روز پدر کجا بریم خوش بگذره؟ ایده مکان های گردشگری تهران برای روز پدر

روز پدر، روزی است که ما می توانیم به خاطر تمام زحماتی که پدرانمان برای ما کشیده اند یک قدردانی کوچک از ایشان انجام بدیم. یکی از کارهایی که می توان در این روز انجام داد این است که بدانیم روز پدر کجا بریم ، تا بیشتر از آن روز لذت ببریم و خاطره خوبی را برای خودمان و البته پدر هایمان بسازیم. برای اینکه بتوانید برنامه ریزی درستی برای روز پدر داشته باشید باید بدانید که روز پدر 1402 کیه؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دانستن تاریخ روز پدر به ما کمک میکنه تا بتوانیم برنامه دقیق تری برای این روز بریزیم و بدانیم که روز پدر کجا بریم که هم شلوغ نباشد و هم جایی باشد که راحت بتوانیم به مقصد برسیم و دسترسی های اصلی را هم داشته باشد. در این محتوا قصد داریم تا شما را با بهترین مکان ها برای گرفتن جشن روز پدر آشنا کنیم، امیدواریم با جشن گرفتن در این مکان ها روز پدر خوبی را با خاطره لذت بخش سپری کنید.

رستوران های مناسب گرفتن جشن روز پدر

در این قسمت قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های تهران و کرج آشنا کنیم که برای گرفتن جشن روز پدر بسیار مناسب هستند. دقت داشته باشید که اکثر این رستوران ها را طوری انتخاب کردیم که دسترسی به آنها ساده باشد و همچنین از نظر کیفیتی هم مطلوب باشند تا روز خوبی را بدون استرس از هیچ چیزی سپری کنید.

1) رستوران ارکیده

یکی از بهترین رستوران هایی که می توانید برای گرفتن جشن روز پدر انتخاب کنید، شعب رستوران های ارکیده است. ارکیده در جاهای بسیار مختلفی شعبه دارد که شما با توجه به محل سکونت خودتون می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. اما ما با توجه به اینکه قرار است مکانی را که بهترین ویژگی را برای جشن گرفتن روز پدر دارد را معرفی کنیم پیشنهاد میکنیم حتما جشن خودتون را در شعبه شهریار این رستوران و یا جاده چالوس بگیرید. این دو شعبه با داشتن فضای باز و آلاچیق های شخصی بسیار جای مناسبی برای گرفتن جشن روز پدر هستند. البته شعبه های دیگری هم در سطح تهران دارند مثل شعبه اقدسیه، آرژانتین، سعادت آباد و هروی که اگر خواستید میتونید به این شعبه ها  هم مراجعه کنید.

رستوران ارکیده برای جشن روز مرد

2) کافه رستوران ربلان

اگر نزدیک تجریش هستید، و یا دوست دارید یک کافه با منظره ای به سمت تهران داشته باشید حتما کافه ربلان را در نظر بگیرد. این کافه با داشتن منو بسیار متنوع می تواند یک جای عالی برای شما باشد تا بتوانید از غذا های بسیار لذیذ لذت ببرید و همچنین با داشتن منظره بسیار زیبا به سمت تهران یک خاطره لذت بخش را برای خودتان ثبت کنید. روز پدر را می توانید با هماهنگی و رزرو کردن میز ها در ربلان جشن بگیرد چون در روز های خاص مثل روز پدر این کافه رستوران درجه می تواند شلوغ باشد.

3) رستوران شاندیز 

همه پدر های ایران در یک چیز اشتراک دارند آن هم این است که عاشق انواع کباب ها هستند. یکی از بهترین رستوران ها برای اینکه شما بتوانید از کباب های لذیذ آن لذت ببرید رستوران شاندیز است. شما می توانید بسته به محل سکونت خودتون یکی از شعب شاندیز را انتخاب کنید که نزدیک به شماست. خوشبختانه این رستوران در اکثر شهر های بزرگ ایران شعبه دارد و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار پس حتما این رستوران می تواند یک گزینه بسیار عالی برای روز پدر باشد.

