احتمالا تجربه استفاده از سامسونگ پی با به‌روزرسانی‌های بعدی NFC بهبود می یابد

Samsung Pay به افراد امکان پرداخت در ترمینال‌های نقاط فروش (Point of Sale) با استفاده از گوشی هوشمند را می‌دهد. در این فرآیند، اپلیکیشن Samsung Pay اطلاعات کارت اعتباری یا بدهی شما را با استفاده از NFC (Near Field Communication) به دستگاه PoS ارسال می‌کند. این ویژگی راحت ممکن است با ارتقاء NFC در آینده بهتر شود.

در حال حاضر، NFC قادر است در فاصله‌ای حدود 5 میلیمتری کار کند. این بدان معنی است که هنگامی که شما در حال انجام پرداخت با استفاده از Samsung Pay هستید، باید گوشی هوشمند خود را به قدری نزدیک ترمینال PoS بیاورید که دو دستگاه تقریباً یکدیگر را لمس کنند. اگرچه این امر مشکل‌سازی نیست، اما NFC Forum قصد دارد این فرآیند را راحت‌تر کند. همراه چیکاو باشید.

برنامه ریزی NFC Forum از چه قرار است؟

در نقشه راه جدیدی که توسط NFC Forum تدوین شده است، این گروه قصد دارد برد NFC را چهار تا شش برابر حالت فعلی افزایش دهد. این بدان معنی است که در آینده نزدیک، NFC قادر خواهد بود در فاصله‌ای حدود 30 میلیمتر کار کند. این بهبود به طور مستقیم به Samsung Pay سود می‌برد. افراد قادر خواهند بود پرداخت‌ها را انجام دهند بدون اینکه نیازی به لمس گوشی هوشمند خود به دستگاه PoS داشته باشند.

NFC Forum همچنین قصد دارد توان شارژ NFC را از 1 وات به 3 وات افزایش دهد. این تغییر یک دنیای کاملاً جدید از امکانات را به ارمغان می‌آورد. به عنوان مثال، این به افراد امکان می‌دهد که ساعت Galaxy Watch یا هدفون Galaxy Buds خود را با استفاده از هر گوشی هوشمندی که دارای NFC است، شارژ کنند و نه فقط گوشی‌هایی که از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند.

رقابت اپل و سامسونگ در بازار پرداخت همراه هند!

در ابتدای امسال، اپل در نهایت راه حل پرداخت همراه خود را در کره جنوبی عرضه کرد و با سامسونگ در زمینه خانه خود رقابت کرد. حالا، به گفته گزارشات، اپل قصد دارد در هند نیز با سامسونگ رقابت کند.

اپل به نظر می‌رسد در مذاکرات با مقامات و ارگان‌های هندی برای عرضه سرویس Apple Pay به این کشور جنوب آسیایی دست پیدا کرده است. در هفته‌های اخیر، مدیرعامل تیم کوک با بانکداران ملاقات کرده و به نظر می‌رسد زمینه را برای عرضه Apple Pay در هند بر روی پلتفرم UPI شرکت NPCI فراهم کرده است.

شرکت فناوری آمریکایی به زودی مذاکراتی با شرکت NPCI (شرکت ملی پرداخت‌های هند) آغاز خواهد کرد. منابع ناشناس می‌گویند اپل قصد دارد پلتفرم Apple Pay را به هند عرضه کند به گونه‌ای که به کاربران اجازه دهد کدهای QR را اسکن کرده و تراکنش‌های UPI را انجام دهند بدون نیاز به هرگونه برنامه ارائه دهنده سیستم پرداخت (PSP).

ورود اپل به بازار پرداخت همراه هند در ابتدای سال، اپل به طور نهایی راه حل پرداخت همراه خود را در کره جنوبی عرضه کرد و در زمینه خانه‌اش با سامسونگ رقابت کرد. و اکنون، به گزارشات، اپل قصد دارد این رقابت را به هند هم بیاورد.

به نظر می‌رسد اپل در مذاکرات با مقامات و ارگان‌های هندی برای عرضه سرویس Apple Pay به این کشور جنوب آسیایی در حال دست و پنجه نرم کردن است. در هفته‌های اخیر، مدیرعامل تیم کوک با بانکداران ملاقات کرد و به گفته منابع، زمینه را برای عرضه Apple Pay در هند بر روی پلتفرم UPI شرکت NPCI فراهم کرد.

شرکت فناوری آمریکایی به زودی در مذاکرات با شرکت NPCI (شرکت ملی پرداخت‌های هند) خواهد شد. منابع ناشناس می‌گویند اپل قصد دارد پلتفرم Apple Pay را به هند عرضه کند به نحوی که به کاربران اجازه دهد کدهای QR را اسکن کنند و تراکنش‌های UPI را بدون نیاز به هیچ برنامه‌ای از ارائه دهنده سیستم پرداخت (PSP) انجام دهند.

Samsung Pay شروع قابل توجهی دارد!

شاید بدانید که سامسونگ والت در ابتدای امسال در هند راه اندازی شد. اما قبل از رونمایی از والت، سامسونگ پی (که بعدها به والت تبدیل شد) از سال 2017 برای مشتریان در هند پرداخت های موبایلی ارائه می کرد. بدون شک، سامسونگ بیش از نیم دهه تجربه‌ای نسبت به اپل دارد، اما اینکه آیا این امر در طولانی مدت مهم خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

در سال 2021، سامسونگ پی در هند برای برخی از مشتریان کمی کمتر مفید شد زمانی که این پلتفرم از پشتیبانی MST صرف نظر کرد. با این حال، Apple Pay همچنین از MST پشتیبانی نمی کند و هرگز پشتیبانی نکرده است.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.