آموزش افتتاج حساب qiwi

آموزش افتتاح حساب qiwi یکی از چالش‌هایی است که کاربران ایرانی برای پرداخت‌های ارزی با آن مواجه هستند. qiwi یا کیوی یک کیف پول دیجیتال بین المللی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در وبسایت‌های مختلف، پرداخت‌های ارزی انجام داده و یا به حساب دیگران پول واریز کنند؛ درست چیزی شبیه به پی پال یا وب مانی. این کیف پول دیجیتال ارائه خدمات به کاربران ایرانی را محدود کرده و اجازه افتتاح حساب کاربری با شماره ایرانی را نمی‌دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کیف پول دیجیتال qiwi ویژگی‌ها و مزایای بسیاری دارد و باعث شده کاربران زیادی از آن استفاده کنند. با توجه به پرکاربرد بودن این کیف پول و قابل استفاده بودن در بسیاری از فروشگاه‌ها و همچنین وجود قابلیت خرید ارزهای دیجیتال مانند اتریوم یا بیت کوین، یکی از روش‌های مناسب و امن است. در این مطلب، قصد داریم به شما کاربران گرامی آموزش دهیم که چگونه در این کیف پول حساب کاربری ایجاد کرده و از آن استفاده کنید؛ پس اگر شما نیز به دنبال یک راه حل ساده برای پرداخت‌های ارزی خود هستید، تا انتها با ما همراه شوید.

معرفی حساب qiwi

شرکت qiwi یک شرکت روسی است. این شرکت مانند وب مانی و پرفکت مانی، امکان پرداخت‌های ارزی با استفاده از پلتفرم خودش را به کاربران می‌دهد و افراد می‌توانند با افتتاح حساب در کیوی از فروشگاه‌های معتبر سرتاسر دنیا مانند علی بابا و علی اکسپرس خرید‌های آنلاین خود را انجام داده و به صورت دیجیتالی هزینه آن را پرداخت کنند. شما می‌توانید از پلتفرم qiwi در گوشی موبایل، تبلت یا از طریق صفحه وب در کامپیوتر خود استفاد کنید.

با استفاده از این پلتفرم کاربران می‌توانند به حساب دوستان و خانواده خود نیز پول ارسال کنند. با اینکه qiwi یک شرکت روسی است، اما از چهار ارز به صورت کلی پشتیبانی می‌کند که شامل دلار آمریکا، یورو، روبل روسیه و تنگ قزاقستان است.

با استفاده از کیف پول qiwi، به گزینه‌های زیر دسترسی خواهید داشت:

  • می‌توانید پولی که آنلاین به دست آورده‌اید و یا درآمد دلاری خود را به این کیف پول واریز کنید.

  • در وبسایت‌های مختلف هر گونه پرداختی که نیاز دارید را انجام دهید.

  • پول خود را به کیف پول دیجیتال دیگری منتقل کنید.

  • می‌توانید هزینه بیش از 75000 کالا یا خدمات دیگر را نیز پرداخت کنید.

سیستم پرداخت qiwi بسیار قابل اعتماد است؛ زیرا با سیستم پرداخت ویزا کارت همکاری کرده و ویزا کارت پرداخت آن را تایید می‌کند. در واقع با افتتاح حساب در qiwi نیازی به خرید ویزا کارت نخواهید داشت و این خدمات به شما تعلق خواهد گرفت.

حساب qiwi ویژگی‌های مناسبی برای استفاده دارد. یکی از ویژگی‌های خوب این پلتفرم، سادگی در استفاده از آن است. شما می‌توانید از هر پایانه پرداختی که می‌خواهید به کیف پول qiwi خود پول واریز کنید. از طرف دیگر، کار کردن با این پلتفرم بسیار ساده است. نیازی به یادآوری شماره‌ها و رمزهای مختلف ندارید و تنها استفاده از یک شماره تلفن معتبر کافی خواهد بود. با توجه به همکاری سیستم پرداخت ویزا، تمام پراخت‌ها تضمین شده و امن خواهند بود. چنین ویژگی‌هایی باعث شده تا استفاده از qiwi یکی از بهترین روش‌های پرداخت ارزی باشد.

افتتاح حساب در qiwi

برای استفاده از کیف پول qiwi باید یک حساب کاربری ایجاد کرده آن را رجیستر کنید. افتتاح حساب و رجیستر کردن آن در qiwi بسیار ساده و آسان بوده و برای این کار شما تنها به یک شماره تلفن معتبر نیاز خواهید داشت. همچنین، با توجه به این که این پلتفرم، ارائه خدمات به کاربران ایرانی را ممنوع کرده، برای ورود به وبسایت و یا استفاه از اپلیکیشن‌ آن در گوشی هوشمند خود، بهتر است که از VPN استفاده کرده و یا با خرید آی پی ثابت مناسبی وارد شوید. در ادامه، مراحل ثبت نام و رجیستر در qiwi را آموزش می‌دهیم:

  1. وارد وبسایت qiwi شوید.

  2. روی گزینه Create a wallet کلیک کنید.

  3. در صفحه جدید، از شما خواسته می‌شود که شماره موبایل خود را وارد کنید.

  4. پس از وارد کردن شماره موبایل، باید آن را تایید کنید. برای تایید یک SMS برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را در بخشی که زیر شماره موبایل قرار دارد وارد کنید.

