چه زمانی باید باتری گوشی شیائومی عوض کنیم؟

تنها جزء قابل مصرف در گوشی هوشمند، باتری است. به طوری که با استفاده مداوم از گوشی، ممکن است باتری آن فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد. اما چه زمانی باید باتری گوشی شیائومی عوض کنیم؟ پاسخ این سوال به فاکتورهای مختلفی از جمله مدت زمان استفاده از باتری، تعداد دفعات شارژ، استقامت کلی باتری و … وابسته است. در ادامه با ما همراه شوید تا با جزئیات زمان تعویض باتری گوشی شیائومی آشنا شویم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در نظر داشته باشید درصورتی که ظرفیت معین باتری گوشی شیائومی کم شود و کارایی اصلی خود را از دست بدهد، باید برای تعویض باتری گوشی شیائومی به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا از باتری اورجینال و مناسب با گوشی شما استفاده کنند و پس از مدتی مجبور به تعویض آن نباشید.

آیا باتری گوشی شیائومی قابل تعویض است؟

با توجه به اینکه باتری‌ گوشی‌های هوشمند امروزی تولید شده توسط تمامی برندها از جمله شیائومی به صورت داخلی است و درب این گوشی‌ها پرس شده است، این ابهام برای برخی از کاربران وجود دارد که آیا باتری گوشی شیائومی قابل تعویض است یا خیر.

قطعا شما نمی‌توانید بدون مشکل درب گوشی را باز کنید و نسبت به تعویض باتری آن اقدام کنید. این درحالی است که اگر به یک فروشگاه باتری گوشی معتبر مراجعه کنید، باتری گوشی شما را با ابزارهای مخصوص خارج می‌کنند و باتری معیوب را با یک باتری نو و سالم جایگزین می‌کنند.

بنابراین اگر با بررسی برخی علائم در گوشی خود متوجه شدید که زمان تعویض باتری گوشی شیائومی فرارسیده است، کافی است به مراکز معتبر و افراد حرفه‌ای در این زمینه مراجعه کنید تا تعویض باتری شما صورت بگیرد. لازم به ذکر است نحوه تعویض صحیح باتری و زمان تعویض آن در عملکرد گوشی شیائومی شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

چه زمانی باید باتری گوشی شیائومی عوض کنیم؟

باتری گوشی‌های شیائومی نیز مشابه با باتری به کار رفته در دیگر گوشی‌های تولید شده توسط برندهای مختلف، به مرور زمان و با چندین بار شارژ کردن، خراب می‌شوند.

خراب شدن باتری شیائومی در طول زمان، مساله‌ای اجتناب ناپذیر می‌باشد و حتی درصورتی که افراد از باتری گوشی خود به بهترین شکل ممکن نیز استفاده کنند، بالاخره یک روز ممکن است با خرابی باتری گوشی خود مواجه شوند. به عبارتی دیگر خرابی باتری گوشی شیائومی به دلیل از دست رفتن‌ توانایی سلول‌های آن ایجاد می‌گردد که این موضوع منتهی به ایجاد اختلال در بار و کم شدن شارژدهی و در نهایت عدم عملکرد صحیح باتری می‌شود.

در پاسخ به سول چه زمانی باید باتری گوشی شیائومی عوض کنیم؟ باید بگوییم اینکه دقیقا پس از چه مدت زمانی باتری گوشی شما خراب می‌شود، وابسته به میزان استفاده و تعداد دفعاتی است که گوشی خود را شارژ می‌کنید. ممکن است شاهد خرابی باتری گوشی موبایل خود بعد از شش ماه استفاده و یا بعد از یک سال استفاده باشید.

از سویی دیگر در گوشی‌های شیائومی از دو نوع باتری لیتیوم پلیمری و لیتیوم یونی استفاده می‌شود. میزان عمر مفید باتری و سلامت آن‌ها تا حد زیادی به ساختار باتری نیز بستگی دارد. در صورتی که علائمی که در ادامه آورده‌ایم را در گوشی موبایل خود دیدید، یعنی زمان تعویض باتری گوشی شیائومی فرارسیده است و باید برای تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید.

  • صفحه نمایشگر گوشی به یکبار سیاه می‎‌شود.

  • گوشی موبایل به صورت خودبه خودی خاموش و روشن می‌شود.

  • قسمت باتری گوشی باد کرده است.

  • باتری دستگاه بیش از اندازه داغ می‌کند.

  • گوشی تا زمانی که به شارژ متصل است، روشن می‌باشد.

  • باتری گوشی شیائومی خیلی سریع خالی می‌کند.

  • و …

مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، از زمان تعویض باتری گوشی شیائومی خبر می‌دهند؛ به طوری که با مشاهده هر یک از این علائم، باید بدون تردید برای تعویض باتری گوشی خود اقدام کنید؛ تاخیر در تعویض باتری معیوب می‌تواند با مشکلاتی از جمله منفجر شدن باتری همراه باشد.

تعویض باتری موبایل شیائومی در فروشگاه بیسل

اگر با مشاهده علائم خرابی در گوشی خود، متوجه شده‌اید که مشکل گوشی شیائومی شما از باتری آن است و زمان تعویض باتری گوشی شیائومی فرارسیده است، باید برای تعویض آن اقدام کنید. در نظر داشته باشید زمانی باتری جدید کارکرد لازم را خواهد داشت که جزو قطعات اصلی و اورجینال برای گوشی شما باشد.

فروشگاه باتری گوشی شیائومی بیسل از مجموعه‌های فعال در زمینه ارائه باتری اصل و اورجینال گوشی شیائومی است. این مجموعه تضمین کننده اصالت قطعات است، بنابراین با دریافت خدمات از فروشگاه بیسل می‌توانید بدون نگرانی باتری گوشی شیائومی خود را تعویض کنید و مشابه با روز اول از آن استفاده کنید.

امکان ثبت سفارش و خرید باتری گوشی شیائومی از طریق وبسایت بیسل برای شما عزیزان وجود دارد. بیسل برای جلب اعتماد شما مشتریان گرامی، برای تمامی باتری‌های شیائومی 7 روز مهلت تست و 3 ماه گارانتی را در نظر گرفته است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.