بهترین فیلم های هالیودی 2024

سال 2024 قرار است شاهد نسل جدیدی از فیلم های برتر باشیم که پیش از رسیدن به این سایت بدنیست بدانید گزینه های بسیاری در قالب پیش انتشار معرفی شده اند. در طول این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فیلم های ۲۰۲۴ آشنا کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بدنیست بدانید روند توسعه و ساخت فیلم ها از سوی شرکت های مطرح بسیاری در حای انجام بوده است که رقابت شدید و سودآوری بسیار این حوزه سبب شده تا شاهد حضور شرکت هایی نظیر اپل نیز در این زمینه باشیم که چند محصولی قرار است در سال 2024 از سوی اپل استودیو منتشر شود. برای آشنایی با بهترین فیلم های جهان نیازی به رجوع IMDB و یا سایت های خارجی نیست زیرا در این زمینه فاکتورهای بسیاری را برای انتخاب فیلم های برتر مدنظر قرار داده ایم که همین امر سبب شده تا به گزینه های ارزشمند بسیاری پیش از انتشار دسترسی پیدا کنیم.

بهترین فیلم هالیودی 2024

اگر قصد داریم با یک مجموعه کامل از فیلم های سال کاری آینده مواجه باشید پیشنهاد میشود که ادامه را از دست ندهید که قصد معرفی فیلم های این حوزه را خواهیم داشت.

Kraven The Hunter

فیلم 2024 هالیوود

کراون شکارچی یک فیلم اکشن و ماجراجویی خشونت آمیز بوده که معنای واقعی کلمه هالیوود و اکشن را برای شما تداعی میکند. بدنیست بدانید این فیلم جذاب از سوی شرکت های مختلفی در حال توسعه بوده و اشخاصی نظیر Aaron Taylor-Johnson ، Russell Crowe ، Ariana DeBose در آن ایفای نقش نموده اند. جذابیت های بالای این فیلم میتواند به شما انگیزه های بالایی برای تماشا بدهد که در مورد خط داستانی بدنیست بدانید کراون یک شخصیت خشن بوده که داستان ابتدایی آن مربوط به گذشته وی بوده است. زمانی که کران با پدرش به شکار میرود یک شیر به آنها حمله و کراون را زخمی میکند. پدر شخصیت اصلی داستان با شلیک به سمت شیر سبب زخمی شدن آن میشود و همین موضوع سبب میشود تا مقداری خون شیر وارد زخم کراون شود. با گذر زمان کراون خوی حیوانی و شیر به خود میگیرد و همین امر سبب میشود تا ماموریت های بسیاری برای وی درنظر گرفته شود. اگر تریلر و تصاویر این فیلم را تماشا کرده باشید قطعا میدانید که کراون یک پوست شیر در پشت سر خود داشته و این موضوع نشانه ارتباط او با قوای جسمی و فکری قوی اش به شیر ها بوده است. هرچه از داستان این فیلم هالیووی بگوییم کم گفته ایم و فقط پیشنهاد میشود در ادامه برای آشنایی با فیلم های بیشتر باما همراه باشید و سایت پلازا را فراموش نکنید که در این زمینه به گزینه های خوبی اشاره نموده است.

I Am Legend 2

من افسانه هستم 2 بی تردید یکی از مورد انتظار ترین فیلم های هالیوودی سال  2024 بوده که در قسمت اول آن شاهد ایفای نقش بازیگری به نام Will Smith’s و سگ باوفایش بودیم. زمانی که درگیری میان آنها و زامبی ها اوج گرفت متاسفانه سگ ویل اسمیت به بیماری زامبی دچار شد و همین موضوع دلیلی بر کشتن سگ از سوی صاحبش بود. با پایان یافتن این ارتباط عاشقانه و دوستانه ویل تصمیم به انتقام گیری و یا بهتر است بگوییم خود کشی گرفت که در اواخر لحظات عمر خود از سوی یک زن که دختربچه ای به همراه داشت نجات داده میشود. وی با رساندن خود یه یک مکان امن توانست جان خود را نجات دهد. حال در اواخر سال 2023 اخبار خوبی از ساخت قسمت دوم فیلم محبوب و دوست داشتنی من افسانه هستم 2 هستیم که به نظر میرسد قرار است شاهد ایفای نقش شخصیت جدیدی در قالب ویل اسمیت دوست داشتنی باشیم که این موضوع میتواند دلیل خشونت وی در مراسم معرفی بهترین بازیگر سال در 2022 باشد. ویل اسمیت در این مراسم یک چک به صورت مجری برنامه زد و همین امر سبب شد تا تمام نقد های منفی فضای مجازی به سمت وی روانه شود که حال اخبار جدیدی از وضعیت جسمانی و روانی وی در دسترس نیست و به نظر میرسد کارگردان و شرکت های سازنده به این دلیل میل چندان به بکارگیری ویل اسمیت برای من افسانه هستم 2 نداشته باشند. البته ناگفته نماند یکی از دلایل محبوبیت این فیلم حضور این بازیگر مطرح بوده است.

