ویژگی هوش مصنوعی Copilot در Microsoft Edge اندروید برای بهتر شدن عملکرد

در حالی که Google Chrome مرورگر ترجیحی برای اکثر کاربران اندرویدی در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایشان است، مایکروسافت در تلاش است تا با استفاده از هوش مصنوعی به‌عنوان ابزار اصلی، آن را تغییر دهد. سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری مایکروسافت در فناوری OpenAI گواه آن است. اکنون، این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که قابلیت‌های Copilot را در مرورگر Edge برای اندروید خود افزایش می‌دهد.

در گزارشی توسط MSPowerUser، مایکروسافت اج اخیراً به‌روزرسانی اختیاری جدیدی دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به لیست ویژگی‌های موجود Copilot اضافه می‌کند. ربات چت Microsoft Edge ‘Ask Copilot’ اکنون می تواند هر چیزی را درباره یک تصویر انتخاب شده در یک صفحه وب جستجو کند. علاوه بر این، می‌توان از Microsoft Edge «Ask Copilot» برای تولید تصاویر هوش مصنوعی درخواست کرد.

ویژگی مایکروسافت اج Ask Copilot در پشت یک پرچم پنهان است

ویژگی مایکروسافت اج Ask Copilot در پشت یک پرچم پنهان است - چیکاو

این ویژگی‌های جدید «AI Copilot» تحت پرچم «چت همراه همراه با تصاویر» در دسترس خواهند بود. این ویژگی در حال آزمایش است و این احتمال وجود دارد که مایکروسافت اصلا آن را منتشر نکند. هنگامی که پرچم با رفتن به edge://flags و جستجوی Mobile Copilot روشن شد، سپس گزینه‌های “AI Copilot” یا “Generate AI images” را در منوی زمینه مرورگر خود خواهید دید.

می توانید از چت بات هر چیزی که مربوط به یک تصویر است بخواهید یا از آن بخواهید که یک نسخه هوش مصنوعی از تصویر انتخاب شده تولید کند. استفاده از این ویژگی سرگرم کننده به نظر می رسد و باید به مایکروسافت کمک کند تا کاربران اندروید را برای استفاده از مرورگر Edge خود جذب کند. در گذشته نیز، کاربران از مرورگر مایکروسافت اج به دلیل پف کرده بودن آن و فشار گوگل کروم برای افزودن ویژگی های جدید گهگاهی استفاده نمی کردند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.