پارک های مناسب روز پدر

در ادامه لیست روز پدر کجا بریم، قصد داریم پارک های مختلفی رو برای شما معرفی کنیم که فضای خیلی مناسبی برای گرفتن جشن روز پدر دارند. سعی کردیم این پارک ها را نسبت به محله های مختلف تهران معرفی کنیم تا در هر جای تهران که زندگی می کنید بتوانید راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که برای گرفتن جشن به یادماندنی فقط داشتن برنامه برای مکان مناسب کافی نیست. این کار بدون کادو غیر ممکن است اگر برای شما سوال شده است که برای روز پدر کادو چی بخریم، حتما محتوای مربوطه را مطالعه کنید.

1) پارک چیتگر

یکی از بهترین انتخاب ها برای روز پدر در صورتی که دوست دارید جشن را در محیط باز برگزار کنید بدون شک پارک چیتگر است. این پارک با داشتن دریاچه کنار خودش یک انتخاب عالی برای گرفتن جشن های دورهمی است. تمام امکانات و دسترسی ها مثل رستوران ها، مکان های تفریحی مختلف را می توانید در کنار پارک چیتگر پیدا کنید. اگر کسی از من بپرسد که روز پدر کجا بریم که همه دسترسی ها وجود داشته باشد و فضای باز هم باشد بدون شک به او پارک چیتگر را معرفی می کنم. دسترسی به این پارک هم برای تهران ها و هم برای کرجی ها بسیار ساده است و زمان زیادی را نیاز نیست برای رسیدن به آن صرف کنید.

2) بوستان آب و آتش

اگر می خواهید یک پارک بسیار زیبا را برای گرفتن جشن روز پدر انتخاب کنید بدون شک آب و آتش انتخاب بسیار مناسبی است. این بوستان بسیار بزرگ دارای امکانات مختلفی است که برای شما ساعات لذت بخشی را فراهم میکند. این پارک توسط پل زیبای طبیعت به پارک طالقانی متصل می شود در واقع شما می توانید با رفتن به این پارک ساعات بسیار لذت بخشی را طی کنید و با قدم زدن بر روی پل طبیعت از منظره اطراف خودتان لذت ببرید.

3) پارک جنگلی جمشیدیه

اگر دوست دارید تا در دل طبیعت آن هم وسط تهران روز پدر را با خانواده جشن بگیرید بوستان جمشیدیه یک انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود. این پارک چون در دل طبیعت بکر قرار گرفته است دارای درخت های بسیار زیبا در کنار آبشار هایی پر آب است. یک مکان عالی برای تفریح کردن و چرخیدن و لذت بردن در کنار خانواده، بدون شک گرفتن جشن روز پدر در پارک جمشیدیه برای شما یک روز بیاد ماندنی را به وجود خواهد آورد. این پارک شاید به اندازه دو پارک قبلی دسترسی های زیادی نداشته باشد ولی طبیعت و زیبایی آن به حدی است که مطمئنا از انتخاب کردن آن پشیمان نخواهید شد.

پارک جمشیدیه برای برگزاری جشن روز پدر

4) پارک جنگلی جهان نما 

این پارک بسیار زیبا و بزرگ است و به دلیل اینکه در بین اتوبان تهران _ کرج قرار گرفته است یک مکان مناسب هم برای تهرانی ها است و هم برای کرجی ها است تا از آن لذت ببرند. اگر دوست دارید که در دل طبیعت جشن بگیرد اما جایی خلوت و دنج را هم همزمان داشته باشید پارک جهان نما برای شما انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

5) پارک جنگلی سرخه حصار

یکی از بهترین و قدیمی ترین پارک های جنگلی تهران سرخه حصار است. شما می توانید در این پارک زیبا در کنار طبیعت بکر و زیبایی که دارد یک جشن بسیار خاطره انگیز را سپری کنید.

حرف آخر

در این محتوا سعی کردیم تا بهترین مکان ها را نسبت به سوال روز پدر کجا بریم شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که بدون گل جشن روز پدر نگریید، برای اینکه یک قدردانی خاطره انگیز داشته باشید حتما باید گل را هم تهیه کنید. برای اینکار کافی به سایت هما فلاور سر بزنید و هر گلی را که دوست دارید را به صورت آنلاین سفارش بدید و آن را در سریع ترین زمان تحویل بگیرد.

منبع : https://homaflower.com/fathers-day-gift-idea/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.