کانال های واتساپ اکنون در 150 کشور جهان در دسترس هستند

پس از اینکه تلگرام قابلیت Channels را به کاربران خود ارائه کرد، رقیب اصلی آن، WhatsApp، اکنون ویژگی Channels را در 150 کشور جهان عرضه می کند. با استفاده از کانال های واتس اپ، کاربران می توانند به روز رسانی ها یا اطلاعات را با بسیاری از کاربران دیگر در واتس اپ به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می توانند با استفاده از دایرکتوری کانال خاصی را جستجو کنند و به پیام های ارسال شده توسط صاحب کانال واکنش نشان دهند.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، از راه اندازی کانال های واتس اپ در کانال خود خبر داد. کاربران می توانند برای اطلاع از آخرین به روز رسانی های این پلتفرم به کانال رسمی واتس اپ بپیوندند. کاربران واتس‌اپ می‌توانند کانال‌های موجود در دایرکتوری را فیلتر کنند و به کانال‌هایی بپیوندند که بیشترین فالوور، فعال‌ترین و غیره را دارند.

توجه داشته باشید که کاربران واتس اپ فقط با لینک دعوت معتبر می توانند به کانال بپیوندند. شماره تلفن مالک کانال برای محافظت از حریم خصوصی کاربر به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

اعضای کانال واتساپ می توانند با استفاده از ایموجی ها به یک پیام واکنش نشان دهند

پیام های ارسال شده از طریق کانال های واتس اپ به مدت 30 روز در دسترس خواهند بود. اعضای کانال می توانند به پیام های به اشتراک گذاشته شده واکنش نشان دهند اما نمی توانند به آنها پاسخ دهند. علاوه بر این، پیام‌هایی که در کانال پخش می‌شوند، از انتها به انتها محافظت نمی‌شوند. برای ارتقای این ویژگی، واتس‌اپ با افراد مشهوری که قبلاً کانالی در واتس‌اپ دارند، همکاری کرده است.

واتس اپ ویژگی های بیشتری به دست آورده است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از ایموجی ها واکنش نشان دهند. با این حال، این پلتفرم واکنش سایر فالوورها را به شما نشان نمی‌دهد، اما دیگران می‌توانند تعداد و نوع واکنش‌ها را ببینند. ویژگی کانال‌های واتس‌اپ به تدریج در دسترس است و در ماه‌های آینده برای همه در دسترس خواهد بود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.