصه بازی‌های رایانه‌ای شناخته می‌شود و لپتاپ‌های این سری برای علاقمندان به بازی‌های ویدئویی و کاربرانی که نیازمند قدرت بالا و عملکرد بهینه هستند، طراحی و تولید می‌شوند.

لپتاپ‌های ROG ایسوس سری  ROG Flow Z13 با استفاده از آخرین فناوری‌ها و قطعات پیشرفته، ارائه می‌شوند. آن‌ها دارای پردازنده‌های قدرتمند اینتل، کارت گرافیک‌های قدرتمند مانند NVIDIA GeForce  حافظه رم بالا، حافظه داخلی سریع SSD و سیستم خنک کننده قوی هستند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که لپتاپ‌های ROG ایسوس برای اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌هایی با نیازمندی‌های سنگین کاربری مانند ویرایش ویدئو و طراحی گرافیکی، بسیار مناسب باشند.

طراحی لپ تاپ ایسوس ROG Flow Z13

لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE مشکی رنگ بوده و طراحی بسیار متفاوت و جذابی را دارد. این سری لپ تاپ ROG FLOW Z13 تشابه بسیار زیادی به سری Z13 ایسوس دارد. ابعاد این لپ تاپ 13 اینچی ایسوس 12*204*302 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱‍٫۱۸ کیلوگرم و با اتصال کیبورد به ۱٫۵ کیلوگرم تغییر خواهد کرد. بدنه‌ی این لپ تاپ 13 اینچی از آلمینیوم خالص ایجاد شده و حتی کیفیت آن را با لمس کردن و مشاهده آن می‌فهمید. حاشیه‌هایی که در اطراف نمایشگر آن وجود دارد باعث خاص بودن طراحی آن شده و به صورت دقیق حاشیه‌های بالا و پایین این لپ‌تاپ گیمینگ 7،9 و 12 میلیمتر است. استندی که در بخش پشت لپ تاپ قرار دارد تا 170 درجه امکان باز شدن داشته و بسیار ظریف و حساس است.

فن‌های ROG Flow Z13 صدای بسیار کمی تولید می‌کنند و آزاردهنده نیستند و در برخی از مواقع اصلا متوجه صدای فن‌ها نخواهید شد. صفحه کلید این دستگاه کوچک طراحی شده و فاصله دکمه‌ها از یکدیگر خیلی زیاد نیست. اگر عادت به صفحه کلید کوچک ندارید، در ابتدا کمی دچار چالش می‌شوید. از دکمه‌های بسیار بی‌صدا در این لپ‌تاپ استفاده شده و در هنگام تایپ احساس خوبی خواهید داشت. دکمه‌های کیبورد نرم و فاصله حرکت انگشت‌ها قابل قبول است.

پردازنده لپ تاپ ROG FLOW Z13 GZ301ZE ایسوس

سازنده پردازنده نیز از نوع INTEL بوده و سری پردازنده آن Core i9 است برای افرادی که به دنبال پردازنده‌ای قوی و کاربردی برای گیمینگ و طراحی و برنامه نویسی هستند، انتخابی بسیار خوبی است و می‌توانند به خرید لپ تاپ core i9 بپردازند. این لپ تاپ از نسل دوازده لپ تاپ‌ها پشتیبانی کرده و مدل پردازنده آن 12900H بوده و محدوده سرعت پردازنده نیز 2.8 گیگاهرتز و بیشتر است. فرکانس آن پردازنده نیز 2.5 تا 5.0 گیگاهرتز می‌باشد و برای کارهای گیمینگ و طراحی انتخاب بسیار خوبی است.

پردازنده لپ تاپ ROG FLOW Z13 GZ301ZE ایسوس

کیبورد‌ها و ترک پد و درگاه‌‌های سری 13 اینچی ROG Flow Z13

کیبورد لپ تاپ ایسوس ROG Flow Z13 مجهز به نورپردازی RGB بوده و دارای یک ترک‌پد با مساحت یکسان با کیبور‌های سرفیس پرو است. روشنایی کیبور در بخش rgb نیز دارای 3 سطح قابل تنظیم است. این کیبور مجهز به مگنت‌های قدرتمندی است که در زیر لپ تاپ متصل می‌شود. اگر گیمینگ علاقه دارید و می‌خواهید یک سیستم کوچک اما قوی همیشه همراهتان باشد، این سری از لپ‌تاپ‌های راگ ایسوس سری Z13 انتخاب خوبی برای خرید لپ تاپ ایسوس هستند.

صفحه نمایش لپ تاپ ROG Flow Z13 ایسوس

اندازه‌ی صفحه نمایش در این لپ تاپ 13.4 اینچ بوده و پنل تصویر هم (WV) IPS می‌باشد و نوع پنل هم WUXGA است. دقت صفحه نمایش در این سری‌های ROG Flow Z13، به مقدار 1200 * 1920 پیکسل – +Full HD است. نرخ بروزرسانی صفحه نمایش نیز 120HZ است. این نکته را فراموش نکنید که صفحه نمایش لپ‌ تاپ‌ های ROG FLOW Z13 GZ301ZE لمسی بوده و جزو لپ تاپ لمسی مناسب طراحی هم به حساب می‌اید.

صفحه نمایش لپ تاپ ROG Flow Z13 ایسوس

قیمت لپ تاپ ایسوس ROG Flow Z13

قیمت لپ تاپ در این سری از لپ‌تاپ‌های ROG FLOW Z13 GZ301ZE گیمینگ ایسوس، به نسبت کارایی و پردازنده بالایی که دارد به نسبت مناسب است و می‌توانید این لپ‌تاپ را با تخفیف باور نکردنی در فروشگاه اینترنتی کالاوما مشاهده و خریداری کنید.

  • سایت : www.kalaoma.com
  • آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806
  • شماره تماس : 62999819 -021
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.