  5. در این مرحله، باید یک رمز عبور قوی برای خود انتخاب کنید. این رمز باید بیش از 8 کاراکتر شامل اعداد، حروف بزرگ و کوچک و نمادها باشد.

  6. با کلیک بر روی Register حساب کاربری شما ساخته خواهد شد.

پس از ساخت حساب کاربری و وریفای کردن آن با استفاده از شماره موبایل می‌توانید اطلاعات خود را تکمیل کنید. برای این کار، وارد حساب کاربری خود شده و روی پروفایل در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. در این بخش، گزینهcomplete identification را زده و سپس گزینه get the main data را انتخاب کنید. پس از این کار، در بخش‌های مشخص شده اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و تایید کنید.

با افتتاح حساب در qiwi به ابزارهای متعدد این کیف پول دسترسی خواهید داشت:

  • تاریخچه History: در این بخش می‌توانید تاریخ پرداخت‌های مختلف و انتقال‌های انجام شده را مشاهده کنید.

  • پاداش Bonus: در این بخش می‌توانید تخفیف‌هایی که برای خرید از فروشگاه‌های مختلف در اختیار شما قرار گرفته را مشاهده کنید.

  • راهنما Help: در این بخش پاسخ سوالات متعدد خود را پیدا می‌کنید.

  • تنظیمات Setting: این گزینه برای تنظیمات حساب کاربری است.

  • پرداخت Pay: در این بخش می‌توانید انواع پرداخت‌ها را مشاهده کنید؛ به عنوان مثال می‌توانید برای بازی‌های آنلاین یا خرید از فروشگاه‌ها اقدام به پرداخت بکنید.

  • انتقال Transfer: شما می‌توانید به کارت‌ها یا حساب‌های بانکی پول واریز کنید. همچنین از همه مهم‌تر می‌توانید به یک کیف پول دیگر پول انتقال بدهید.

  • شارژ حساب: در این بخش می‌توانید حساب خود را شارژ کرده و به آن پول واریز کنید.

  • کارت اعتباری Credit card: در این بخش، می‌توانید کارت‌های بانکی خود را به کیف پول متصل کرده و یا ویزا کارت مجازی qiwi را ایجاد کنید.

بسیاری از این ویژگی‌ها برای همه کاربران قابل دسترس نیستند و تنها کاربران روسی می‌توانند از همه آن‌ها استفاده کنند؛ اما با این وجود برخی از کاربردهای مهم آن یعنی انتقال پول به کیف پول‌های دیگر، پرداخت در وبسایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف و همچنین برخی از پاداش‌ها نیز برای کاربران دیگر قابل استفاده هستند.

مزایای افتتاح حساب qiwi

افتتاح حساب در کیف پول qiwi مزایای بسیاری دارد. یکی از مهمترین مزایایی که در استفاده از کیف پول qiwi مورد توجه قرار می‌گیرد، تخفیف‌هایی است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این کیف پول و خرید از فروشگاه‌های مختلف، تخفیف‌های متعددی به دست آورید. با استفاده از این تخفیف‌ها، هزینه‌های خرید شما کاهش پیدا کرده و صرفه جویی می‌کنید.

یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از کیف پول qiwi این است که شما می‌توانید از یک نرم افزار موبایل نیز استفاده کنید. این کار، دسترسی کاربران به برنامه و کیف پول را راحت‌تر کرده و به سرعت می‌توانید پرداخت‌های خود را انجام دهید.

خرید شماره مجازی معتبر برای افتتاح حساب qiwi

افتتاح حساب qiwi، یکی از بهترین روش‌ها برای انجام پرداخت‌های بین المللی است. این پلتفرم یک کیف پول دیجیتال است که امکانات و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در این مطلب بررسی کردیم که چگونه می‌توانید در کیف پول qiwi حساب کاربری ایجاد کنید؛ اما نکته مهم برای کاربران ایرانی این است که این پلتفرم، به کاربران در ایران هیچگونه خدماتی ارائه نمی‌دهد. کاربران ایرانی برای استفاده از خدمات این کیف پول، باید از یک پلتفرم خرید شماره مجازی معتبر استفاده کنند. همچنین، برای این کار نیاز به یک VPN یا VPS قدرتمند و قابل اعتماد نیز خواهید داشت. شماره مجازی قابل دسترسی در بسیاری از پلتفرم‌ها است؛ اما در استفاده از آن‌ها باید محتاط باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

یکی از پلتفرم‌های ایرانی که می‌توانید از آن برای خرید شماره مجازی استفاده کنید، وبسایت آریاپی است. در این پلتفرم شما می‌توانید شماره مجازی مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن برای افتتاح حساب در qiwi استفاده کنید. همچنین، وبسایت آریاپی یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی برای انجام پرداخت‌های ارزی است. شما می‌توانید از طریق این پلتفرم، تمام پرداخت‌های ارزی و خرید از فروشگاه‌های ترکیه را انجام دهید. در آریاپی، امکان ایجاد حساب کاربری پی پال، شارژ حساب و دیگر خدمات مربوط به آن انجام می‌شود. یکی از جامع‌ترین ارائه دهندگان خدمات پرداخت ارزی در ایران وبسایت پی پال است. اگر شما نیز برای انجام این پرداخت‌ها به مشکل خورده و نیاز به کمک دارید، با کارشناسان آریاپی ارتباط برقرار کرده و از خدمات آن‌ها در این زمینه استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.