چرا نصب ردیاب موتور سیکلت الزامی است؟

باتوجه‌به ترافیک سنگین در شهرهای بزرگ و پرهزینه بودن استفاده از خودرو، بسیاری از افراد از موتور سیکلت برای تردد در سطح شهر استفاده می‌کنند. باوجود محبوبیت بسیار بالای موتور سیکلت، نباید این موضوع را فراموش کنیم که موتور از امنیت بسیار پایینی برخوردار بوده و همیشه در معرض به سرقت رفتن قرار دارند. از طرف دیگر، احتمالا شما هم شنیده‌اید که سارقان، تنها در چند ثانیه یک موتور سیکلت را می‌دزدند! پس شناخت بهترین روش‌ها برای بالا بردن امنیت موتور و کنترل از راه دور آن، الزامی است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ازآنجایی‌که هر روز شاهد بالا رفتن آمار سرقت وسایل نقلیه هستیم، واجب است که همه‌ی صاحبان موتور با بهترین روش بالا بردن امنیت آن‌ها آشنا شوند. اگر شما هم همواره دغدغه‌ی امنیت موتور خود را دارید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

روش‌های سنتی نمی‌توانند امنیت موتور سیکلت را تضمین کنند

برای بالا بردن امنیت موتور سیکلت، راه‌ها و ابزارهای متنوعی وجود دارند. قفل اهرم، دزدگیر، قفل دیسک، قفل چرخ، قفل فرمان و…، تنها چند مورد از روش‌های بالا بردن امنیت موتورسیکلت هستند. استفاده از 2 یا 3 روش در کنار یکدیگر باعث می‌شود که فرآیند سرقت کُند شود و به همین دلیل بسیاری از موتورسواران از چنین ابزارهایی استفاده می‌کنند؛ اما همچنان آمار سرقت موتور سیکلت به‌شدت بالا است! سوالی که مطرح است این است که آیا واقعا این روش‌ها نقش موثری در بالا بردن امنیت موتور سیکلت دارند؟

ردیاب موتور سیکلت؛ بهترین راه بالا بردن امنیت موتور سیکلت

یکی از بهترین و موثرترین روش‌های بالا بردن امنیت ردیاب موتورسیکلت، استفاده از جی پی اس موتور سیکلت ایگل است. ردیاب ایگل با قابلیت‌های متنوع و کاربردی خود امکان کنترل از راه دور موتور را فراهم می‌کند. دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از موتورسواران انواع ردیاب موتور سیکلت را برای تضمین امنیت و نظارت دقیق‌تر بر روی موتورشان، انتخاب کرده‌اند. با کمک جی پی اس ایگل، دیگر لازم نیست از ابزارها و روش‌های قدیمی و ناکارآمد برای بالا بردن امنیت موتور استفاده کنید. تنها کافی است دستگاه ردیاب ایگل را که تقریبا به‌اندازه‌ی یک قوطی کبریت است را روی موتورتان نصب کرده و از انواع قابلیت‌های کاربردی و متنوع آن استفاده کنند.

جی پی اس موتور سیکلت ایگل چه قابلیت‌هایی دارد؟

ردیاب‌های مختلف ایگل در به‌روزترین و مجهزترین خطوط داخل کشور طراحی و تولید شده و همچنین امکانات متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شرکت ایگل، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی “گروه دلفین” بوده و توانسته است با بیش از 13 سال تجربه و تکیه بر دانش متخصصان مجرب، انواع ردیاب خودرو، ماشین سنگین و موتور سیکلت را تولید کند. در ادامه، تعدادی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب موتورسیکلت ایگل را بررسی می‌کنیم.

1. بالا بردن امنیت موتور سیکلت و کنترل از راه دور آن

با استفاده از جی پی اس موتور سیکلت ایگل می‌توانید به‌طور لحظه‌ای موقعیت وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را مشاهده کنید. فقط کافی است اپلیکیشن فارسی ردیاب ایگل را روی گوشی موبایل‌تان نصب کرده تا به امکانات متنوع این ردیاب دسترسی داشته باشید. اما این قابلیت، تنها یکی از پایه‌ای‌ترین امکاناتی است که ردیاب موتور سیکلت ایگل در اختیار شما قرار می‌دهد. جی پی اس ایگل، با ارسال هشدارهای مختلف و کاربردی، شما را از آخرین وضعیت موتورتان مطلع می‌کند. با نصب این ردیاب می‌توانید هشدارهای روشن و خاموش شدن موتور سیکلت، عبور از سرعت مجاز و… را دریافت کرده و در مواقع اضطراری، اقدامات لازم را انجام دهید.

