کاربران واتساپ حالت افقی دریافت می کنند و اکنون می توانند صفحه نمایش خود را در تماس های ویدیویی به اشتراک بگذارند

بر اساس گزارش ها، واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی های جدید است. پلتفرم محبوب پیام رسانی فوری ویژگی جدیدی را معرفی کرده است. گفته می‌شود که از ماه می امسال برای ماه‌ها با آزمایش بتا در حال توسعه است. این ویژگی جدید توسط مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا اعلام شده است. این به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش دستگاه خود را در طول تماس های ویدیویی برای اهداف مختلف به اشتراک بگذارند و همچنین تجربه را افزایش دهند. برای دانستن بیشتر در زیر بخوانید. همراه چیکاو باشید.

واتساپ از اشتراک‌گذاری صفحه در تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند

کاربران واتس اپ اکنون این امکان را دارند که صفحه نمایش دستگاه خود را در یک تماس ویدیویی به اشتراک بگذارند. آن‌ها می‌توانند اسناد، عکس‌ها، سبد خرید یا هر چیز دیگری را که در صفحه گوشی موجود است به اشتراک بگذارند. با ضربه زدن روی نماد اشتراک گذاری در تماس ویدیویی واتس اپ می توان به این ویژگی دسترسی داشت. سپس کاربران این گزینه را دارند که انتخاب کنند آیا می خواهند فقط یک برنامه خاص را به اشتراک بگذارند یا کل صفحه نمایش دستگاه خود را. این تقریباً شبیه به پلتفرم‌های ویدئو کنفرانس مانند زوم و گوگل میت است.

هنگامی که صفحه به اشتراک گذاشته می شود، همه چیزهایی که روی صفحه نمایش شما نمایش داده می شود ضبط می شود و با گیرنده به اشتراک گذاشته می شود. هرزمان خواستید می‌توانید اشتراک‌گذاری صفحه را متوقف کنید. علاوه بر این، پلتفرم پیام‌رسانی فوری متعلق به متا نیز اکنون امکان تماس ویدیویی در حالت افقی را فراهم می‌کند. این یک تجربه مشاهده و اشتراک گذاری گسترده تر و فراگیرتر در تلفن های هوشمند را ارائه می دهد. با ویژگی جدید، به نظر می رسد واتس اپ در حال رقابت با گوگل میت و زوم است که بر کنفرانس های ویدئویی در حوزه حرفه ای تسلط دارند. با این حال، می‌تواند برای کمک به تماس با پشتیبانی فنی نیز کار کند، زیرا به اشتراک‌گذاری صفحه و راهنمایی فرد اجازه می‌دهد.

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه در تماس ویدیویی واتس‌اپ اکنون در سرویس‌گیرنده دسکتاپ اندروید، iOS و واتس‌اپ در حال اجراست. از آنجایی که عرضه به صورت مرحله‌ای است، در صورتی که هنوز وارد دستگاه‌های شما نشده است، باید مدتی طول بکشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.