مقایسه بروکر آلپاری و بروکر آمارکتس با جزئیات کامل

بروکرهای فارکس نقش مهمی در انجام معاملات فارکس دارند. امروز در این مطلب قصد داریم تا دو مورد از بهترین بروکرهای فارکس را با هم مقایسه کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی بروکر آلپاری

بررسی بروکر آلپاری - رایکا فارکس

بروکر آلپاری درحالی که اقتصاد کشور روسیه شرایط بسیار وخیمی داشت  و ارزش پول ملی روسیه یعنی روبل به شدت کاهش پیدا کرد در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد. با کاهش ارزش روبل در روسیه توجه مردم روسیه به سمت بازارهای مالی و فارکس بیشتر شد و هدف بروکر آلپاری هم جذب این کاربران بود که تا بدین لحظه به موفقیت رسید.

یکی از مهمترین مزیت های Alpari پشتیبانی کامل از زبان فارسی است. شما در سایت رسمی بروکر آلپاری میتوانید آموزش هایی را به زبان فارسی ببینید که به بسیار مفید هستند.

معرفی بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس در سال 2007 تاسیس شد و نزدیک به 15 سال است که مشغول به فعالیت در بازار فارکس است. با توجه نام برند(AMarkets) در بین کاربران به نام های مختلفی تلفظ می شود و شما ممکن است که گاها با اسم های ای مارکت، آ مارکت و ای مارکتس نیز اسم ین بروکر را بشنوید.

بروکر آمارکتس در کشورهای مختلفی از جمله انگلیس، روسیه،تایلند، آفریقای جنوبی، ترکیه اوکراین و …  نمایندگی رسمی دارد. یکی از ویژگی های مهم این بروکر خدمات دهی بدون محدودیت به ایرانیان است که همین موضوع در کنار پشتیبانی قوی این بروکر باعث شده تا در بین معامله گران ایرانی طرفداران زیادی به دست بیاورد.

مقایسه جزئیات بروکر آلپاری با بروکر آمارکتس

Alpari توسط اداره خدمات مالی (FSA) سنت وینسنت و گرنادین ها تنظیم می شود.

AMarkets یک کارگزاری تجاری مالی مشهور مونته نگرو است که در سال 2007 تأسیس شد.

AMarkets به مشتریان در سطح جهانی خدمات ارائه می دهد و توسط شرکت مالی بین المللی (IFC) تنظیم می شود. بسته به کشوری که در آن معامله می‌کنید، ممکن است Alpari از یک نهاد تجاری متفاوت به شما کمک کند تا با تنظیم‌کننده‌های مالی خود مطابقت داشته باشید.

AMarkets به عنوان یک شرکت سهامی عام در یک بازار سهام عمده فهرست شده است. به عنوان بخشی از الزامات نظارتی، AMarkets باید یک گزارش سالانه را به صورت عمومی افشا کند. به دلیل این سطح اضافی از حسابرسی و مقررات، AMarkets را می توان قابل اعتماد در نظر گرفت. Alpari به عنوان یک PLC فهرست نشده است.

مقایسه کامل بروکر آلپاری با بروکر آمارکتس

مقایسه معایب Alpari و AMarkets

در زیر ما با هم مقایسه می کنیم که Alpari و AMarkets چه ایرادی دارند.

نقاط منفی بالقوه مختلفی را می توان با کارگزاران خاصی از جمله Alpari و AMarkets مرتبط کرد. یکی از اشکالات اصلی محدودیت های بالقوه ای است که ممکن است اعمال شود. به طور کلی، هرچه گزینه های سرمایه گذاری متنوع تر در دسترس باشد، وضعیت مطلوب تر است. یکی دیگر از جنبه های حیاتی که باید در نظر گرفت، کارمزد و کمیسیون معاملاتی است که توسط Alpari در مقایسه با AMarkets دریافت می شود.

کارمزدها و کمیسیون های معاملاتی بالا می تواند به طور قابل توجهی بر سود بالقوه تأثیر بگذارد. علاوه بر این، عوامل اساسی که باید در نظر گرفته شوند، کیفیت ابزارهای تحقیقاتی معاملاتی، منابع آموزشی، و کاربرپسندی کلی Alpari نسبت  به AMarkets  بهتر هستند.

پلتفرم های معاملاتی آلپاری در مقابل آمارکتس

هر دو بروکر از دو پلت فرم محبوب متاتریدر 4 و 5 پشتیبانی می کنند.

انواع حساب های معاملاتی بروکر آلپاری در مقابل  بروکر AMarkets

حساب دمو Alpari در مقابل آمارکتس

یک حساب دمو با Alpari یا AMarkets برای افرادی که تجربه تجارت ندارند بسیار مفید است. به این ترتیب، هیچ یک از پول خود را به خطر نمی اندازید و مهارت های معاملاتی خود را در یک محیط امن آزمایش می کنید. برای افرادی که تقریباً هیچ دانشی از تجارت ندارند، توصیه می کنیم به طور کامل با یک حساب آزمایشی آلپاری و آمارکتس ثبت نام کنند.

