لیست قیمت انواع لپ تاپ برندهای مطرح در ایمالز

قیمت لپ تاپ یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورهایی است که توجه به آن در فرایند خرید این محصول اهمیت زیادی دارد. عوامل مختلفی در قیمت انواع لپ‌تاپ مؤثر هستند‌. در تولید محصولات پرفروش بازار مانند کامپیوتر سامسونگ، لپ تاپ اچ پی، لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ مایکروسافت از تکنولوژی‌های متفاوتی استفاده‌شده است؛ بنابراین قیمت محصولات هر برند با برند دیگر فرق دارد. در این مطلب قصد داریم درباره عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت انواع لپ‌تاپ صحبت کنیم و نحوه آگاهی از قیمت لحظه‌ای این محصولات الکترونیکی پرفروش را توضیح دهیم.

چه عواملی در قیمت لپ تاپ تأثیرگذار هستند؟

مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت انواع لپ‌تاپ شامل موارد زیر است:

قیمت CPU یا پردازنده لپ‌تاپ

پردازنده مهم‌ترین قطعه لپ‌تاپ به شمار می‌رود و همه قطعات بر اساس آن انتخاب می‌شوند‌. نوع، مدل و برند CPU تأثیر بسزایی در قیمت انواع لپ‌تاپ دارد. درواقع قیمت لپ‌تاپ‌هایی که دارای یک پردازنده‌ با کارایی بالایی هستند، از سایر لپ‌تاپ‌ها بیشتر است‌.

قیمت GPU یا کارت گرافیک لپ‌تاپ

کارت گرافیک نیز مانند پردازنده، یکی دیگر از قطعات مهم لپ‌تاپ است که قیمت آن تأثیر مستقیم و چشمگیری روی قیمت لپ تاپ دارد. هرچه کارت گرافیک پرقدرت‌تر باشد، قیمت آن گران‌تر است. کیفیت و قدرت GPU برای گیمرها اهمیت بسیار زیادی دارد.

قیمت Hard Disk یا حافظه لپ‌تاپ

بعد از پردازنده و کارت گرافیک، قطعه دیگری که قیمت Laptop را تحت تأثیر قرار می‌دهد، هارددیسک است. لپ‌تاپ‌های دارای هارد Hard Disk Drive یا SSD نسبت به لپ‌‌تاپ‌های دارای هارد Solid-State Drive یا HHD گران‌تر هستند؛ زیرا این نوع سرعت حافظه SSD بیشتر و تکنولوژی به‌کاررفته برای ساخت آن جدیدتر است.

قیمت Display یا صفحه‌نمایش لپ‌تاپ

صفحه‌نمایش لپ‌تاپ هم ازنظر سایز و هم ازنظر تکنولوژی ساخت روی قیمت لپ‌تاپ تأثیر می‌گذارد. تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های LED نسبت به صفحه‌نمایش‌های LCD پیشرفته‌تر و جدیدتر است” به همین دلیل قیمت بالاتری دارند. هر چه اندازه صفحه‌نمایش لپ‌تاپ بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نکته: علاوه بر پردازنده، کارت گرافیک، حافظه و صفحه‌نمایش عوامل دیگری مانند میزان کیفیت جنس بدنه، نوع سیستم خنک‌کننده، تعداد پورت‌ها، نوع کیبورد و موس نیز در قیمت انواع لپ‌تاپ تأثیرگذار هستند. ازآنجایی‌که لپ‌‌تاپ‌ها در گروه محصولات وارداتی قرار می‌گیرند، نرخ ارز، شرایط بازار و هزینه گارانتی و ضمانت‌نامه نیز قیمت آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

برند چه تأثیری در قیمت لپ‌ تاپ و کامپیوتر دارد؟

برندهای مطرح و شناخته‌شده‌ معمولاً نسبت به سایر برندها قیمت بالاتری دارند؛ زیرا در طراحی مدل‌های مختلف این محصولات، انتخاب مواد اولیه برای ساخت بدنه، انتخاب صحیح و حرفه‌ای قطعات سخت‌افزاری، امکانات و تکنولوژی‌های استفاده‌شده در ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر، عملکرد بهتری از خود نشان داده‌اند و اکثر مشتریان از کیفیت لپ‌تاپ‌هایی که از برندهای مطرح خریداری کرده‌اند، کمال رضایت را دارند. در ادامه راجع به قیمت محصولات چهار برند معروف شامل لپ تاپ اچ پی، لپ تاپ ایسوس، لپ تاپ مایکروسافت و کامپیوتر سامسونگ توضیح خواهیم داد:

