چرا ویدیوی واتساپ صدا ندارد؟

 

واتساپ یک پلتفرم پیام رسانی فوری عالی است که ارتباط را تسهیل می کند.

علاوه بر ارتباط، سرگرم کننده است زیرا می توانید ویدیوها، استیکرها و GIF های خنده دار را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به همین دلیل است که دریافت یک ویدیو فقط برای اینکه متوجه شوید صدا ندارد خسته کننده است. آیا ویدیویی از واتساپ دریافت کرده اید که هنگام پخش صدایی نداشته باشد؟

دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. بنابراین، چرا یک ویدیوی واتساپ صدا ندارد؟ همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

واتساپ ممکن است به دلایل مختلف صدا نداشته باشد. اولاً، ممکن است فرستنده عمداً صدا را قبل از ارسال ویدیو از آن حذف کرده باشد. ثانیاً ممکن است ویدیو GIF باشد. ثالثاً، دستگاه شما ممکن است به یک دستگاه بلوتوث متصل شود و در انتقال صدا اختلال ایجاد کند. در نهایت، ممکن است یک اشکال بر ویژگی صوتی رسانه واتس اپ تأثیر بگذارد.

این پست به بررسی این موضوع می پردازد که چرا ویدیوی واتس اپ صدا ندارد و چگونه می توان این مشکل را حل کرد.

دلایل بی صدا بودن ویدیوهای واتساپ

دلایل مختلفی وجود دارد که ویدیوی واتس اپ شما صدا ندارد، از اشکالات برنامه و تنظیمات گرفته تا دستکاری صدا توسط فرستنده. بیایید به دلایل مختلف در زیر نگاه کنیم.

دلیل شماره 1: فرستنده عمدا صدا را حذف کرد

یکی از منطقی ترین و رایج ترین دلایلی که ویدیوی WhatApp شما صدا ندارد، حذف عمدی فرستنده است. واتساپ به شما این امکان را می دهد که یک ویدیو با صدا یا بدون صدا ارسال کنید. اگر فرستنده فکر کند ویدیویی بدون صدا یا غیرضروری است، ممکن است ویدیویی را برای شما ارسال کند.

برای اطمینان، به آنها اطلاع دهید که ویدیویی که ارسال کرده اند صدا ندارد تا اگر عمداً صدا را حذف کرده اند، تأیید کنند.

دلیل شماره 2: ویدیو یک GIF است

GIF مخفف عبارت Graphical Interchange Format، یک ویدیوی بدون صدا یا مجموعه ای از تصاویر است که به طور مکرر پخش می شود. گیف ها معمولاً ویدیوهای کوتاه و متحرکی هستند که به محض بارگیری به صورت خودکار پخش می شوند و نیازی به فشار دادن play ندارند.

اگر یک ویدیوی کوتاه در واتس اپ بی صدا است، در یک حلقه پخش می شود و برای شروع پخش نیازی به فشار دادن play نیست، احتمالاً یک GIF است. فرستنده می تواند عمدا یا ناخواسته یک ویدیوی کوتاه را به GIF تبدیل کند.

چنانچه مطمئن نیستید یا مشکوک هستید که ویدیویی یک GIF است، اما نباید، از فرستنده بخواهید بررسی کند که آیا به طور تصادفی ویژگی GIF را هنگام ارسال ویدیو فعال کرده است یا خیر.

دلیل شماره 3: دستگاه شما به بلوتوث متصل است

تداخل انتقال صدا توسط اتصالات بلوتوث دلیل دیگری است که ممکن است فکر کنید ویدیوی WhatsApp شما صدا ندارد. به عنوان مثال، ممکن است فایل‌ها را از طریق بلوتوث از تلفن خود به رایانه منتقل کنید.

هنگامی که کار انتقال را تمام کردید و بلوتوث را در رایانه خاموش کردید، ممکن است تلفن به طور خودکار به دستگاه دیگری مجهز به بلوتوث نزدیک، مانند بلندگوهای سینمای خانگی یا هدفون، متصل شود. اگر صدای خروجی دستگاه نزدیک کم باشد، هنگام پخش ویدیوی واتس اپ در تلفن خود، صدایی دریافت نمی کنید.

برای دسترسی به کنترل پنل، انگشت خود را به پایین بکشید تا بررسی کنید که آیا تلفن شما به دستگاه بلوتوث متصل است یا خیر. اگر بلوتوث روشن باشد، خواهید دید که آیا به دستگاه دیگری متصل است یا خیر. می توانید تلفن را از دستگاه بلوتوث جدا کنید یا صدای دستگاه متصل را برای شنیدن صدا افزایش دهید.

دلیل شماره 4: باگ واتساپ

گاهی اوقات، به دلیل یک باگ برنامه، هیچ صدایی در ویدیوی WhatsApp خود دریافت نمی کنید. اشکالات برنامه، بدافزارها و ویروس‌ها می‌توانند فایل‌های رسانه‌ای مانند تصاویر، یادداشت‌های صوتی و ویدیوها را مخدوش کرده یا کاملاً تحت تأثیر قرار دهند. با این حال، توسعه دهندگان به سرعت با به روز رسانی برنامه، باگ های برنامه را شناسایی و به موقع برطرف می کنند.

اگر از نسخه قدیمی واتس اپ استفاده می کنید، دلیل این امر می تواند بدون صدا بودن ویدیو باشد. برای رفع مشکل، اپلیکیشن واتساپ خود را به آخرین نسخه به روز کنید.

سوالات متداول

چگونه مشکل صدای ویدیوی واتس اپ خود رفع کنیم؟

راه های مختلفی برای تعمیر ویدیوی واتس اپ که صدا ندارد وجود دارد. ابتدا، می‌توانید از فرستنده بپرسید که آیا ویدیو بدون صدا است یا حذف تصادفی بوده است. سایر رفع‌ها عبارتند از تبدیل صدای دستگاه در صورت کم بودن، قطع اتصال دستگاه از دستگاه‌های متصل به بلوتوث و به‌روزرسانی برنامه به آخرین نسخه.

چرا وضعیت واتساپ من صدا ندارد؟

وضعیت WhatsApp شما ممکن است به دلایل مختلف صدا نداشته باشد، از جمله نسخه قدیمی برنامه، انباشته شدن حافظه پنهان و اشکالات برنامه. برای رفع مشکل، برنامه را به روز کنید و کش برنامه را پاک کنید. اگر مشکل برطرف نشد، برنامه را حذف و سپس دوباره نصب کنید.

چرا تماس ویدیویی واتساپ من صدا ندارد؟

تماس WhatsApp شما به دلیل شبکه ضعیف، نسخه قدیمی برنامه، تنظیمات صدای خروجی کم و محدودیت‌های مجوز برنامه برای استفاده از میکروفون، صدا ندارد.

جمع بندی

دلایل مختلفی برای بی صدا بودن ویدیوی واتس اپ وجود دارد. این دلایل شامل حذف عمدی صدا توسط فرستنده، GIF بودن ویدیو، قطع شدن انتقال صدا توسط اتصال بلوتوث و یک اشکال برنامه است که بر صدا تأثیر می گذارد.
1/5 - (2 امتیاز)
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.