نوار پاسخ واتساپ برای پاسخ‌ سریع‌تر به تصاویر و ویدیوها ارائه می شود

واتس‌اپ اخیراً ویژگی جدیدی به نام «کانال‌ها» را ارائه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد کانال‌های ارتباطی یک طرفه برای تعاملات گسترده و ناشناس ایجاد کنند. عملکرد این کانال‌ها با چت‌های استاندارد متفاوت است و به مدیران اجازه می‌دهد تا انواع مختلفی از محتوا مانند متن، تصاویر، ویدئوها، استیکرها و نظرسنجی‌ها را به اشتراک بگذارند و در عین حال حریم خصوصی را برای مدیران و دنبال‌کنندگان حفظ کنند. استقبال از این ویژگی تاکنون متفاوت بوده است.

واتس اپ اغلب ویژگی های مختلفی را در نسخه بتای خود آزمایش می کند و همه آنها به نسخه پایدار ختم نمی شوند. برخی از ویژگی‌ها در نسخه پایدار ادغام می‌شوند، در حالی که برخی دیگر ممکن است کنار گذاشته شوند یا در انحصار نسخه بتا باقی بمانند.

واتساپ چگونه ویژگی جدید جریان مکالمه را بهبود می بخشد؟

در آخرین نسخه بتای WhatsApp (2.23.20.20) که از طریق برنامه بتای Google Play در دسترس است، آنها ویژگی جدیدی به نام “نوار پاسخ” را معرفی کرده اند. طبق WABetaInfo، این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا به سرعت به تصاویر، ویدیوها و GIF‌ها بدون خروج از صفحه فعلی پاسخ دهند و جریان و زمینه مکالمات را بهبود بخشد. هدف آن به حداقل رساندن وقفه ها و بهبود تجربه تعامل کلی کاربر است.

برای دسترسی به این ویژگی، کافی است آخرین به‌روزرسانی بتا واتس‌اپ را از فروشگاه Google Play نصب کنید و انتظار می‌رود که به زودی انتشار گسترده‌تری داشته باشد.

علاوه بر این، واتس‌اپ با مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها، از جمله میانبرهایی برای افزودن آسان شرکت‌کنندگان به تماس‌های گروهی و معرفی ویژگی «Flows» برای بهبود تجربه خرید درون‌برنامه‌ای، روی بهبود تجربه کاربری کار کرده است. جالب است که یک برنامه واتس اپ بومی نیز برای iPad در حال توسعه است که به تقاضای طولانی مدت کاربران پاسخ می دهد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.