قیمت انواع لپ‌تاپ HP

برند آمریکایی HP یا هیولت پاکارد یکی از برندهای قدیمی تولیدکننده محصولات الکترونیکی ازجمله لپ‌تاپ است که سالیانه بیش از 63 میلیارد دلار درآمد دارد.‌ انواع لپ‌تاپ HP شامل لپ‌‌تاپ‌های خانگی یا مالتی مدیا، لپ‌تاپ‌های دانشجویی، لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و گیمینگ طرفداران زیادی دارند و از بین آن‌ها لپ‌تاپ گیمینگ به دلیل برخورداری از کارت گرافیک قدرتمند، گران‌تر از مدل‌های دیگر است. قیمت مدل‌های مختلف لپ‌‌تاپ‌های برند اچ پی در موتور جستجوگر ایمالز هرچند ساعت یک‌بار توسط فروشندگان به‌روزرسانی می‌شود. فقط کافی است روی لپ‌تاپ موردنظر کلیک کرده و قیمت آن را مشاهده کنید.

قیمت انواع لپ‌تاپ Asus

برند ایسوس به‌عنوان یکی دیگر از برندهای مطرح بازار با فروش مدل‌های مختلف لپ‌تاپ با قیمت مناسب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.‌ از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌توان به سری ویوو بوک پرو، سری ذن بوک، استودیوبوک مدل پروآت و غیره اشاره کرد. دلیل اقتصادی بودن قیمت لپ تاپ‌های این برند تولید مادربردهای داخلی دستگاه توسط خود شرکت است. این برند تایوانی بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده مادربرد جهان است‌. برای خرید این نوع لپ‌تاپ با ارزان‌ترین قیمت، باید به سایت ایمالز مراجعه کنید. در این سایت فروشنده‌ها هرچند ساعت یکبار، لیست قیمت لپ‌‌تاپ‌های برند ایسوس را نیز به‌روزرسانی می‌کنند.‌

قیمت انواع لپ‌تاپ Microsoft

شرکت مایکروسافت بزرگ‌ترین تولیدکننده لپ‌تاپ واقع در ردموند آمریکا جزء برندهای پرطرفدار بازار محسوب می‌شود. کاربران خانگی، دانش‌آموزان، دانشجویان، نویسندگان، کارمندان اداری، مدیران و اساتید دانشگاه می‌توانند لیست قیمت لپ تاپ‌های مایکروسافت را در سایت ایمالز مشاهده کرده و در نهایت با توجه به بودجه و نیاز خود مناسب‌ترین مدل را با ارزان‌ترین قیمت بازار خریداری کنند.

قیمت کامپیوتر Sumsung

کامپیوتر سامسونگ نیز جزء برندهای کره‌ای محبوب بازار است. مدل‌های مختلف این محصول در سایت ایمالز به فروش می‌رسند. با توجه به اینکه قیمت‌های ارائه‌شده در این سایت رقابتی هستند، کامپیوترهای سامسونگ با کمترین قیمت فروشنده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. فروشنده‌ها هرچند ساعت یکبار لیست قیمت کامپیوترهای سامسونگ را نیز مانند لیست قیمت لپ‌ تاپ‌های اچ پی، ایسوس و مایکروسافت به‌روزرسانی می‌کنند و فروشنده‌ای می‌تواند بیشترین مشتری را به خود اختصاص دهد که از بین قیمت‌های رقابتی، کمترین قیمت را برای کامپیوترهای خود تعیین‌ کرده باشد.

آگاهی از قیمت لحظه‌ای انواع لپ‌تاپ و کامپیوتر در موتور جستجوگر ایمالز

در این مطلب راجع‌به‌ عوامل تأثیرگذار روی قیمت لپ تاپ صحبت کردیم و توضیح دادیم که به‌جز قیمت پردازنده یا CPU، کارت گرافیک یا GPU، حافظه یا Hard Disk، صفحه‌نمایش یا Display، کیفیت جنس بدنه، سیستم‌ خنک‌کننده، تعداد پورت‌ها، نوع کیبورد و موس، نوسانات نرخ ارز، شرایط بازار، هزینه گارانتی و برند لپ‌تاپ نیز در قیمت آن تأثیرگذار است‌. برای آگاهی از قیمت لحظه‌ای انواع لپ‌‌تاپ‌ برندهای مطرحی مانند اچ پی، ایسوس، مایکروسافت و کامپیوترهای سامسونگ از معتبرترین موتور جستجوگر کالا در ایران یعنی سایت ایمالز استفاده کنید. این سایت فعالیت خود را از سال 1391 شروع کرده است و بیش از دو هزار قلم محصول متنوع را با قیمت‌های رقابتی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به این نکته توجه داشته باشید که به‌روزرسانی قیمت‌ها توسط فروشندگان انجام می‌شود و سایت ایمالز در تغییر قیمت‌ها و فروش محصولات دخالتی ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.