مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی به‌عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای سرمایه‌گذاری شناخته شده است. افراد زیادی از سراسر جهان هر ساله از طریق خرید ملک به قبرس مهاجرت می‌کنند. از مزایای انتخاب قبرس برای زندگی می‌توان به استاندارد بالای زندگی، مؤسسات آموزشی باکیفیت، امنیت، نزدیکی به کشتیرانی و مسیر‌های هوایی، امکان الحاق قبرس شمالی به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک و نرخ مالیات پایین اشاره کرد. سایر ویژگی‌ها که بسیاری از افراد را ترغیب به مهاجرت به قبرس و خرید ملک در این کشور می‌کند، شامل بیمه درمانی و سیستم بهداشتی باکیفیت، آب‌وهوای مناسب و قیمت مناسب املاک است. (به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله مزایای خرید ملک در قبرس را نیز مطالعه کنید). در این مقاله با کارگروه سرمایه‌گذاری شزوما همراه باشید تا در مورد نکات خرید ملک در قبرس شمالی برای شما توضیح دهیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به طور معمول، نرخ خرید ملک در قبرس شمالی به‌صرفه‌تر از قبرس جنوبی است. با خرید ملک در قبرس شمالی علاوه بر اینکه می‌توانید با قیمتی در حد قیمتهای ایران صاحب خانه شوید، می‌توانید با اجاره دادن همان ملک درآمد ارزی داشته باشید و 4 برابر اجاره همان ملک در ایران درآمد داشته باشید.

با خرید ملک در واقع خاک این کشور را نیز می‌خرید و این بزرگترین امتیاز خرید ملک در قبرس است که در کشورهای دیگر نظیر ترکیه، آلمان، کانادا و دبی این امتیاز وجود ندارد.


خرید ملک در قبرس مزایایی را به همراه دارد. هزینه‌های زندگی در کشور قبرس پایین است؛ بنابراین، اگر به فکر خرید ملک در کشور‌های خارجی دارای هزینه زندگی پایین هستید قبرس شمالی بهترین گزینه است. قوانین مالیات در قبرس نیز خیلی راحت‌تر است و بسیاری از افراد با همین انگیزه مهاجرت و خرید ملک در قبرس را انتخاب می‌کنند. شرایط اقتصادی در کشور قبرس نیز در حال پیشرفت است؛ بنابراین، با خرید ملک و سکونت در این کشور، می‌توانید اوضاع اقتصادی خود را تغییر دهید. تمام این‌ها دلایلی هستند که افراد را ترغیب به اخذ اقامت و خرید ملک در قبرس می‌کند.

فاکتورهای موردتوجه برای خرید ملک در قبرس

سرمایه‌گذاری و خرید ملک در کشورهای خارجی همراه با ریسک است. افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در قبرس را دارند باید هنگام خرید ملک احتیاطات لازم را به خرج دهند. مهاجرین می‌توانند با خرید ملک در قبرس شمالی، اقامت این کشور را نیز به دست آورند. هنگام خرید ملک باید عواملی مانند موقعیت جغرافیایی، میزان متراژ، امکانات، نوع سند و… را در نظر بگیرید.

قبل از خرید ملک باید به لوکیشن خانه نیز توجه داشته باشید. ملک‌هایی که در نزدیکی دریا قرار گرفته‌اند، نرخ بالاتری دارند. به‌علاوه، خرید ملک در نزدیکی مراکز تفریحی و تجاری می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. شما می‌توانید با خرید ملک در بهترین موقعیت‌های مکانی قبرس به امکانات رفاهی نیز دسترسی داشته باشید.

هزینه خرید ملک در قبرس به عوامل مختلفی بستگی دارد. از هزینه‌های تأثیرگذار بر قیمت ملک در قبرس می‌‏توان به کیفیت ساخت، مکان، نوع ملک، متراژ و طراحی آن اشاره کرد. در قبرس، خانه‌های نزدیک به دریا دارای قیمت‌های بالاتری هستند. شما می‌توانید باتوجه ‌به میزان بودجه خود، ملک موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

اهمیت استفاده از وکیل و مشاور حقوقی باتجربه در هنگام خرید ملک در قبرس را نمی‌توان نادیده گرفت. مشاورین حقوقی شزوما به شما کمک می‌کنند که ملک موردنظر خود را با اطمینان خاطر در قبرس خریداری کنید. با سپردن پروسه خرید ملک در قبرس به وکیل، دیگر نیاز نیست که نگران مراحل قانونی معامله ملک باشید.

