بهترین دستگاه های لیزر بدون ژل

افراد برای حذف موقتی موهای زائد خود از روش‌هایی مانند کرم موبر، اپیلاسیون، وکس، تیغ و ژیلت استفاده می‌کنند؛ اما امروزه بهترین و پرطرفدارترین روش برای حذف دائمی موهای زائد بدن لیزر است. در کلینیک‌های زیبایی معتبر طی چند جلسه با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته لیزر فولیکول تارهای مو تخریب شده و رشد موهای زائد در نقاط مختلف بدن متوقف می‌شود. دستگاه‌های لیزر انواع متفاوتی دارند که از بین آن‌ها دستگاه لیزر بدون ژل یا غیر تماسی جزو تکنولوژی‌های مدرن و جدید است و نسبت به دستگاه لیزر با ژل یا تماسی طرفداران بیشتری دارد. افرادی که تمایل دارند موهای زائد بدن خود را با لیزر از بین ببرند، همواره به دنبال دستگاه لیزری هستند که عوارض و درد کمتری به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای دستگاه لیزر بدون ژل صحبت کنیم و به معرفی دو نمونه از بهترین دستگاه‌های لیزر بدون ژل بپردازیم. دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی بدون نیاز به ژل تمام موهای زاید را در کمترین جلسات از بین می برد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا دستگاه لیزر بدون ژل انقدر طرفدار دارد؟‌

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، دستگاه لیزر بدون ژل یکی از تکنولوژی‌های جدید لیزر به شمار می‌رود. در دستگاه‌های لیزر با ژل برای کاهش احساس درد و سوزش هنگام تماس دستگاه با پوست بدن از ژل خنک‌کننده استفاده می‌شود. مالیدن ژل موضعی خنک‌کننده به پوست چند دقیقه قبل از شروع لیزر موهای زائد بدن باعث می‌شود که دمای پوست چند درجه کاهش یابد و هنگام برخورد اشعه دستگاه لیزر تماسی با پوست، فرد درد و سوزش نسبتا کمتری را احساس کند. ژل‌های خنک‌کننده برای بسیاری از پوست‌ها عارضه خاصی ندارند و سلامتی پوست را به خطر نمی‌اندازند؛ اما وجود ژل خنک‌کننده روی پوست اشعه لیزر را منحرف می‌کند و اجازه نمی‌دهد که اشعه به طور دقیق روی ریشه موها متمرکز شود.

انحراف اشعه لیزر به دلیل استفاده از ژل هم مشتریان و هم اپراتورها را کلافه و خسته می‌کند؛ زیرا باعث طولانی شدن جلسات لیزر می‌شود. درست است که ژل خنک‌کننده دمای پوست بدن را تا حدودی کاهش می‌دهد، اما این کاهش دما به حدی نیست که به طور کامل از بروز عوارضی مانند جوش، قرمزی و پوسته پوسته شدن نواحی لیزر شده بدن جلوگیری کند. با استفاده از دستگاه لیزر بدون ژل به هیچ خنک‌کننده موضعی نیاز نیست. هندپیس این دستگاه لیزر غیر تماسی به گولینگ یا سیستم خنک‌کننده پیشرفته مجهز شده است‌. کولینگ به حدی دمای بدن را پایین می‌آورد که فرد هیچ دردی در زمان لیزر و هیچ عارضه پوستی بعد از لیزر تجربه نمی‌کند. به همین دلیل است که دستگاه‌های لیزر بدون ژل انقدر طرفدار دارند.

