نحوه تنظیم حساب کاربری تجاری اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله

نکات برجسته

  • اگر شما یک کسب هستید، باید به اینستاگرام نیز اعتماد کنید.
  • حساب شخصی اینستاگرام با حساب تجاری بسیار متفاوت است.
  • ایجاد یک حساب تجاری به تنهایی کافی نیست، شما باید برخی از اصول اولیه را نیز رعایت کنید.

اینستاگرام دیگر تنها یک پلتفرم اشتراک گذاری عکس نیست. به عنوان بخشی از زندگی روزمره ما، اینستاگرام یک بازیکن کلیدی است. این پلتفرم رسانه اجتماعی نه تنها به کاربران اجازه می دهد تا با هم معاشرت کنند و زندگی خود را به اشتراک بگذارند، بلکه به رشد کسب و کارها نیز کمک می کند.

آیا در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ شنیده اید؟ بله، این نیز محصول اینستاگرام است. از خانه های تجاری بزرگ گرفته تا مشاغل خانگی کوچک، همه راه اینستاگرام را برای رشد کسب و کار خود در پیش گرفته اند.

طبق گفته اینستاگرام، 63 درصد از مردم احساس می کنند که پلتفرم رسانه های اجتماعی به آنها اجازه می دهد تا ارتباط بهتری با برندها برقرار کنند. اینستاگرام به برندها و مشتریانشان اجازه تعامل می دهد.

اگر شما یک کسب و کار دارید، باید برای دسترسی و بازاریابی خوب به اینستاگرام نیز تکیه کنید. و باید بدانید که حساب شخصی اینستاگرام با حساب تجاری بسیار متفاوت است. و اگر به دنبال ایجاد یک حساب تجاری در اینستاگرام هستید، در جای مناسبی هستید. اجازه دهید سریع به شما بگویم چگونه می توانید یک حساب تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید.

چگونه یک اکانت تجاری اینستاگرام بسازیم؟

مرحله 1: بیایید از اصول اولیه شروع کنیم. اگر قبلاً انجام نشده است، برنامه اینستاگرام را از فروشگاه برنامه گوشی هوشمند خود دانلود کنید. حتی می توانید از وب سایت اینستاگرام برای ایجاد یک حساب کاربری جدید استفاده کنید. پس از انجام این کار، روی “ایجاد حساب جدید” کلیک کنید.

مرحله 2: اکنون باید در اینستاگرام ثبت نام کنید. در حین انجام این کار، بیشتر مراقب باشید. از شناسه ایمیل کسب و کار خود استفاده کنید، از نام شرکت خود استفاده کنید، یک نام کاربری مرتبط با شرکت خود ایجاد کنید و یک رمز عبور قوی تنظیم کنید.

همچنین، اگر قبلاً یک صفحه تجاری فیس بوک دارید، می توانید از آن برای ایجاد حساب اینستاگرام خود استفاده کنید، این کار نیز آسان تر خواهد بود.

مرحله 3: حساب شما اکنون ایجاد شده است. اکنون باید این اکانت اینستاگرام را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. برای انجام این کار، به بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود بروید. فقط کافی است روی نماد پایین سمت راست کلیک کنید، سپس هنگامی که به صفحه نمایه خود رسیدید روی سه خط در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس بر روی تنظیمات کلیک کنید. از آنجا گزینه “Account” را انتخاب کنید، سپس به پایین بروید و “Switch to Professional Account” را انتخاب کنید.

اکنون از شما خواسته می شود که خودتان را توصیف کنید: به عنوان یک خالق یا به عنوان یک تجارت. شما حتی می توانید محل کار خود را توصیف کنید. حساب گزینه “Business” را در اینجا انتخاب کنید. شما یک حساب کاربری تجاری اینستاگرام دارید که می توانید از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. اما چند مورد دیگر وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

ایجاد یک حساب تجاری به تنهایی کافی نیست، شما باید قبل از آماده شدن کامل حساب خود، برخی از اصول اولیه را نیز رعایت کنید.

مرحله 1: ابتدا مشخصات خود را تکمیل کنید. یک تصویر نمایه و بیوگرافی اضافه کنید و جزئیات شرکت خود را اضافه کنید. این شامل اطلاعاتی مانند وب سایت، ساعات کاری فروشگاه و اطلاعات تماس می شود.

مرحله 2: به خاطر دارید به استفاده از صفحه تجاری فیس بوک خود برای ایجاد حساب کاربری خود اشاره کردم؟ خوب، اگر این کار را انجام نداده اید، همین الان انجامش دهید. این امر ضروری است زیرا برای اینکه بتوانید به ابزارهای کسب و کار خاصی در اینستاگرام دسترسی داشته باشید نیاز به دسترسی به صفحه تجاری فیس بوک خود دارید.

برای انجام این کار: به صفحه نمایه خود بروید، سپس روی سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس روی “تنظیمات” کلیک کنید، سپس به “Business” بروید و در نهایت “اتصال یک صفحه فیس بوک” را انتخاب کنید. مطمئن شوید که در آن نقطه از طریق دستگاهی که از آن استفاده می کنید به فیس بوک وارد شده اید.

مرحله 3: اکنون که به تمام الزامات اولیه توجه کرده اید، شروع به دنبال کردن افراد کنید، از فالوورهای صفحه فیس بوک خود دعوت کنید تا شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند، محتوا ارسال کنند و کسب و کار شما را توسعه دهند.

جمع بندی

این راهنمای کامل برای ایجاد یک حساب کاربری تجاری در اینستاگرام بود. امیدواریم این آموزش برای شما مفید باشد. شما می توانید نظرات و سوالات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.