مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن ، کدامیک بهتر است؟

انتخاب بهترین و مناسب ترین دوربین مداربسته به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل برند دوربین مداربسته است. برندهای معروف با ارائه امکانات و تکنولوژی پیشرفته سعی در پیشی گرفتن از یکدیگر دارند. از این رو دانش شما هنگام خرید از این برندها و امکاناتی که ارائه می دهند بسیار مهم و تعیین کننده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به عنوان مثال دو برند هایلوک و هایک ویژن دو نام شناخته شده و قابل اعتماد در این صنعت هستند. دانستن تفاوت هایلوک و هایک ویژن و ویژگی های هر کدام می تواند به شما در انتخاب سیستم دوربین مدار بسته مناسب کمک کند. از آنجایی که برند هایلوک زیر مجموعه هایک ویژن به حساب می آید، شباهت های زیادی نیز با یکدیگر دارند.

در این مقاله به مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن می پردازیم. اگر مایل هستید اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب کنید، لطفا در ادامه همراه ما باشید. در نهایت می توانید با خرید برند مورد نظر خود از این دو برند معتبر، احساس اطمینان بیشتری کنید.

جهت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به وب سایت رادیس مراجعه فرمایید.

ویژگی های مشترک هایلوک و هایک ویژن

با نگاهی به مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن، باید این دو برند محبوب و پرطرفدار را به طور کامل بشناسیم تا بتوانیم قضاوت درستی در مورد دوربین این دو برند داشته باشیم.از نظر امنیت، دوربین های مداربسته نقش ویژه ای در ارتقای سطح آگاهی عمومی از ایمنی دارند.

 برندهای بزرگ دنیا با استفاده از بهترین تکنولوژی موجود این دوربین ها را طراحی کرده و به بازار تجهیزات امنیتی جهانی عرضه می کنند، رقابت این برندها در حال حاضر در حوزه تکنولوژی است.

برندهای هایلوک و هایک ویژن هر دو توسط یک کمپانی تولید و به فروش می رسد. این شرکت معتبر با تولید دوربین های باکیفیت و امکانات مختلف تحت این دو نام، نیاز تمامی کاربران سیستم های نظارتی را برآورده می کند. تمامی قطعات مورد استفاده این دو برند از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 این شرکت طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته مانند ​​دام، بولت، اسپید دام و غیره را ارائه می دهد. بنابراین گزینه های زیادی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید بر اساس نیازهای کاربر خود، یکی را که می خواهید انتخاب کنید. این محصولات به صورت آنالوگ و IP تولید و عرضه می شوند. تجهیزات ضبط DVR و NVR این دو برند نیز از این دو فناوری پشتیبانی می کنند.

تفاوت های دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن

اگرچه این دو محصول توسط یک شرکت تولید می شوند، اما همچنان تفاوت هایی وجود دارد.در واقع سازنده برند هایک ویژن با عرضه هایلوک به بازار امیدوار است دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب را در اختیار کاربران قرار دهد. شاید بتوان گفت هایلوک یک دوربین مداربسته هایک ویژن با انتخاب محدودتر اما همان کیفیت است. یکی از تفاوت های هایلوک و هایک ویژن کیفیت تصویر است.

 دوربین های مداربسته هایک ویژن در رزولوشن های 5، 6، 8، 12 موجود می باشد. اما برند هایلوک تنها در برخی از مدل های دوربین IP دارای کیفیت تصویر تا 5 مگاپیکسل است. دستگاه های DVR هایک ویژن تا 32 کانال را نیز پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر قصد خرید دوربین های مدار بسته برای پروژه های بزرگتر را دارید، این برند انتخاب خوبی است.

هایک ویژن علاوه بر ساخت دوربین های مدار بسته، تجهیزات جانبی مانند کابل و هارد دیسک را نیز تولید می کند. همچنین تولید می شود اما برند هایلوک طیف متنوع و کاملی از محصولات در این زمینه ندارد.

