سامسونگ مانیتور بازی سه بعدی را با ردیابی چشم و سر به تصویر می کشد

سامسونگ چندین نمایشگر و تلویزیون را در این هفته معرفی کرد و این شرکت آنها را در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس ایالات متحده به نمایش می گذارد. علاوه بر مانیتورهای QD-OLED و سری جدید مانیتورهای هوشمند، این شرکت از مانیتورهای جالبی به نام The Link و یک مانیتور بازی سه بعدی بدون نام در این نمایشگاه رونمایی کرد.

مانیتور بازی سامسونگ تصاویر سه بعدی بدون عینک را ارائه می دهد

بله، ما می دانیم. مانیتورها و تلویزیون‌های سه بعدی در گذشته چندین بار با شکست مواجه شده‌اند، پس چرا شرکت‌ها دوباره به این کار مشغول هستند؟ خوب، آنها امیدوارند که این بار این فناوری با تمرکز دوباره بر واقعیت افزوده و بازی های همه جانبه این روزها، کلیک کند. سامسونگ یک مانیتور سه بعدی بدون عینک را معرفی کرده است که برای بازی طراحی شده است. این برنامه از ردیابی چشم و سر داخلی استفاده می کند و به این ترتیب با تنظیم موقعیت محتوا بر روی صفحه نمایش با توجه به موقعیت چشم و سر کاربر، تصاویر سه بعدی را ارائه می دهد.

سامسونگ ادعا می‌کند که مانیتورش از بازی‌های واقعیت مجازی موجود پشتیبانی می‌کند و حتی با Steam VR سازگار است، به این معنی که می‌توانید بدون استفاده از هدست واقعیت مجازی از محتوای VR لذت ببرید. این شرکت همچنین با توسعه‌دهندگان بازی کار می‌کند تا محتوای بیشتری را که با مانیتور سازگار است ارائه کند. ظاهراً مانیتور می تواند با تجزیه و تحلیل اشیا و رنگ ها و سپس اعمال سایه ها بر روی آنها، جلوه های سه بعدی را برای محتوای دو بعدی ارائه دهد. اما مطمئن نیستیم که چقدر موثر یا رضایت بخش خواهد بود.

این شرکت کره جنوبی قیمت یا تاریخ عرضه مانیتور سه بعدی خود را اعلام نکرده است و اطلاعات بیشتری در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید ویدیوی عملی ما از سری جدید تلویزیون‌های OLED چشمگیر سامسونگ را تماشا کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.