حساب میکرو آلپاری در مقابل بروکر AMarkets

حساب‌های خرد، حساب‌های تجاری مورد استفاده معامله‌گران فارکس هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با سرمایه کمتری نسبت به حساب‌های تجاری استاندارد معامله کنند. حساب‌های خرد به حداقل سپرده کمتری نیاز دارند که معمولاً از 1 تا 500 دلار متغیر است و حجم معاملات کوچک‌تری نسبت به حساب‌های استاندارد ارائه می‌دهند که به معامله‌گران اجازه می‌دهد ریسک خود را به طور موثرتری مدیریت کنند.

به طور کلی، حساب‌های خرد راهی انعطاف‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه را برای معامله‌گران فارکس فراهم می‌کنند تا وارد بازار شوند و در عین حال خطرات را به حداقل برسانند. با این حال، معامله گران باید به خاطر داشته باشند که معاملات فارکس خطرات قابل توجهی را به همراه دارد و آنها باید همیشه با احتیاط و استراتژی های مدیریت ریسک صحیح به معامله بپردازند.

هر دو بروکر  Alpari و AMarkets حساب های Micro را ارائه می دهند.

حساب استاندارد Alpari در مقابل AMarkets

یک حساب استاندارد در Alpari و AMarkets برای معامله گران با تجربه تر در دسترس است. این حساب به کاربران امکان داد و ستد بر روی سهام، کالاها، ارزهای دیجیتال و غیره را می دهد. برای باز کردن یکی از این حساب های سرمایه گذار خرد، کاربران باید حداقل با 100 دلار معامله کنند. حساب‌های تجاری استاندارد چیزی است که اکثریت مردم به دنبال استفاده از آن هستند.

هر دو بروکر آلپاری و بروکر آ مارکتس حساب های استاندارد را به مشتریان ارائه می دهند.

حساب Alpari در مقابل AMarkets ECN

هدف اصلی حساب‌های ECN این است که با اتصال مستقیم آنها به بازار، سرعت اجرای سریع‌تر و قیمت‌گذاری بهتر را برای معامله‌گران فراهم کند. حساب های ECN به معامله گران این امکان را می دهد که از محدودترین اسپردها سوء استفاده کنند و به عمیق ترین استخرهای نقدینگی دسترسی داشته باشند.

حساب های ECN برای تجارت سریع و کارآمد، با هزینه تراکنش کمتر و شفافیت بیشتر استفاده می شود. در حالی که ممکن است برای همه معامله‌گران مناسب نباشند، کسانی که تجربه و تخصص لازم را دارند می‌توانند از استفاده از حساب ECN سود زیادی ببرند.

هر دو Alpari و AMarkets حساب های ECN را به مشتریان ارائه می دهند.

حساب اسلامی Alpari در مقابل AMarkets

حساب اسلامی برای افرادی است که به قرآن احترام می گذارند و می خواهند در بورس اسلامی سرمایه گذاری کنند. حساب‌های تجاری اسلامی ممکن است بسیار مهم به نظر برسند، اما برای افراد ذینفع ضروری است زیرا از اصول اخلاقی خاصی در مورد اصول اسلام پیروی می‌کند. آنها همچنین به عنوان حساب های مبادله ای نامیده می شوند.

هر دو Alpari و AMarkets به مشتریان حساب های اسلامی ارائه می دهند.

مقایسه پشتیبانی مشتری Alpari در مقابل AMarkets

پشتیبانی مشتری هنگام معامله ضروری است. حتی معامله گران حرفه ای نیز در نهایت به کمک Alpari یا AMarkets نیاز خواهند داشت. پشتیبانی مشتری به ویژه برای معامله گرانی که با دانش کمی شروع می کنند مهم است. اگر در حال شروع کار هستید، باید اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی Alpari و AMarkets همیشه در صورت نیاز در دسترس است. پشتیبانی مشتری Alpari و AMarkets فقط مفید نیست. پشتیبانی مشتری کارگزار برای موفقیت تجارت شما بسیار مهم است!

Alpari پشتیبانی گفتگوی زنده را ارائه می دهد. اما  AMarkets پشتیبانی گفتگوی زنده را ارائه نمی دهد.

هر دو Alpari و AMarkets پشتیبانی ایمیل را ارائه می دهند.

هیچ کدام از این دو بروکر پشتیبانی به صورت تلفنی را ارائه نمی دهند.

برای بررسی جزئییات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به سایت https://raikafx.com  مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.