گوگل ممکن است Nearby Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند

سامسونگ و گوگل در چند سال گذشته در چندین مورد با یکدیگر همکاری کرده اند. پس از توسعه مشترک Wear OS 3 چند سال پیش، این دو شرکت به طور مشترک IAMF را برای رقابت با استاندارد Dolby Atmos در بخش صوتی فضایی توسعه دادند. به نظر می رسد گوگل اکنون در حال ادغام Nearby Share خود با Quick Share سامسونگ است.

یک گزارش جدید ادعا می کند که گوگل شروع به تغییر نام Nearby Share به Quick Share کرده است. توسعه‌دهنده اندروید Kmila Wojciechowska متوجه شد که Nearby Share پس از نصب به‌روزرسانی GMS (خدمات Google Mobile) با نسخه 23.50.13 به اشتراک‌گذاری سریع تغییر نام داده است. اعلانی که نام جدید را معرفی می‌کند همچنین توضیح می‌دهد: «به دنبال نام و نماد جدید برای اشتراک‌گذاری با دستگاه‌های اطراف باشید». ظاهراً گوگل نام تجاری را در سراسر رابط کاربری اندروید به‌روزرسانی کرده است و نماد جدید چیزی در بین طرح‌های Nearby Share و Quick Share به نظر می‌رسد.

کاربران می توانند اشتراک گذاری سریع را برای همه باز نگه دارند یا آن را به دستگاه های شما یا دستگاه های متعلق به مخاطبین شما محدود کنند. اگر گزینه Contacts را انتخاب کنید، داده ها را با مخاطبین در حساب Google شما همگام می کند و اشتراک فایل را با آن مخاطبین باز می کند.

منوی پاپ آپ تمام دستگاه های شما (دستگاه هایی که با حساب Google شما وارد شده اند) را در بخش اول و دستگاه های اطراف را در یک بخش جداگانه نمایش می دهد. بنابراین تشخیص و انتخاب دستگاه های خود آسان تر است. همچنین می توانید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، قابلیت مشاهده Quick Share را به ده دقیقه محدود کنید.

منوی اشتراک گذاری سریع گوگل

منوی اشتراک گذاری سریع گوگل - چیکاو

گوگل قبلاً Nearby Share را به سیستم عامل ویندوز آورده است و اگر تغییر نام تجاری Quick Share نهایی شود، ممکن است Nearby Share For Windows را به Quick Share تغییر نام دهد. تنها چیزی که برای گوگل باقی می‌ماند، آوردن برنامه اشتراک‌گذاری سریع به macOS است. این حرکت به گوگل و سامسونگ کمک می کند، زیرا دستگاه های آنها و کل اکوسیستم اندروید می توانند به خوبی با ویندوز و احتمالا اکوسیستم اپل کار کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.