نسل جدید فناوری فلاش Samsung PM1733 NVMe SSD

در دنیای در حال توسعه فناوری اطلاعات، نیاز به حافظه سریع و با کارایی بالا برای دستگاه های ذخیره سازی و سرورها بسیار مهم است. یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات موجود در فضای ذخیره سازی، SSD سامسونگ PM1733 NVMe است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

محیط‌های سازمانی الزامات منحصر به فردی برای اطمینان از عملکرد بهینه تجهیزات ذخیره سازی خود در 24 ساعت شبانه روز دارند. مهمترین الزام جلوگیری از آسیب یا از دست دادن اطلاعات به دلیل قطعی برق غیرمنتظره است. با در نظر گرفتن همه این عوامل، ، مدیران IT و مراکز داده برای یافتن راه‌حل‌های حافظه کارآمدتر و مطمئن‌تر به چالش کشیده می‌شوند.

سامسونگ برای اولین بار سه فناوری جدید را در یک درایو حالت جامد به نام PM1733 معرفی کرده است. مجازی سازی SSD سامسونگ اجازه می‌دهد تا هر PM1733 به 64 درایو مجازی مجزا تقسیم شود. از طریق یادگیری ماشینی V-NAND، SSD ها نه تنها می‌توانند به طور دقیق ویژگی های سلول را پیش بینی و تأیید کنند، بلکه تغییرات در الگوهای مدار را نیز تشخیص می دهند.

علاوه بر این، درایو دارای فناوری  (FIP) است که PM1733 را قادر می‌سازد تا سلول‌های NAND خراب را شناسایی کرده و در واقع بازیابی کند و سپس داده‌ها را بدون اختلال در عملکرد عادی یا تأثیر بر عملکرد حرکت دهد. PM1733 اولین دستگاه از سری جدید SSD های “هرگز نمی میرد” است – که تنها توسط سامسونگ، پیشرو در فناوری الکترونیک، برای شما آورده شده است.

جهت اطلاع از قیمت و مشخصات سرور اچ پی متناسب با کسب و کارتان، می توانید روی خدمات جاده ابریشم رایانه حساب باز کنید.

انعطاف‌پذیری فیزیکی و دیجیتالی برای رفع نیازهای شما، PM1733 از PCIe Gen 3 و PCIe Gen 4 پشتیبانی می‌کند و در ظرفیت‌های متعدد موجود است. علاوه بر این، کاربران می توانند Firmware آن را تغییر دهند. این ویژگی‌ها به شما انعطاف‌پذیری می‌دهد تا عملکرد و قابلیت اطمینان بالایی را برای انواع معماری‌ها و محیط‌ها به ارمغان بیاورید

SSDهای مدل PM1733 شرکت سامسونگ در ظرفیت‌های متنوع 1.92TB,3.84TB,7.68TB و 15.36TB با عدد DWPD یک قابل سفارش می‌باشد. DWPD در ذخیره‌سازی SSD به معنی این می‌باشد که در طی 5 سال هر روز چند بار بتوانیم برروی کل SSD عمل Format و چند بار عمل Write را انجام دهیم، در نهایت عدد یک برای DWPD نشان می‌دهد این خانواده در دسته SSDهای Read Intensive یا RIها دسته بندی می‌شوند، و مخصوص راه‌کارهایی می‌باشد که در آن‌ها Read در اولویت باشد یا لااقل درصد نیازمندی سازمان 70درصد Read و 30 درصد Write باشد. همچنین این محصولات با DWPD سه در ظرفیت‌های 1.6TB, 3.2TB, 6.48TB و 12.8 ترابایت هم قابل سفارش هستند که نشان این است که Read و Write مجموعه تقریبا برابر هم و هم ارزش می‌باشند و به این خانواده از SSDها Mixed Use یا MU گفته می‌شود و طبیعتاً قیمت تمام شده بالاتری نسبت به RIها خواهند داشت. نکته آخر MUها علاوه بر اینکه DWPD بالایی دارند معمولاً IOPS بالاتری هم می‌توانند داشته باشند.

Samsung PM1733 دارای ویژگی‌های ذیل می‌باشد

  • عملکرد فوق‌العاده با پشتیبانی از PCIe Gen 4، سامسونگ PM1733 تا 7 گیگابایت بر ثانیه سرعت خواندن تصادفی متوالی و 5M IOPS را ارائه می‌دهد که آن را به بالاترین عملکرد SSD تبدیل می‌کند.

  • فناوری جدید Fail-in-Place (FIP) سامسونگ همراه با V-NAND Machine Learning به PM1733 دوام بی سابقه ای می بخشد.

  • انعطاف پذیری بی نظیر: PM1733 از طیف وسیعی از ظرفیت‌ها، از 1.6 ترابایت تا 15.36 ترابایت پشتیبانی می کند. علاوه بر این، هر PM1733 را می توان مجازی سازی کرد و حداکثر 64 درایو مجازی مجزا ارائه می دهد

  • مزیت NVMe : پروتکل NVMe از ابتدا برای به حداکثر رساندن عملکرد ذخیره‌سازی فلش و به حداقل رساندن تأخیر ساخته شده است. PM1733 با استفاده از پروتکل‌های SAS و SATA، 40% و 60% بهبود تاخیر را نسبت به SSD ها ارائه می‌دهد.

(حفاظت از قطع برق در سطح سازمانی) Enterprise-grade power loss protection

در طول یک دوره عادی قطع برق، سرور میزبان با ارسال دستورات آماده به کار به هر دستگاه ذخیره سازی، زمانی را برای حفظ یکپارچگی داده ها اختصاص می‌دهد. با این حال، در صورت قطع غیرمنتظره برق، داده‌های ذخیره شده در بافرهای داخلی دستگاه (DRAM) ممکن است از بین بروند. این ممکن است در هنگام قطع برق غیرمنتظره یا زمانی که کاربر دستگاه‌ها را از برق جدا می‌کند اتفاق بیفتد. با این حال، SSD PM1733 سامسونگ برای جلوگیری از دست دادن اطلاعات به دلیل قطع برق غیرمنتظره با معماری حفاظت از کاهش برق طراحی شده است. هنگامی که خطایی تشخیص داده می شود، SSD بلافاصله از انرژی ذخیره شده خازن های تانتالیوم استفاده می کند تا زمان کافی برای انتقال داده های ذخیره شده در حافظه پنهان به حافظه فلش فراهم کند و از هدر رفتن اطلاعات اطمینان حاصل کند.

خرید سرور HPو تجهیزات ذخیره سازی مربوطه

چنانچه قصد خرید سرور اچ پی از یک مرجع معتبر را دارید شرکت جاده ابریشم رایانه بهترین مکان برای شماست. ما به عنوان وارد کننده سرور اچ پی با تمام جزئیات این سیستم ها آشنایی داریم و می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم. بنابراین جهت دریافت قیمت و مشخصات سرور اچ پی می توانید با کارشناسان IT ما در ارتباط باشید.

جاده ابریشم رایانه

جاده ابریشم رایانه می تواند در زمینه اضافه کردن تجهیزات شبکه یا ایجاد تغییرات در شبکه فعلی شما در هر کجای تهران بزرگ، در کنار شما و کسب و کارتان باشد. ما می توانیم جهت دریافت هرگونه خدمات مشاوره، طراحی، نظارت و تعمیرات سرور با سابقه بیش از 15 سال فعالیت در این حوزه، در خدمت شما باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.