2. بررسی مسیرهای پیموده شده

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی ردیاب موتور سیکلت ایگل، ارائه‌ی تاریخچه‌ای دقیق از مسیرهای پیموده شده و وضعیت موتور سیکلت در بازه‌‌های زمانی دلخواه است. تنها کافی است برای به اپلیکیشن همران (اپلیکیشن ردیاب ایگل) مراجعه کرده و گزینه‌ی سابقه‌ی مسیرها را انتخاب کنید. در این قسمت، می‌توانید بازه‌ی زمانی مدنظرتان را انتخاب کرده و مسیرهای پیموده شده‌ی موتور را روی نقشه ببینید. همچنین گزارش کاملی درباره‌ی وضعیت و عملکرد موتورتان در آن بازه، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

3. نظارت بر عملکرد موتور سیکلت

ردیاب ایگل، گزارشات مختلفی را برای کنترل بهتر موتور سیکلت ارائه می‌دهد. مجموع کارکرد درجا، مجموع مسافت پیموده شده، میزان روشن بودن موتور سیکلت، وضعیت روشن یا خاموش بودن موتور و…، تنها تعدادی از گزارشاتی است که ردیاب ایگل در اختیار شما قرار می‌دهد. با کمک این گزارشات می‌توانید به‌طور دقیق عملکرد موتور خود را زیر ذره‌بین برده و کنترل دقیقی بر روی آن داشته باشید.

4. پیدا کردن موقعیت موتور دزدیده شده

ردیاب ایگل ابعاد بسیار کوچکی دارد. باتوجه به این موضوع، نصب ردیاب ایگل بسیار راحت بوده و پیدا کردن آن روی موتور سیکلت نیز بسیار دشوار و در مواقعی غیرممکن است. به همین دلیل، درصورتی‌که موتور شما دزدیده شده و ردیاب ایگل هم روی آن نصب باشد، به‌راحتی می‌توانید از طریق اپلیکیشن همران، موقعیت موتورتان را پیدا کرده و خیلی سریع اقدامات لازم را انجام دهید. پس با ردیاب ایگل، دیگر نگران امنیت و از دادن سرمایه‌ی ارزشمند زندگی‌تان نباشید؛ چراکه در هر زمان و مکان می‌تواند کنترل کامل روی امنیت و عملکرد آن داشته باشید.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش ردیاب‌های ایگل

برای دستگاهی مانند ردیاب، پشتیبانی، گارانتی و خدمات پس از فروش، فاکتورهای مهمی هستند که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. کارشناسان ایگل از ابتدای مسیر در کنار شما هستند تا با راهنمایی و ارائه‌ی مشاوره، بتوانید بهترین نوع ردیاب را برای خودرو خود انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند در چه ساعتی تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی ایگل هر 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته پاسخ‌گوی سوالات و مشکلات شما هستند. علاوه بر پشتیبانی قوی، تمام محصولات ایگل از گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله برخوردارند. همه‌‌ی این ویژگی‌ها و خدمات، باعث شده تا ردیاب ایگل بهترین انتخاب برای موتور سیکلت شما باشد.

ردیاب ایگل بر روی انواع وسایل نقلیه قابل نصب است

محصولات ایگل در سه دسته‌ی جی پی اس‌ خودرو، موتورسیکلت و ماشین سنگین برای مشتریان ارائه می‌شود. انواع مختلفی از جی پی اس در هر یک از دسته‌بندی‌ها وجود دارد که شما بنابر نیاز و امکاناتی که مد نظر دارید می‌توانید بهترین نوع ردیاب را برای ماشین خود انتخاب کنید. همه‌ی محصولات ایگل، امکانات پایه‌ای یک ردیاب را دارند و در کنار این قابلیت‌ها، ویژگی‌های پیشرفته‌تری را، مانند خاموش کردن خودرو از راه دور (سوییچ مخفی)، عیب‌یابی آنلاین و از راه دور ماشین، ارتباط صوتی با داخل کابین، دوربین برای ضبط وقایع جاده‌ای و…، در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در نهایت، ردیاب موتور سیکلت ایگل بهترین انتخاب است

استفاده از روش‌های سنتی بالا بردن امنیت موتور سیکلت، نمی‌توانند امنیت موتور شما را %100 تضمین کرده و مانع از به سرقت رفتن آن شوند. دیگر زمان آن فرارسیده تا با انتخاب بهترین تکنولوژی، همواره بر امنیت موتور نظارت کامل داشته باشیم. استفاده از ردیاب موتورسیکلت ایگل، بهترین روش کنترل امنیت موتور است. با کمک این ردیاب می‌توانید خیال خود را از امنیت موتورتان راحت کنید.

شما هم همین امروز می‌توانید برای خرید جی پی اس موتور سیکلت اقدام کنید. برای این‌کار کافیست به سایت ایگل مراجعه کرده یا با شماره‌ی زیر تماس بگیرید:

وب‌سایت ایگل: https://tragle.shop/

شماره تماس: 03133389852

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.