آیا سامسونگ Galaxy Ring را در Unpacked در 17 ژانویه معرفی می کند؟

رویداد بعدی Unpacked بسیار نزدیک است. سامسونگ دعوت نامه هایی را برای این رویداد ارسال کرده که قرار است در 17 ژانویه در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار شود و طرفداران در سراسر جهان مشتاقانه منتظر رونمایی از دستگاه های نسل بعدی گلکسی هستند. اما یکی از این دستگاه ها در فهرست موجود نخواهد بود.

ستاره نمایش در Unpacked بعدی، سری Galaxy S24 خواهد بود. در واقع، با قضاوت بر اساس اطلاعاتی که تاکنون به دست آمده است، سری گلکسی اس 24 ممکن است تنها گوشی حاضر در این نمایشگاه باشد. و اگر امیدوارید سامسونگ به دسته جدیدی از دستگاه ها بپیوندد و Galaxy Ring را معرفی کند.

هیچ مدرکی وجود ندارد که اعتبار حلقه گلکسی را در Unpacked بعدی نشان دهد. علیرغم شایعات و فاش‌های نسبتاً اخیر، حلقه گلکسی هنوز آماده نیست. بنابراین، تا زمانی که سامسونگ نتواند همه چیز را برای یک لحظه تماشایی «یک چیز دیگر» مخفی نگه دارد، نفس خود را حبس نمی کنیم تا حلقه گلکسی روی صحنه در سن خوزه ظاهر شود.

سامسونگ ممکن است چیزهای بیشتری درباره یک محصول هیجان انگیز متفاوت به اشتراک بگذارد

یکی از محصولات آینده سامسونگ که ممکن است در Unpacked درباره آن بیشتر بیاموزیم Glass (نام آزمایشی) است که یک هدست جدید با واقعیت ترکیبی (XR) است. سامسونگ اولین بار در اولین رویداد Unpacked در سال 2023، زمانی که سری Galaxy S23 را معرفی کرد، در مورد پروژه XR خود صحبت کرد.

در آن زمان، سامسونگ تأیید کرد که با کوالکام و گوگل برای توسعه یک پوشیدنی جدید XR (واقعیت ترکیبی) به نیروهای خود پیوسته است. این دستگاه جدید با هدست‌های متا و اپل ویژن پرو آینده رقابت خواهد کرد، که دومی رسمی است و می‌تواند در 27 ژانویه به فروش برسد.

پس از اعلام اولیه فوریه 2023، ما چیز زیادی در مورد هدست XR سامسونگ نشنیده‌ایم، اما رویداد Unpacked بعدی مکانی عالی برای سامسونگ خواهد بود تا از جایی که کارش را متوقف کرده است ادامه دهد و اطلاعات بیشتری درباره پیشرفت آن در سال گذشته به اشتراک بگذارد.

بنابراین، اگرچه احتمالاً در رویداد بعدی Unpacked چیز جدیدی در مورد حلقه گلکسی یاد نخواهیم گرفت، ممکن است بینش بیشتری در مورد نسل بعدی هدست XR و زمانی که ممکن است بتوانیم آن را بخریم به دست آوریم. با ما همراه باشید، ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.