انواع لوازم آرایشی فانتزی

همواره داشتن یک آرایش زیبا، ملیح و ملایم برای دختران و خانم‌های جوان سبب زیباتر جلوه دادن چهره آن‌ها و رفع خستگی و کسالت خواهد شد. امروزه دخترهای جوان علاقه زیادی به آرایش و استفاده از انواع لوازم آرایشی فانتزی دارند؛ به‌طوری‌که در هر شرایطی معمولا کیفی از لوازم آرایش همراه آن‌هاست.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با داشتن چند آیتم از مهم‌ترین لوازم آرایشی و بهداشتی، دیگر نیازی نیست وسایل زیادی را با خود حمل کنند یا هزینه زیادی بابت وسایل آرایشی گران‌قیمت پرداخت‌ کنند. در ادامه مقاله لیستی از لوازم آرایشی فانتزی که در مواقع ضروری بهتر است همراه ما باشد را ارائه خواهیم کرد.

لیست لوازم آرایشی فانتزی

معمولا برای داشتن یک آرایش ملایم، می‌توان با کمترین وسایل، زیباترین آرایش دخترانه را انجام داد و نیازی نیست برای دستیابی به این امر حتما از وسایل بیشتر و گران‌تر استفاده کرد. نکته مهم این است که در هر حالت، بهتر است از انواع لوازم آرایشی فانتزی که با متریال باکیفیت و معتبر تهیه شده‌اند، استفاده کنید تا ضمن عدم ورود آسیب به پوست صورت، زیبایی و درخشندگی را به خود هدیه دهید. در ادامه به ارائه لیست لوازم آرایشی فانتزی می‌پردازیم.

انتخاب یک مرطوب‌‌کننده خوب

اولین و مهم‌ترین آیتمی که برای آرایش مورد نیاز است، یک مرطوب‌کننده متناسب با نوع و جنس پوست است. برای زیبایی و همچنین حفظ سلامتی پوست، باید ابتدا و قبل از آرایش از نرم‌کننده یا مرطوب‌کننده استفاده کرد تا پوست، رطوبت لازم را داشته ‌باشد و آرایش روی آن بنشیند. لازم به ذکر است که روی یک پوست دهیدراته، نه‌تنها آرایش جلوه‌ای ندارد، چه بسا پوستتان بدتر به‌نظر می‌آيد.

کانسیلر

چنانچه پوست صورت یا قسمت‌های به‌خصوصی از آن، دچار تیرگی شده، می‌توان از کانسیلر استفاده کرد. با استفاده از این آیتم که در لیست انواع لوازم آرایشی فانتزی به چشم می‌خورد، می‌توانید تیرگی‌هایی مانند تیرگی زیر چشم یا لک‌های گونه و اطراف دهان را بپوشانید. دقت در انتخاب کانسیلر نیز بسیار حائز اهمیت است و بهتر است رنگ کانسیلر را بسیار نزدیک به رنگ پوست انتخاب‌ کنید؛ زیرا در این حالت دیگر نیازی نیست کرم پودرهای سنگین استفاده‌ کنید و می‌توانید به یک کرم پودر سبک بسنده کنید.

کرم BB یا کرم پودر

بعد از پوشاندن لکه‌ها و تیرگی‌ها با کانسیلر، در این مرحله می‌توانید از یک کرم پودر سبک استفاده کنید که بافت سبکی داشته باشد. لازم است بدانید که استفاده از حجم بالای کرم سبب زمخت جلوه دادن پوست می‌شود و ظرافت و زیبایی دخترانه را از چهره شما می‌رباید. بهتر است یک لایه نازک و سبک از کرم‌پودر را روی پوست بمالید تا پوستی بسیار طبیعی و زیبا داشته‌ باشید.

بالم لب

آیتم دیگری که برای یک میکاپ دخترانه لازم است، جا دادن یک بالم لب در لیست انواع لوازم آرایش فانتزی است. باتوجه‌به اینکه امروزه آرایش‌های ساده و ملیح، جای خود را به آرایش‌های غلیظ داده‌اند، برای داشتن یک میکاپ ساده و جذاب می‌توانید به جای رژلب، از  بالم لب استفاده کنید. این محصول علاوه‌بر طراوت بخشیدن به لب و داشتن جلوه طبیعی و زیبا، کمک می‌کنند تا پوست لب‌هایتان نرم و مرطوب بماند.

سایه چشم

یکی از لوازم ضروری در لیست انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، سایه چشم است که بسیار محبوبیت دارد. برای اجرای یک میکاپ فانتزی، بهتر است به سراغ یک پالت سایه چشم با رنگ‌های شاد و شاینی بروید که دارای تنوع رنگی زیادی است. برای این کار مقداری از سایه با رنگ محبوب خود را پشت پلک بزنید. بهتر است برای فیکس و یکدست شدن آن از براش مخصوص سایه استفاده کنید. در انتخاب سایه چشم نیز دقت کنید که رنگ آن مطابق با رنگ پوستتان باشد.

تینت لب

در لیست انواع لوازم آرایشی فانتزی، حتما یک تینت لب قرار دارد. بسیاری از دختران از همان کودکی به رنگ‌های مختلف و جذاب رژ لب علاقه‌مند می‌شوند. از این جهت برای طبیعی و کمتر جلوه دادن رنگ روی لب، بهتر است از محصولات جدید و وسایل فانتزی کره ای که جایگزین لوازم آرایشی قدیمی شده‌اند، استفاده کرد.

تینت لب تنوع رنگی بسیار بالایی دارد؛ از این جهت شما فرصت انتخاب بیشتری برای خرید و انتخاب رنگ مناسب با پوست و سلیقه خود خواهید داشت. تینت لب بافت مخملی دارد و روی لب حالت چسبناک پیدا نمی‌کند. بافت آن نیز به هیچ عنوان سنگین نیست و با دارا بودن جلوه‌ای طبیعی، باعث زیبایی و نرمی لب‌ها می‌شود.

رژگونه

رژگونه نیز یکی از لوازم آرایشی بسیار جذاب برای زیباتر و برجسته کردن گونه‌هاست و حضور آن در لوازم آرایشی دختران جوان ضروری است. رژگونه رنگ‌های متفاوتی دارند که باتوجه‌به رنگ پوست و سلیقه افراد انتخاب و خریداری می‌شوند. اگر تمایل دارید که با هر استایل از رنگ جدید رژگونه استفاده کنید، می‌توانید پالت‌های رنگارنگ فانتزی را تهیه کنید.

لوازم آرایشی معتبر و مرغوب

همانطور که ذکر شد، امروزه استفاده از این وسایل بسیار فراگیر شده و از دختران نوجوان گرفته تا خانم‌ها از انواع لوازم آرایشی فانتزی استفاده می‌کنند. استفاده از این وسایل بد نیست، ولی باید از مواد مرغوب که آسیب کمتری را به پوست صورت وارد می‌کند، استفاده کرد. همچنین انتخاب هر یک از این محصولات باید با دقت زیاد و متناسب با رنگ، جنس و نوع پوست انجام گیرد تا زیبایی دوچندانی به دنبال داشته باشد.

شما میتوانید برای خرید انواع لوازم آرایشی فانتزی از فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله فروشگاه دیجی کالا یا آنلاین شاپ پلنگ صورتی استفاده بکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.