قابلیت پیام ویدیویی واتساپ اکنون در حال اجراست

ویژگی پیام‌های ویدیویی WhatsApp در حال حاضر در حال به روزرسانی و عرضه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت همراه چیکاو باشید.

متا (Meta) ویژگی پیام‌های ویدیویی را به پلتفرم واتساپ اضافه کرده است. این شرکت اعلام کرده که این ویژگی به‌صورت زنده در دسترس است و بر پایه‌های پیام‌های صوتی ایجاد شده است – ویژگی‌ای که متا می‌گوید “نحوه ارتباط مردم را تغییر داده است”. و احتمالاً همین کار پیام‌های ویدیویی نیز خواهد کرد.

ویژگی جدید پیام‌های ویدیویی به کاربران WhatsApp اجازه می‌دهد تا فیلم‌های ویدیویی فوری با طول تا ۶۰ ثانیه با رمزنگاری انتها به انتها ارسال کنند. متا (Meta) امیدوار است که این پیام‌های ویدیویی فوری “یک راه جذاب برای به اشتراک گذاری لحظات” باشند.

پیام های ویدیویی در واتس اپ چگونه کار می کنند؟

هدف متا (Meta) این بود که به کاربران WhatsApp امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای فوری را به صورت آشنا و آسان بدهد. و برای دستیابی به این هدف، ویژگی پیام‌های ویدیویی تنها با یک ضربه کردن به دکمه پیام صوتی موجود، قابل دسترسی است.

کاربران فقط کافی است یک بار دکمه پیام صوتی موجود را ضربه بزنند تا به حالت پیام ویدیویی تغییر کنند و سپس دکمه ضبط ویدیو را نگه دارند تا یک کلیپ فوری ایجاد کنند.

پیام‌های ویدیویی WhatsApp هنگام باز کردن چت، به صورت خودکار و به‌صورت بی‌صدا پخش می‌شوند. کاربران سپس می‌توانند روی ویدیو ضربه بزنند تا آن را با صدا تماشا کنند.

شرکت اعلام کرده است که ویژگی پیام‌های ویدیویی در حال به‌روزرسانی است اما هنوز به‌صورت کامل در همه‌جا قابل دسترسی نیست. با این حال، در طول هفته‌های آینده برای همه کاربران واتساپ قابل استفاده خواهد بود. بله، این شامل کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی در سراسر جهان نیز می‌شود.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.