اینستاگرام روشی را آزمایش می کند تا شبکه عکس خود را پیش نمایش کنید

اینستاگرام در حال آزمایش این توانایی برای کاربران است که پیش‌نمایش یک پست را قبل از انتشار پیش‌نمایش کنند، به طور موثر روزهای ارسال یک عکس را پشت سر بگذارند و دعا کنند که با شبکه عکس کاملاً انتخاب شده شما تضاد نداشته باشد. این قابلیت گرید جدید در حال حاضر تنها برای تعداد کمی از کاربران اینستاگرام با استفاده از آخرین نسخه برنامه در دسترس است.

هنگامی که فقط با استفاده از برنامه های شخص ثالث قابل دستیابی است، علاقه مندان به اینستاگرام که شخصیت آنلاین خود را با دقت می سازند، اکنون می توانند اطمینان حاصل کنند که هر پست به طور یکپارچه با تصویر بزرگتر ترکیب می شود. این ویژگی قبلاً توسط چندین کاربر مشاهده شده است که ظاهراً به طور تصادفی از طریق تست A/B انتخاب شده و توسط Pocket-lint گزارش شده است.

در این تست، گزینه “نمایش پیش نمایش” هنگام ارسال پست، درست قبل از ضربه زدن بر روی “بعدی” برای رسمی کردن پست به کاربران ارائه می شود. این ابزار بصری به کاربران این قدرت را می‌دهد تا قبل از انتشار، موقعیت پست خود را در شبکه تجسم کنند.

این ویژگی برای برندها، اینفلوئنسرها و کاربران روزمره به طور یکسان عالی است. کسب‌وکارها می‌توانند اطمینان حاصل کنند که محتوای برندشان با هویت بصری‌شان هماهنگ است، اینفلوئنسرها می‌توانند فیدهای منسجمی ایجاد کنند که با مخاطبانشان طنین انداز شود، و کاربران فردی در نهایت می‌توانند به شبکه مورد علاقه «اینستاگرام شایسته» بدون سرخوردگی آزمون و خطا دست یابند.

با این حال، همه ممکن است دسترسی فوری به این ابزار قدرتمند نداشته باشند. اینستاگرام اغلب ویژگی‌های جدید را به صورت مرحله‌ای پیاده‌سازی می‌کند، بنابراین ممکن است صبر لازم باشد. در این میان، راه‌حل‌های جایگزین مانند برنامه‌های برنامه‌ریزی شبکه شخص ثالث می‌توانند به کاربران در دستیابی به نتایج مشابه کمک کنند.

هنوز اعلامیه رسمی برای عرضه این ویژگی انجام نشده است و هیچ جدول زمانی رسمی برای در دسترس بودن گسترده وجود ندارد. با این حال، بر اساس الگوهای به‌روزرسانی گذشته، می‌توانیم حدس بزنیم که در چند به‌روزرسانی بعدی برنامه، در حالی که آزمایش A/B پیشرفت می‌کند، عرضه کامل آن انجام شود. تا آن زمان، کاربران اینستاگرام می توانند ویژگی پیش نمایش شبکه را با هیجان موجه پیش بینی کنند.

منبع phonearena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.