تفاوت دیگر هایلوک و هایک ویژن در هوشمندی آن است. محصولات هایک ویژن ویژگی های هوشمند تری دارند. به همین دلیل، اکثر مردم از هایلوک برای پروژه های کوچک یا جاهایی که حساسیت بالا نیست استفاده می کنند. تفاوت نهایی در مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن این است که دوربین های هایلوک معمولا حداکثر از یک کانال صوتی پشتیبانی می کنند. در مقابل، محصولات هایک ویژن می توانند تا 4 کانال را پشتیبانی کنند.

تفاوت قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن و هایلوک

می توان گفت مهم ترین تفاوت هایلوک و هایک ویژن قیمت این دو برند است. هایلوک به دلیل امکانات و عملکرد محدود قیمت پایین تری دارد. البته همین امکانات محدود و قیمت پایین از اهداف اصلی شرکت تولید کننده آن بود.

بنابراین این گزینه برای کسانی که قصد تهیه سیستم مانیتورینگ را داشته و بودجه کمی دارند یا تصمیم به خرید دوربین مدار بسته برای پروژه های کوچک و غیر حساس می گیرند مناسب است.

البته این بدان معنا نیست که هایلوک ویژگی های لازم را ندارد. همانطور که قبلا ذکر شد این برند از کیفیت و مناسبی برخوردار است و به خوبی می تواند نیاز شما را برطرف کند. بنابراین، اگر به دنبال دوربین های مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، هایلوک برند مناسب شماست.

مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن از نظر ویژگی‌های فنی

مقایسه دوربین های هایلوک و هایک ویژن از نظر مشخصات فنی نیز یکی از عواملی است که می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب دوربین مداربسته هایلوک یا هایک ویژن داشته باشد.به طور کلی، استراتژی های تولید دوربین دو برند هایک ویژن سازگار است. اما برای پایین نگه داشتن هزینه ها، برند هایلوک تعدادی از ویژگی ها را تغییر داد.

  • کاهش ویژگی های هوش مصنوعی در هایلوک
  • کیفیت تصویر دوربین مارک هایک ویژن متنوع تر است
  • هایلوک ارزانتر است

یکی از موارد اصلی در مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن تفاوت این دو برند است. به طور کلی در مقایسه هایلوک با هایک ویژن باید گفت که هایلوک محصولی ارزان قیمت و اقتصادی از برند مرغوب هایک ویژن است. برای مشاوره در مورد مقایسه بهترین دوربین های هایک ویژن و هایلوک با ما در رادیس تماس بگیرید.

همان طور که در بالا در خصوص مقایسه دوربین مداربسته هایلوک و هایک ویژن گفتیم، هایک ویژن یکی از معتبرترین برندهای سیستم های نظارتی است. این شرکت خوش نام برند هایلوک را وارد بازار کرده است. به دلیل کمپانی تولیدکننده یکسان، هایلوک و هایک ویژن شباهت های زیادی دارند. تفاوت هایلوک و هایک ویژن را می توان در جنبه هایی مانند قیمت و ویژگی های هوشمند مشاهده کرد.

هزینه خرید هایلوک به دلیل امکانات کمتر، پایین تر است. اما این امکانات محدود و هزینه کم به معنای بی کیفیتی نیست. مدل های دوربین مداربسته از برندهایی مانند بولت، دام، اسپید دام و غیره می باشد و در این زمینه هیچ محدودیتی نخواهید داشت. علاوه بر این، ضبط کننده ها از هر دو فناوری شبکه و آنالوگ پشتیبانی می کند.

هایلوک یک نام تجاری قابل اعتماد از هایک ویژن است که هدف آن ارائه خدمات به کسانی است که بودجه کمی دارند. همچنین یک گزینه مقرون به صرفه برای تجهیز پروژه های کوچکتر است.

اگر به دنبال خرید یک سیستم دوربین مداربسته با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، توصیه می کنیم به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید. رادیس با سال ها تجربه درخشان در زمینه فروش سیستم های نظارتی دارد و شما را در بهترین انتخاب یاری می کند.

جهت بررسی تکمیلی به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.