چگونه لینک گروه واتساپ دیگران را پیدا کنیم؟

واتساپ افراد را گرد هم می آورد تا از طریق پیام های مستقیم واتس اپ و گروه های واتس اپ با هم ارتباط برقرار کنند. هر کسی که یک گروه واتس اپ ایجاد کند، مدیر گروه می شود و می تواند ادمین های دیگری ایجاد کند و اعضای گروه را اضافه کند.

ادمین امتیازاتی مانند اشتراک گذاری لینک گروه، لغو آن و حذف اعضا از گروه خاص WhatsApp را اضافه کرده است. بنابراین، آیا می توانید لینک گروه WhatsApp را بدون ادمین دریافت کنید؟ چگونه لینک گروه واتساپ را پیدا کنیم؟

جواب سریع

هنگامی که می خواهید به پیوند گروه واتساپ دسترسی پیدا کنید، فقط مدیر گروه می تواند آن را در گروه به اشتراک بگذارد. بنابراین، شما نمی توانید لینک گروه WhatsApp را بدون درگیر کردن ادمین گروه دریافت کنید. با این حال، اگر مدیر لینک دعوت را در توضیحات گروه اضافه کرده باشد، می توانید نمایه گروه را باز کرده و پیوند دعوت را کپی کنید. از طرف دیگر، یکی از اعضای گروه می‌تواند از مدیر بخواهد پیوند دعوت را به اشتراک بگذارد و آنها آن را برای شما فوروارد خواهند کرد.

این راهنما به این موضوع می پردازد که پیوند گروه واتساپ چیست. خواهیم دید که چگونه به آن دسترسی پیدا می کند و برای استخراج آن چه چیزی لازم است. به این ترتیب، در مورد دریافت لینک گروه WhatsApp بدون ادمین بحث خواهیم کرد. همراه چیکاو باشید.

لینک گروه واتساپ چیست؟

هنگامی که یک گروه WhatsApp ایجاد می شود، سازنده، مدیر گروه می شود. ادمین تصمیم می گیرد که چه زمانی و چه کسی را به گروه واتس اپ خود اضافه کند و به راحتی و ترجیح خود را انتخاب کند. با انتخاب نامش از مخاطبین، می توان به صورت دستی افراد را اضافه کرد. از طرف دیگر، مدیر می‌تواند پیوند دعوت گروه را به اشتراک بگذارد.

زمانی که لینک این گروه را دریافت کردید و آن را باز کردید، پیش نمایشی از گروه واتس اپ را مشاهده می کنید و می توانید با زدن دکمه “پیوستن” به عضویت گروه واتس اپ درآیید. پیوند گروه WhatsApp به عنوان یک URL مستقیم برای پیوستن به یک گروه معین WhatsApp عمل می کند. فقط ادمین گروه واتس اپ می تواند از گروه واتس اپ به لینک گروه واتس اپ دسترسی پیدا کند.

چگونه لینک گروه واتساپ را پیدا کنیم؟

به عنوان ادمین، دسترسی به لینک گروه واتساپ با این مراحل امکان پذیر است.

  • WhatsApp را باز کنید.
  • به گروه خاص دسترسی داشته باشید.
  • روی نام گروه در بالا ضربه بزنید.
  • در صفحه نمایه، بخش “شرکت کنندگان” را بیابید.
  • روی گزینه «دعوت از طریق پیوند» ضربه بزنید.
  • هنگامی که پیوند ایجاد شد، آن را با مخاطب مورد نظر به اشتراک بگذارید یا آن را کپی کنید و با استفاده از روش های دیگر به اشتراک بگذارید.

ساده است. هنگامی که شرکت‌کننده عادی به صفحه نمایه گروه واتساپ دسترسی پیدا می‌کند، گزینه اضافه کردن شرکت‌کنندگان یا اشتراک‌گذاری پیوند دعوت را نمی‌بیند.

نحوه دریافت لینک گروه واتساپ بدون ادمین

هنگامی که می خواهید به یک گروه خاص واتس اپ بپیوندید، گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانید استفاده کنید. ابتدا ادمین گروه واتس اپ می تواند شما را به صورت دستی به گروه اضافه کند. برای این کار باید شماره آنها را داشته باشید که از آنها برای ارسال پیامک استفاده کنید و از آنها بخواهید که شما را به گروه اضافه کنند.

گزینه دوم استفاده از لینک گروه WhatsApp است. چالش اینجا دریافت لینک گروه WhatsApp بدون دخالت ادمین گروه است. ممکن است بخواهید پیوند دعوت را با دوستان خود که می خواهید به گروه بپیوندند به اشتراک بگذارید یا می خواهید به گروهی بپیوندید که دوست شما قبلاً عضو آن است.

توضیحات گروه WhatsApp را بررسی کنید

گاهی اوقات، مدیر گروه می تواند لینک دعوت گروه را به عنوان بخشی از توضیحات گروه WhatsApp اضافه کند. هدف این است که پیوند دعوت به راحتی قابل دسترسی باشد بدون اینکه مجبور باشند آن را دوباره ارسال کنند. اگر می خواهید پیوند دعوت را به اشتراک بگذارید یا شخصی را در پیوند گروه واتس اپ دارید، از او بخواهید این مراحل را دنبال کند.

  • واتساپ را باز کنید.
  • به گروه WhatsApp دسترسی پیدا کنید.
  • روی تب نمایه آن در بالا ضربه بزنید.
  • بررسی کنید که آیا توضیحات گروه واتساپ حاوی پیوند است یا خیر.
  • اگر این کار را کرد، روی آن ضربه بزنید و نگه دارید تا پیوند را کپی کنید.

می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید روی آن کلیک کنند تا به گروه بپیوندند.

از کسی بخواهید پیوند دعوت را درخواست کند

اگر فردی دارید که عضو گروه خاصی از WhatsApp است، می توانید از او بخواهید که لینک دعوت را به اشتراک بگذارد. پس از انجام این کار، دوست شما آن را برای شما فوروارد خواهد کرد. به این ترتیب به صورت غیر مستقیم به گروه واتس اپ ملحق خواهید شد.

نتیجه گیری

گروه های واتساپ سرگرم کننده و جذاب هستند. ما دیدیم که لینک دعوت گروهی چیست و مراحلی که باید برای دریافت لینک گروه WhatsApp بدون ادمین دنبال کنیم. امیدواریم که این مقاله آموزشی برای شما مفید باشد.
2/5 - (2 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.