نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران

ال ‌جی یکی از بهترین و پرطرفدارترین برندهای لوازم‌خانگی است که کیفیت محصولات آن به همگان ثابت‌شده است؛ بااین‌حال گاهی محصولات این برند هم دچار اختلال در عملکرد می‌شوند. در چنین مواقعی مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی الزامی خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب نکات بیشتری را در رابطه با مزایای مراجعه به نمایندگی و نحوه ثبت درخواست خدمات ارائه می‌کنیم.. تا پایان همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اهمیت مراجعه به نمایندگی برای انجام تعمیرات محصولات ال جی

مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی برای عیب‌یابی، تعمیر یا تعویض قطعات لوازم‌خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چراکه این نمایندگی‌ها به‌صورت مستقیم و بدون واسطه با شرکت اصلی در ارتباط‌اند. این ارتباط مستقیم امکان استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت در تعمیرات را فراهم می‌کند؛ بدین ترتیب می‌توان از کیفیت خدمات آسوده‌خاطر بود. از طرفی تعمیرکاران نمایندگی‌ها، آموزش‌های کاملی را از شرکت ال جی دریافت کرده‌اند و از تجربه خوبی در این زمینه برخوردارند. این آموزش تخصصی و تجربه، در نهایت کار عیب‌یابی و تعمیر را بسیار سریع می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خطای دستگاه رفع خواهد شد.

دقیقاً به همین دلیل است که بسیار توصیه می‌شود در زمان خرابی محصولات، خود اقدام به تعمیر دستگاه نکنید؛ چراکه بی‌تجربگی شما ممکن است به مشکلات دستگاه اضافه کند و هزینه بیشتری در پی داشته باشد. از طرفی تعمیر دستگاه‌ها نزد معتبرترین نمایندگی‌ها مانند نمایندگی تعمیرات بوش، نمایندگی تعمیرات سامسونگ، ال جی و دیگر نمایندگی‌ها با ارائه ضمانت‌نامه همراه خواهد بود. این ضمانت‌نامه نوعی اطمینان خاطر از کیفیت خدمات انجام‌شده خواهد بود؛ بدین ترتیب اگر در زمان قیدشده در ضمانت‌نامه مشکل مجددی در همان حوزه برای دستگاه به وجود بیاید، مسئولیت آن بر عهده شرکت خواهد بود.

آبان سرویس بهترین نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران

آبان سرویس یکی از بهترین و باتجربه‌ترین نمایندگی‌ تعمیرات ال جی در شهر تهران است که از سال ۷۹ فعالیت خود را در زمینه تعمیرات محصولات انواع برندهای داخلی و خارجی شروع کرده است؛ به بیان دیگر خدمات این شرکت تنها به عیب‌یابی، تعمیر و تعویض قطعات برند ال جی محدود نمی‌شود.

مشتریان این شرکت آن را به‌عنوان نمایندگی تعمیرات بوش، فیلیپس، الکترو لوکس، جنرال الکتریک، اریستون، نف، دوو، نمایندگی تعمیرات سامسونگ و دیگر برندها می‌شناسند. با ثبت درخواست در این نمایندگی می‌توانید انواع مدل‌های ماشین لباسشویی، ظرف‌شویی، یخچال، تلویزیون، فر گازی و برقی، مایکروفر و دیگر لوازم‌خانگی را به بهترین شکل و با ضمانت معتبر تعمیر کنید.

مزایای انجام خدمات در نمایندگی سرویس من

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره شد، مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی، نمایندگی تعمیرات بوش یا دیگر برندها در زمان خرابی محصولات یک الزام است. آبان سرویس، یکی از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌های تعمیرات برندها در شهر تهران است که مراجعه به آن برای دریافت خدمات تعمیراتی از مزایای زیادی برخوردار است. در ادامه مزایای دریافت خدمات از این شرکت را موردبررسی قرار می‌دهیم:

پشتیبانی سریع مشتریان

یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت خدمات از این شرکت، پشتیبانی سریع مشتریان است؛ به این صورت که در زمان کوتاهی پس از ثبت درخواست، کارشناسان نمایندگی به‌منظور بررسی مشکل و یا در صورت نیاز، اعزام تکنسین به محل با شما هماهنگ خواهند شد. با ثبت درخواست اینترنتی یا تماس تلفنی، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی نخواهید داشت.

اعزام تکنسین به محل

یکی دیگر از مزایای دریافت خدمات از آبان سرویس، اعزام تکنسین با تمام تجهیزات موردنیاز به آدرس درخواستی است. تعمیرکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر می‌شود و با استفاده از تجهیزات مخصوص، کار عیب‌یابی دستگاه را انجام خواهد داد؛ سپس با توجه به مشکل، تعمیرات آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که پرسنل آبان سرویس، امکان ارائه خدمات به همه شهرهای تهران را دارند؛ پس از هرکدام از شهرهای تهران که باشید، می‌توانید خدمات تخصصی این شرکت را دریافت کنید.

استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی نیز اشاره شد، نمایندگی‌ها در تماس مستقیم با شرکت تولیدی هستند؛ از طرفی تعمیرکار نیز با وسایل و تجهیزات مربوطه در محل حاضر خواهد شد. این مزیت امتیاز بسیار بزرگی از سمت نمایندگی‌ها برای بهبود عملکرد دستگاه است که خیال شما را از بابت کارکرد خوب وسیله راحت می‌کند.

هزینه مناسب و اقتصادی تعمیر یا تعویض قطعات

از دیگر مزایای مراجعه به نمایندگی آبان سرویس، هزینه بسیار مقرون‌به‌صرفه تعمیرات نسبت به دیگر تعمیرکاران این برند است؛ چراکه تعمیرکاران بدون واسطه، قطعات موردنیاز خود را از شرکت تولیدی تهیه می‌کنند و از طرفی به‌طور کامل با خطاهای دستگاه‌ها آشنایی دارند. به این نکته توجه داشته باشید که عیب‌یابی دقیق، مزیت بزرگی در کار تعمیرات محسوب می‌شود؛ چراکه گاهی تعمیرات با اجرای چند تکنیک ساده انجام می‌شود. از طرفی اگر ضمانت‌نامه شرکت هنوز معتبر باشد، این تعمیرات به‌صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.

ارائه ضمانت‌نامه تعمیرات

این روزها هیچ تعمیرکاری را پیدا نمی‌کنید که برای ارائه خدمات خود ضمانت‌نامه‌ای بدهد؛ اما تعمیرکاران نمایندگی‌ها به‌منظور اطمینان خاطر مشتری از بابت کیفیت خدمات و قطعات استفاده‌شده در تعمیرات، ضمانت‌نامه‌ای را به مشتری ارائه می‌کنند. مدت‌زمان این گواهینامه در آبان سرویس به مدت ۶ ماه بعد از انجام تعمیرات خواهد بود.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات از نمایندگی

حوه ثبت درخواست دریافت خدمات از نمایندگی آبان سرویس بسیار ساده و آسان است. فقط کافی است که به سایت اینترنتی این نمایندگی مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از نهایی شدن درخواست، تعمیرکار در محل حاضر خواهد شد و به رفع عیب و مشکل دستگاه با قطعات اصلی می‌پردازد. به نظر شما مهم‌ترین علت مراجعه به نمایندگی برای تعمیر لوازم‌خانگی چیست؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.