اپل سرانجام تغییری را که در یک اپلیکیشن اصلی با iOS 16 ایجاد شده است، تایید کرد

فرض کنید اپل یک تغییر بسیار بزرگ در یکی از برنامه های خود ایجاد کرده، اما هیچ تغییری در سند پشتیبانی مناسب ایجاد نکرده است تا آن تغییر را منعکس کند. و فرض کنید به شما گفتیم که این تغییر با iOS 16 و iPadOS 16 شروع شد. احساس می‌کنید اپل، به دلایلی که نمی‌دانید، احساس نمی‌کند که می‌تواند به شما اعتماد کند.

طبق MacRumors، سند پشتیبانی که در مورد آن صحبت می کنیم امروز به روز شد و اکنون می گوید: “شما می توانید تا 32 مورد را در Find My اضافه کنید. علاوه بر AirTag و لوازم جانبی شبکه شخص ثالث Find My در برگه Items، AirPods Max به عنوان یک آیتم، AirPods و AirPods Pro (نسل اول) به عنوان دو آیتم و AirPods Pro (نسل دوم) به عنوان سه مورد محاسبه می شوند.”

اگر نمی‌دانستید، قبل از عرضه iOS 16 و iPadOS 16، فقط می‌توانید تا 16 مورد را به برنامه Find My اضافه کنید. اپل به تازگی به ما اطلاع می دهد که حداکثر تعداد مواردی که می توانید به برنامه Find My اضافه کنید از 16 به 32 رسیده است.

اکنون می‌دانم که احتمالاً از خود می‌پرسید که اپل چه تغییرات دیگری در برنامه‌های خود ایجاد کرده است و به خود زحمت ندادید که در مورد آن به ما بگویید. آیا اپلیکیشن Apple Safari اکنون به عنوان یک فیلتر قهوه‌ای بی‌سابقه عمل می‌کند و اپل فراموش کرده است که به ما بگوید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.