تولید کننده برتر قفسه در ایران

قفسه یکی از تجهیزات مهم و مورد نیاز برای فروشگاه ها، انبار، داروخانه، مراکز تجاری و… می باشد. قفسه ها توسط تولید کنندگان مجرب طراحی و ساخته می شود. برای به نمایش گذاشتن کالا و محصولات از قفسه ها استفاده می شود که ترتیبی منظم و آراسته را برای مکان مورد نظر به ارمغان می آورد. اگر قصد خرید قفسه دارید ما را در این مقاله همراهی کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیایید در مورد تفاوت قفسه بندی انبار و قفسه بندی صحبت کنیم؟

اگر در بازار سیستم های قفسه بندی راک پالت یا قفسه بندی انبار جدید هستید، مهم است که تفاوت بین این دو گزینه را درک کنید. قفسه بندی راک معمولاً برای نگهداری وسایل سنگین استفاده می شود، در حالی که قفسه انباری برای وسایل سبک تر مناسب تر است. در اینجا تفاوت های کلیدی بین قفسه بندی انبار و قفسه بندی توضیح داده شده است:

سیستم های قفسه بندی راک گران تر از قفسه بندی انبار هستند، اما می توانند وزن بیشتری را نگه دارند همچنین فضای بیشتری را نیز اشغال می کند، اما دسترسی به اقلام ذخیره شده آسان تر است. قفسه بندی انبار ارزان تر است، اما نمی تواند به اندازه قفسه های راک پالت وزن را تحمل کند. فضای کمتری را اشغال نموده، اما دسترسی به اقلام ذخیره شده دشوارتر است.

مواردی که برای استفاده بهینه از قفسه ها باید رعایت کنید

1. بازرسی های منظم

وقتی نوبت به انبار شما می رسد، به بهترین ها نیاز دارید. استانداردهای ایمنی پیشنهاد می کنند که بازرسی ماهیانه قفسه باید توسط کارگران آگاه و چکاپ کامل سالانه از یک شرکت متخصص یک سال در میان انجام شود!

عواقب خرابی رک می تواند شدید باشد، از آسیب به تجهیزات و موجودی تا مرگ. یک بازرس مراقب آسیب‌ها و نقاط خالی است که ممکن است باعث خطر آتش‌سوزی یا سایر مشکلات در برچسب‌های ظرفیت بار شود. آنها اطمینان حاصل می کنند که آنها به درستی در هر قطعه نمایش داده می شوند، بنابراین اضافه بار وجود ندارد.

به عنوان متخصص قفسه انبار، ما متخصص در بازرسی قفسه بندی هستیم، بنابراین هم اکنون با ما تماس بگیرید: 65019012-021

2. عدم استفاده از نوع صحیح سیستم قفسه بندی برای محصولات شما

این می تواند منجر به آسیب و ناپایداری شود. هنگام تعمیر سیستم قفسه بندی، لازم است به یاد داشته باشید که این تعمیرات توصیه نمی شود مگر اینکه توسط یک جوشکار تایید شده و تحت نظارت انجام شود. الزامات زیادی باید در نظر گرفته شود تا فرآیند جوشکاری خانگی ایمن با حداقل عوامل خطر درگیر باشد که گرفتن تأیید را واقعاً دشوار می کند!

3. راهروهای خود را صاف نگه ندارید

این برای ایمنی و کارایی هنگام دسترسی به قفسه ها ضروری است. علامت گذاری کف با نوار رنگی یک راه عالی برای تمیز نگه داشتن مسیرهای پیاده روی در هنگام داشتن سیستم قفسه انبار و جلوگیری از ورود ناخواسته کارگران به یک منطقه ناامن است.

آنها همچنین می‌توانند با علامت‌گذاری مناطق انتظار خاص به تولید در انبارهای شلوغ کمک کنند تا صف‌های بخش سازماندهی شوند و زمان‌های چرخش در زمین را تسریع کنند!

اگر قصد دارید از لیفتراک برای حمل و نقل استفاده کنید، ضروری است که عرض راهروها را در نظر بگیرید. یک قفسه پالت معمولی تنها زمانی می‌تواند نوع تجهیزاتی را در خود جای دهد که ابعاد آن با ابعاد مورد نیاز برای جلوگیری از تصادف در هنگام بارگیری یا تخلیه کالا از این قفسه‌ها مطابقت داشته باشد.

4. سقوط اجسام

آیا در خطر افتادن اجسام هستید؟

انباشتن سیستم های قفسه بندی ذخیره سازی بالا یک روش متداول مواد در انبارها است. همانطور که قفسه ها بلندتر می شوند، احتمال سقوط بر روی کارکنان زیر آنها بیشتر می شود که منجر به صدمات یا بدتر شدن آنها می شود!

برای مبارزه با این خطرات، کارگران به سیستم قفسه­بندی ایمن نیاز دارند که هم از قفسه های بالا و هم از سایر کالاهای ذخیره شده در نزدیکی محافظت می کند. اما با گزینه های بسیار زیادی که وجود دارد، ممکن است سخت باشد که بدانید چه چیزی برای نیازهای خاص شما بهترین کار را می کند:

اینجاست که ما وارد بازی می شویم. اینجا در شرکت تک قفسه، با بیش از 20 سال تخصص در طراحی راه حل های قفسه انبار ایمن داریم که به طور خاص برای شما طراحی شده است.

شرکت تک قفسه

شرکت تک قفسه در تهران با بیش از 20 سال سابقه تامین کننده پیشرو سیستم های قفسه بندی انبار در ایران است. ما طیف گسترده ای از سیستم های قفسه بندی را متناسب با نیازهای شما ارائه می دهیم، از قفسه های پالت سنگین گرفته تا قفسه های ذخیره سازی با چگالی بالا. تیم مجرب ما می تواند به شما در انتخاب سیستم مناسب برای کسب و کارتان کمک کند، و خدمات نصب ما تضمین می کند که سیستم قفسه بندی جدید شما در کمترین زمان راه اندازی و اجرا می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.