Bad Boys 4

فیلم سینمایی هالیوودی 2024

 

دیوانه بازی پسران بد همیشه خنده دار بوده و همین امر سبب شده تا شرکت های سازنده این فیلم تمرکز بالایی روی توسعه و انتشار نسخه های بعدی آن داشته باشند. چهارمین قسمت از فیلم کمدی و اکشن پسران بد قرار است با بازیگری Will Smith ، Alexander Ludwig ، Tasha Smith انجام گیرد که این موضوع میتواند جذابیت های بسیاری را به همراه داشته باشد زیرا هنرنمایی ویل اسمیت با بازیگران میتواند لحظات کمدی خوبی را به همراه داشته باشد. خط داستانی این فیلم هنوز به طور کامل مشخص نشده ولی براساس نسخه های پیشین میتوان گفت که قرار است در قالب ماجراجویی های جدید شخصیت های فیلم پیاده سازی شود و در کنار هنرنمایی هریک شاهد لحظات خوبی باشیم. کمپانی سونی پیکچرز روی توسعه این فیلم تمرکز داشته که بدنیست بدانید Adil El Arbi ، Bilall Fallah کارگردان و Chris Bremner ، George Gallo نویسندگان این فیلم بوده اند. زمان عرضه این فیلم در سینماهای آمریکا برای 25 خرداد 1403 درنظر گرفته شده است که این موضوع میتواند پیش از اکران کاربران بسیاری را به سمت این فیلم روانه کند. ناگفته نماند که براساس بررسی های اعمل آمده برای توسعه این فیلم بیش از 100 میلیون دلار هزینه شده است و این مورد سبب خواهد شد تا شاهد اکشن های تصویری زیبا و پویانمایی های ویدیویی بسیار خوبی در طول فیلم باشیم. نظر شما نسبت به این فیلم چیست؟ باما در ادامه جهت معرفی فیلم های بیشتر همراه باشید.

Kingdom of the Planet of the Apes‌

پادشاهی سیاره میمون‌ها نگاهی جذاب به تاریخچه قدیمی نسل بشریت و تکامل آن از میمون به انسان بوده است که در این فیلم به خوبی شاهد تکامل این ژنتیک هستیم و قرار است سال 2024 شاهد جذابیت های بالایی در فیلم پادشاهی سیاره میمون‌ها باشیم. در این فیلم به فرمانروایی میمون ها با دشمنان بسیاری خواهیم بود که بدنیست بدانید وظیفه فیلم نامه نویسی آن به عهده شخصیت هایPatrick Aison ، Josh Friedman ، Rick Jaffa بوده و کارگردانی آن نیز Wes Ball بوده است. در بخش بازیگری نیز شاهد ایفای نقش اشخاصی همچون Freya Allan ، Kevin Durand ، William H. Macy هستیم. این فیلم آمریکایی با تکیه برنسخه های مشابه و پیشین خود میتواند فروش قابل توجهی را به ثبت برساند که قرار است در سال 2024 وارد سینماهای کشور آمریکا شود. نظر شما نسبت به این فیلم چیست؟ آیا به تصویر کشیدن طبیعت ماقبل انسان ها میتواند خوبی در این فیلم رعایت شود یا خیر ؟ داستان و طرح اصلی این فیلم هنوز مشخص نیست و شاید میتوان به حضور انسان ها نیز در آن اشاره داشت ولی باید منتظر ماند و دید که شرکت های سازنده در این زمینه چه تصمیماتی خواهند گرفت.

نتیجه گیری‌

معرفی فیلم های مورد انتظار سال 2024 به پایان رسید که شما عزیزان میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برایمان ارسال کنید. بی تردید همکاری شما در این مقاله به تکمیل شدن آن کمک خواهد نمود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.