چگونه زبان تیک تاک را فارسی کنیم؟ آموزش تغییر زبان تیک تاک

تیک تاک شبکه اجتماعی محبوب چینی است که توانست در مدت کوتاهی به رقیبی جدی برای کمپانی متا تبدیل شود. در ایران نیز مانند سایر کشورها تیک تاک محبوبیت بالایی بدست آورد. اما متاسفانه این شبکه اجتماعی از پشتیبانی خوبی برای ایرانیان برخوردار نیست. علاوه بر آن تیک تاک در ایران نیز فیلتر شده است. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توانیم زبان تیک تاک را فارسی کنیم و یا آن را به هر زبانی که دوست دارید تغییر دهیم. همراه چیکاو باشید.

با وجود سختی های فراوان برای استفاده از تیک تاک، هنوز کاربران زیادی در ایران هستند که روزانه وقت زیادی را در تیک تاک می گذرانند. به همین دلیل نیز ما قصد داریم راه حلی را برای تغییر زبان تیک تاک به شما ارائه کنیم.

چگونه زبان تیک تاک را تغییر دهیم؟

  1. روی آیکن پروفایل در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید.
  2. برای دسترسی به تنظیمات خود، آیکن سه خط را لمس کنید.
  3. “Settings and Privacy” را انتخاب کنید.
  4. روی “Language” کلیک کنید و سپس گزینه “App Language” را لمس کنید.  حال می توانید زبان مورد نظر خود را پیدا کرده و انتخاب کنید.

چگونه تیک تاک را فارسی سازی کنیم؟

اگر قصد دارید تیک تاک را فارسی کنید متاسفانه باید به شما بگویم که در حال حاضر تیک تاک از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. اما هر زمان که ایتا زبان فارسی را به سایر زبان های خود اضافه کرد، کافیست مراحل بالا را انجام داده تا زبان برنامه تیک تاک تغییر کند. اما در این جا راهی را به شما آموزش می دهیم که بتوانید با همین شرایط موجود از تیک تاک فارسی استفاده کنید.

استفاده از اکستنشن ها برای ترجمه

کافیست روی مرورگر شخصی خود افزونه ترجمه گوگل را نصب کنید و سپس با مرورگر وارد تیک تاک شوید. حال با انتخاب زبان مد نظر خود می توانید به راحتی متن های تیک تاک را فارسی کرده و از نسخه فارسی تیک تاک لذت ببرید.

جمع بندی

چگونه زبان تیک تاک را فارسی کنیم یک سوال پر تکرار است که در این مقاله سعی کردیم پاسخ کاملی به آن بدهیم. قطعا هر زمان که تیک تاک زبان فارسی را به برنامه خود اضافه کرد، این مقاله را بروزرسانی خواهیم کرد. امیدواریم که این مقاله برایتان مفید بوده باشد. چنانچه پیشنهاد و یا راهکاری دارید از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

4/5 - (4 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. هستی می گوید

    تمام کار هایی ک گفتینا انجام دادم ولی زبان فارسی ندارع