سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از تلویزیون های شفاف Micro LED رونمایی کرد

سامسونگ علاوه بر تلویزیون‌های Neo QLED و OLED خود، از تلویزیون‌های Micro LED نیز در رویداد خود پیش از نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد.

این فناوری جدید Micro LED و تلویزیون هایی که از این فناوری استفاده می کنند در CES 2024 در لاس وگاس ایالات متحده به نمایش گذاشته می شود. اجازه دهید نگاهی به فناوری شفاف Micro LED سامسونگ بیندازیم.

پنل های Micro LED جدید سامسونگ شفاف هستند - چیکاو

تلویزیون میکرو ال ای دی سامسونگ شفاف CES 2024

فناوری جدید نمایشگر Micro LED سامسونگ طراحی شفافی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد آنچه را که در پشت صفحه نمایش است ببینید. این فناوری برای برخی کاربردها از جمله تابلوهای امتیازی غول پیکر در خانه ها و استادیوم ها عالی است. همچنین می توان از آن برای تبلیغات نوآورانه در موارد استفاده تجاری استفاده کرد. سامسونگ می گوید که امکانات بی پایان است.

این پنل شبیه شیشه است، زیرا تراشه های Micro LED بر روی یک تکه شیشه با فرآیندهای ساخت دقیق چاپ می شوند که درزها و شکستگی ها را از بین می برد.

پنل‌های Micro LED سامسونگ ماژولار هستند، بنابراین می‌توانید از چندین ماژول برای ایجاد هر نسبت ابعاد، شکل یا اندازه برای تلویزیون استفاده کنید. سری جدید تلویزیون های Micro LED در اندازه های آماده استفاده 76 اینچ، 89 اینچ، 101 اینچ و 114 اینچ موجود است. قیمت یا در دسترس بودن این تلویزیون ها اعلام نشده است، اما انتظار می رود قیمت آنها در ایالات متحده چندین هزار دلار باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.