گلکسی واچ اکتیو 2 واچ فیس های جدیدی از One UI Watch 5 دریافت می کند

چند ماه پیش، سامسونگ به‌روزرسانی One UI 5 Watch را برای ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear منتشر کرد. این به روز رسانی، واچ فیس های جدیدی را به گلکسی واچ 4 و واچ فیس های جدیدتر ارائه کرد. دو تا از این واچ فیس ها چند روز پیش برای گلکسی واچ 3 منتشر شدند و اکنون به گلکسی واچ اکتیو 2 رسیده اند.

گلکسی واچ اکتیو 2 اکنون به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی با نسخه سیستم‌افزار R820XXU1FWK2 (فقط Wi-Fi) یا R825FXXU1EWK2 (LTE) دریافت می‌کند. هیچ ویژگی جدید یا بهبود عملکردی را به همراه ندارد، اما دو واچ فیس جدید را به همراه دارد که با One UI Watch 5 معرفی شدند. این واچ فیس های جدید Perpetual و Stretched Time هستند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، هر دو صفحه ساعت آنالوگ با چندین گزینه سفارشی سازی از طریق رنگ ها، شماره گیری ها و پیچیدگی ها هستند.

به روز رسانی جدید در اکثر کشورهای جهان در گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر می شود. با این حال، بسته به منطقه ممکن است چند هفته بعد در برخی بازارها برسد. برای بررسی به‌روزرسانی جدید، به برنامه Galaxy Wearable در تلفن هوشمند جفت شده خود بروید، Galaxy Watch Active 2 را از منوی همبرگر در سمت چپ انتخاب کنید، به تنظیمات Watch » Watch software update بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

سامسونگ Galaxy Watch Active 2 را در سال 2019 با سیستم عامل Tizen 4.0.06 عرضه کرد. این دستگاه‌ها به‌روزرسانی تایزن 5.5.0.1 را در سپتامبر 2020 و به‌روزرسانی تایزن 5.5.0.2 را در ژانویه 2021 دریافت کردند. از آن زمان بر روی همان نسخه سیستم عامل بوده است اما چندین ویژگی جدید دریافت کرده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.