با خرید ملک در قبرس، اقدامات اولیه برای اخذ اقامت خود و خانوادتان انجام می‌شود.

 

متاسفانه افراد سودجو و فرصت طلب از افراد نا آگاه سوء استفاده می‌کنند و با کلاهبرداری و یا فروش املاکی که فاقد سند معتبر هستند، صدمات زیادی به سرمایه‌گذاران می‌زنند.

شما می‌‏توانید انجام امور حقوقی مربوط به سرمایه‌گذاری در زمینه خرید ملک را به شزوما بسپارید. در آکادمی شزوما، تیمی از مشاورین حقوقی مجرب حضور دارند که می‌توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند و بهترین فرصتهای سرمایه‌گذاری را به شما معرفی کنند. آکادمی شزوما تا به امروز به بیش از 7900 سرمایه‌گذار کمک کرده است که در ایران و خارج از ایران صاحب خانه شوند.

شزوما در ایران و قبرس شمالی دارای شرکت ثبت شده و مجوز رسمی فعالیت است؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید انجام پروسه خرید ملک در کشور قبرس را به ما واگذار کنید.

در قبرس شمالی ملک‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارند. شما برای خرید ملک از آپارتمان‌ها و ویلا‌های مدرن گرفته تا خانه‌های سنگی قدیمی، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. اگر تنها برای تفریح به قبرس سفر می‌کنید، خرید ملک در نزدیکی سواحل بهترین انتخاب است.

هنگام برنامه‌ریزی برای خرید ملک در قبرس، چند مرحله وجود دارد که باید در چک‌لیست خود قرار دهید. اولین قدم در خرید ملک، شناسایی ملک مناسبی است که با نیاز‌ها، ترجیحات و بودجه شما مطابقت دارد. در این زمینه می‌توانید از راهنمایی مشاورین شزوما بهره ببرید. شزوما با برگزاری تورهای رایگان به قبرس شمالی امکان بازدید از پروژه‌های آپارتمانی و ویلایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید از نزدیک ملک مورد نظرتان را بررسی کنید.

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

بهترین شهرها برای خرید املاک در قبرس

اگر قصد خرید ملک در قبرس را دارید به شما خرید خانه از لیماسول را پیشنهاد می‌کنیم. این شهر مملو از مدارس بین‌المللی شناخته شده است و گزینه مناسبی برای افرادی است که برای تحصیل بهتر فرزندان خود مهاجرت کرده‌اند. لیماسول دارای امکانات متعدد مانند مکان‌های تفریحی، رستوران‌ها، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس و…. برای داشتن زندگی بهتر است. البته، قیمت خانه‌ها در لیماسول کمی بیشتر از سایر شهر‌های قبرس است.

بیشتر خانه‌ها در پافوس در نزدیکی وسایل حمل‌ونقل عمومی ساخته شده‌اند. به‌علاوه، هزینه‌های زندگی نیز در پافوس کمتر از سایر شهر‌های قبرس است. با خرید ملک در پافوس می‌توانید زندگی در محیطی آرام با هزینه ‏‌های پایین را تجربه کنید. لانارکا یکی دیگر از بهترین شهر‌های قبرس است که دارای املاک با قیمت پایین‌تر است. بیشتر خانه‌ها در لانارکا در نزدیکی سواحل و کناردریا واقع شده‌اند؛ بنابراین خرید ملک در لانارکا برای داشتن زندگی آرام‌تر بهترین انتخاب است.

اگر هم به دنبال بهترین انتخاب برای خرید ملک هستید، حتما از مشاوره رایگان کارشناسان شزوما استفاده کنید تا با توجه به شرایطتان بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد دهیم.

بهترین شهرهای قبرس برای خرید ملک
اگر به دنبال خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری در این کشور هستید، پیشنهاد می‌کنیم از کمک کارشناسان حقوقی شزوما استفاده کنید. بدین منظور می‌توانید نام شزوما را در گوگل سرچ کنید یا با شماره تلفن ثابت دفتر تهران، 02146088082 تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.