آموزش ارسال پیام خالی در واتساپ

واتساپ یک پلتفرم پیام رسانی با میلیون ها کاربر فعال است. هنگام چت کردن در واتس اپ، ممکن است کنجکاو باشید که آیا می توانید یک پیام خالی ارسال کنید یا خیر.

متأسفانه، اضافه کردن فضا با فشار دادن کلید فاصله، دکمه ارسال را ناپدید می‌کند، به این معنی که نمی‌توانید پیام خالی در واتس‌اپ ارسال کنید. اگر به شما بگویم ترفندهای دیگری می تواند به شما در ارسال یک پیام خالی در واتس اپ کمک کند چه؟ همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

هیچ راه مستقیمی برای ارسال پیام خالی در واتس اپ وجود ندارد. با این حال، ما می توانیم ترفندهای مختلفی را امتحان کنیم که امیدواریم شما را قادر به ارسال یک پیام خالی کند. این ترفندها شامل ارسال یک کاراکتر خالی با استفاده از برنامه “Empty Chat” و کپی کردن یک فضای خالی در مرورگر و چسباندن آن در WhatsApp است. این ترفندها می توانند هنگام استفاده از وب واتس اپ و برنامه تلفن همراه کار کنند.

نحوه ارسال پیام های خالی در واتساپ

متأسفانه، WhatsApp به طور مستقیم از ارسال پیام خالی پشتیبانی نمی کند. هنگام ارسال پیامک به شخصی، می توانید با فشار دادن کلید فاصله، یک فضای خالی اضافه کنید. با این حال، فرض کنید پیام خود را با اضافه کردن یک فاصله شروع می کنید و هیچ کاراکتر دیگری را اضافه نمی کنید. در این صورت، واتس اپ تشخیص می دهد که شما یک پیام خالی دارید و دکمه «ارسال» به طور خودکار ناپدید می شود.

پس چگونه می توانید یک پیام خالی در واتس اپ ارسال کنید؟

  • روش شماره 1: یک فضای خالی ارسال کنید

از آنجایی که اضافه کردن یک فضای خالی در واتس اپ باعث ناپدید شدن دکمه ارسال می شود، ترفند این است که یک فاصله را از مرورگر کپی کنید و آن را در واتس اپ قرار دهید، سپس روی دکمه ارسال کلیک کنید.

  1. WhatsApp را از تلفن خود یا وب WhatsApp در مرورگر باز کنید.
  2. پنجره پیام شخص مورد نظر خود را باز کنید.
  3. به یک برگه جدید در مرورگر برگردید.
  4. هر کلمه حاوی فاصله را تایپ کنید و enter/search را فشار دهید.
  5. از مکان نما برای برجسته کردن فاصله بین کلمات و کپی کردن فاصله استفاده کنید.
  6. به WhatsApp برگردید و فضای خالی را جای‌گذاری کنید.

امیدواریم پس از چسباندن فضای خالی، بتوانید روی دکمه ارسال کلیک کنید تا پیام خالی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر این روش در وب واتس اپ یا برنامه واتس اپ کار نمی کند، ترفند بعدی زیر را امتحان کنید.

  • روش شماره 2: استفاده از Empty Chat

می توانید از برنامه Empty Chat برای ارسال پیام خالی در اندروید استفاده کنید. راهنمای زیر را دنبال کنید.

  1. فروشگاه Play را باز کنید، برنامه Empty Chat را پیدا کنید و آن را نصب کنید.
  2. پس از نصب، برنامه را باز کنید.
  3. روی دکمه “ارسال” کلیک کنید.
  4. کاربر مورد نظر WhatsApp خود را که می خواهید پیام خالی برای او ارسال کنید انتخاب کنید.
  5. دوباره روی دکمه “ارسال” کلیک کنید تا پیام خالی برای آنها ارسال شود.

جمع بندی

واتس‌اپ از ارسال پیام‌های خالی پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، ما دو روش را ارائه کرده‌ایم که امیدواریم محدودیت‌های واتس‌اپ را دور بزنند و به شما در ارسال پیام‌های خالی کمک کنند. آنها را امتحان کنید.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.