استفاده از دستگاه لیزر بدون ژل در کلینیک‌های زیبایی چه مزایایی دارد؟‌

  • دستگاه‌های لیزر بدون ژل برای پوست‌های حساس بهترین گزینه هستند؛ زیرا با قدرت خنک‌کنندگی بالا مانع از درد و سوزش پوست می‌شوند.
  • برای استفاده از این نوع دستگاه لیزر هیچ محدودیتی وجود ندارد و در همه قسمت‌های بدن زیباجو تاثیر یکسانی دارد.
  • اشعه دستگاه لیزر بدون ژل مستقیما به فولیکول مو برخورد می‌کند و آن را از بین می‌برد.
  • دستگاه لیزر غیر تماسی یا بدون ژل یک دستگاه کاملا بهداشتی است و به دلیل عدم تماس با پوست افراد به طور کامل از انتقال بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند.
  • سرعت حذف موهای زائد با این دستگاه به مراتب بیشتر از دستگاه‌های با ژل است.
  • با توجه به بالا بودن سرعت از بین رفتن موهای زائد با دستگاه‌های لیزر بدون ژل تعداد جلسات لیزر نیز کاهش خواهد یافت.
  • این دستگاه با قدرت خنک‌کنندگی بالا هیچ گونه سوختگی در پوست زیباجویان ایجاد نمی‌کند.
  • لیزر موهای زائد با دستگاه‌های لیزر بدون ژل به طور یکنواخت انجام می‌شود.
  • این دستگاه به دلیل بالا بودن طول موج اشعه و قدرت نفوذ زیاد به ریشه مو فولیکول‌های مو را بهتر از بین می‌برد.
  • پوستی که موهای زائد آن با دستگاه لیزر بدون ژل از بین می‌رود، جوانسازی خواهد شد.

معرفی دو نمونه از بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر بدون ژل

حالا که با مزایای استفاده از دستگاه‌ لیزر بدون ژل آشنا شدید، در ادامه این بخش با دو نمونه از بهترین دستگاه‌های لیزر بدون ژل که در کلینیک‌های زیبایی ارائه‌دهنده خدمات لیزر موهای زائد کاربرد زیادی دارند، آشنا شوید.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین دستگاه‌های لیزر بدون ژل و غیر تماسی است که نسل جدیدی از دستگاه‌های لیزر الکساندرایت به شمار می‌رود و علاوه بر حذف دائمی موهای زائد بدن و صورت برای پاک کردن خالکوبی، از بین بردن ضایعات پوستی مربوط به مشکلات عروقی، درمان کک و مک و لکه‌های پوستی، برداشتن خال، لایه‌برداری، پاکسازی و جوانسازی پوست نیز کاربرد دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه لیزر بدون ژل می‌توان به مواردی مانند دریافت مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی و داشتن گواهی‌نامه ISO13485 و مجوز CE اروپا، طراحی به صورت سیستم 8 پالسی، داشتن طول موج 755 نانومتر، توان بالا، مناسب بودن برای تمامی پوست‌ها، قیمت مناسب و اقتصادی، برخورداری از کولینگ پرقدرت air cooling، پشتیبانی از اسپات سایزهای مختلف، برخورداری از سیستم هوشمند اسمارت پالس، داشتن یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و …. اشاره کرد.

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس

دستگاه لیزر الکساندرایت نابلکس یک نوع دستگاه لیزر بدون ژل است که کاربرد زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه عبارت‌اند از: داشتن هندپیس ارگونومیک و سبک، برخورداری از کولینگ یا سیستم‌ خنک‌کننده پرقدرت، عملکرد پرسرعت، مناسب برای تمام تایپ‌های پوستی تیره و روشن، داشتن تاییدیه FDA، از بین بردن موهای زائد ضخیم و نازک، قابل تنظیم بودن سری دستگاه، برخورداری از Pulse Duration، داشتن طول موج 755 نانومتر، جوانسازی غیرتهاجمی پوست، کاربری آسان و عدم نیاز به ژل خنک‌کننده در زمان لیزر موهای زائد، برخورداری از سری‌های یکبار مصرف برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های ویروسی، واگیردار و …. .

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا راجع به ویژگی‌ها و مزایای دستگاه لیزر بدون ژل صحبت کردیم و سپس به معرفی دو نمونه از بهترین و پرکاربردترین دستگاه‌های لیزر بدون ژل که در بسیاری از کلینیک‌های زیبایی ارائه‌دهنده خدمات لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می‌گیرند، پرداختیم. اگر قصد راه‌اندازی یک کلینیک زیبایی را دارید، برای خرید دستگاه لیزر بدون ژل الکساندرایت گرویتی و الکساندرایت نابلکس به سایت شرکت معتبر حامین طب مراجعه کنید. این شرکت به عنوان نمایندگی دستگاه‌های لیزر برای رعایت رفاه حال مشتریان خود که اکثرا کلینیک‌ها زیبایی تازه تاسیس هستند؛ امکان خرید اقساطی دستگاه لیزر موهای زائد را نیز فراهم کرده است. امیدواریم با مطالعه این مقاله به پاسخ تمام سوال‌هایی که در درباره دستگاه‌های لیزر بدون ژل در ذهن خود داشتید، رسیده باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.