سامسونگ در حال آزمایش سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 برای Galaxy S21 است

سامسونگ برای مدتی در حال آزمایش اندروید 14 و یو آی ۶٫۰ برای دستگاه‌های خود بوده است و ممکن است برنامه بتا یو آی ۶٫۰ را در طی هفته‌ای که آینده است، راه‌اندازی کند. آزمایش بتا عمومی با سری گلکسی اس 23 آغاز خواهد شد، اما مانند بتاهای یو آی قبلی، انتظار داریم که این نسخه نیز برای بسیاری از دستگاه‌های قدیمی‌تر، از جمله گلکسی اس 21، اس 21 پلاس و اس 21 الترا منتشر شود. همراه چیکاو باشید.

و درباره خانواده گوشی‌های گلکسی اس 21 صحبت کنیم، سامسونگ با شروع تست‌های داخلی یو آی ۶٫۰ برای آنها آغاز کرده است، که توسط @tarunvats33 در توییتر فاش شده است. نسخه‌های آزمایشی داخلی بر روی سرورهای سامسونگ در هند و انگلستان کشف شده است. برای دقت بیشتر، سامسونگ در حال آزمایش نرم‌افزار یو آی ۶٫۰ برای مدل پلاس با شماره نسخه نرم‌افزار G996BXXU9FWG6 است.

بدون شک، نسخه اولیه نرم‌افزار اندروید 14 برای گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 الترا نیز وجود دارد. اما در مورد گلکسی اس 21 FE، انتظار نداریم که هرگونه بروزرسانی بتای یو آی ۶٫۰ را دریافت کند، زیرا در سال قبل نیز از برنامه بتای یو آی ۵ خارج شده بود. البته، سامسونگ ممکن است تغییراتی را اعمال کند، اما در حال حاضر توصیه نمی‌کنیم امیدوار شوید.

قبل از یو آی ۶٫۰، سامسونگ ممکن است بروزرسانی یو آی ۵٫۱٫۱ را برای سری گلکسی اس 21 منتشر کند. یو آی ۵٫۱٫۱ بر روی گلکسی Z Fold 5، Z Flip 5 و گلکسی تب اس ۹ به نمایش گذاشته خواهد شد و سپس برای برخی از دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز عرضه خواهد شد، اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ بیشتر دستگاه‌های گلکسی که در حال حاضر از یو آی ۵٫۱ استفاده می‌کنند، را مستقیماً به یو آی ۶٫۰ بروزرسانی کند.

اگر شما یک گوشی گلکسی اس 21، اس 21 پلاس، اس 21 الترا یا اس 21 FE دارید، می‌توانید تمامی تحولات مرتبط با یو آی ۶٫۰ برای گوشی خود را در این لینک دنبال کنید. آیا گوشی گلکسی دیگری دارید؟ بررسی کنید که آیا برای اندروید 14/یو آی ۶٫۰ واجد شرایط است و فراموش نکنید که صفحه پیگیری کلی ما را نشانه‌گذاری کنید که به طور منظم با جزئیات یو آی ۶٫۰ برای تمامی دستگاه‌های گلکسی واجد شرایط بروزرسانی می‌کنیم.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.