واتساپ به زودی استیکرهای متحرک بر اساس آواتار کاربران دریافت می کند

واتساپ اعلام کرد که تعداد بیشتری استیکر آواتار را به برنامه خود اضافه کرده است. این برنامه اکنون قادر است با استفاده از عکس سلفی کاربر، به طور خودکار آواتار کاربر را ایجاد کند. با این حال، به نظر می‌رسد قرار است ویژگی‌های بیشتری مرتبط با آواتار به واتساپ اضافه شود. به گفته WABetaInfo، واتساپ قصد دارد نسخه‌های متحرک از استیکرهای آواتار را در پلتفرم پیام‌رسانی خود معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

این ویژگی آینده در نسخه بتای واتساپ (v2.23.15.6) برای اندروید مشاهده شده است. نسخه‌های متحرک استیکرهای آواتار، به صورت پویا و زنده‌تر احساس می‌شوند و به افراد امکان می‌دهند در ارتباطات خود بیشتر بیانگری باشند و همچنین مکالمات را سرگرم‌تر کنند. WABetaInfo همچنین یک ویدیو از این ویژگی منتشر کرده است و همانطور که می‌بینید، استفاده از آن بسیار آسان است. پس از ایجاد آواتار خود در برنامه، به بخش استیکرها بروید، روی آواتارها کلیک کنید و استیکرهای متحرک با موضوع آواتار خود را پیدا خواهید کرد.

به گفته این منتشرکننده، استیکرهای متحرک آواتار در نسخه بتای اپلیکیشن بسیار خوب کار می‌کنند و مشکلات پایداری ندارند. این نشان می‌دهد که واتساپ ممکن است به زودی این ویژگی را در نسخه پایدار اپلیکیشن معرفی کند. با این حال، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره زمانی که این ویژگی برای عموم قابل دسترسی خواهد بود، وجود ندارد.

هر زمان که واتس‌اپ این ویژگی را دریافت می‌کند، ممکن است به افراد اجازه دهد تا در تماس‌های ویدیویی خود را به عنوان متا آواتار معرفی کنند، قابلیتی که متا دیروز برای تماس‌های ویدیویی اینستاگرام و مسنجر منتشر کرد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.