معرفی مدل اسپیکر بلوتوثی اقتصادی بازار ایران

هرچند که امروزه سیستم‌های صوتی قدرتمند و پیشرفته‌ای برای پخش صدا با کیفیت بالا و همچنین امکانات دیگر تولید شده‌است، اما خرید اسپیکر بلوتوثی هم طرفداران خاص خود را دارد. این اسپیکرها معمولاً کوچک و قابل حمل هستند، بنابراین به ویژه زمانی که دسترسی به سیستم‌های صوتی بزرگ و قدرتمند امکان‌پذیر نیست، مثلاً برای لذت بردن از موسیقی در فضای باز، کارایی بیشتری دارند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

انتخاب و خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به هیچ وجه کار آسانی نیست. مدل‌های متنوع این نوع اسپیکرها در مراکز فروش لوازم جانبی موبایل، پروسهٔ انتخاب را دشوار کرده‌اند، لذا فکر کردیم در این مقالهٔ کوتاه و مختصر، چند مدل اسپیکر صوتی ارزان قیمت را به همراه نکات خرید این وسیله بیان کنیم. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

بهترین اسپیکر بلوتوثی؛ خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت

امروزه خرید اسپیکر قابل‌حمل یا همان اسپیکرهای بلوتوثی رواج بسیاری پیدا کرده‌است. این اسپیکرها علاوه‌بر داشتن حافظه یا اتصال به فلش مموری، به‌آسانی به موبایل هوشمند متصل می‌شوند و آهنگ‌های موردعلاقهٔ شما را از پلی لیست گوشی‌تان پخش می‌کنند. اسپیکر بلوتوثی با باتری باکیفیت، ساعت‌ها به شارژ مجدد نیاز نخواهد داشت.

  • نحوهٔ کار اسپیکر بلوتوثی و تفاوت و تمایز آن با اسپیکرهای سیمی

نحوهٔ کار اسپیکرهای بلوتوثی نیز ساده است. این وسیله با دریافت امواج دارویی از طریق بی‌سیم و با جفت شدن به دستگاه‌های صوتی دیجیتالی، مجهز به فناوری بلوتوث کار می‌کند. به طوری که طی این فرایند، اسپیکر بلوتوثی امواج رایویی را از طریق بلوتوث دریافت کرده و سپس آن را به امواج آنالوگ تبدیل می‌کند؛ درنهایت نیز به‌صورت صدا پخش می‌کند.

مهم‌ترین وجه تمایز اسپیکر بلوتوثی با اسپیکرهای سیمی، در نحوهٔ کارکرد آن‌هاست. اسپیکرهای سیمی از سیم برای انتقال امواج استفاده می‌کنند و اسپیکرهای بلوتوثی برای این انتقال از فناوری بلوتوث بهره می‌گیرند. روش پخش صدا در هر دو نوع اسپیکر یکی است، یعنی تبدیل انرژی الکتریکی که همان سیگنال‌های صوتی هستند، به امواج مکانیکی یا همان امواج‌های صوتی در هر دو مدل یکسان و مشابه است.

  • اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

مهم‌ترین مشخصهٔ اسپیکرهای بلوتوثی و شاید مهم‌ترین دلیل افزایش خرید اسپیکر بلوتوثی در بازار، ویژگی قابل حمل بودن است. افراد این اسپیکرها را به‌راحتی در کیف یا کوله پشتی خود قرار می‌دهند و آن را به هر کجا که بخواهند حمل می‌کند.

انواع اسپیکر بلوتوثی تحت عنوان مدل‌ها و برندهای مختلفی در بازار موجود است. انتخاب اسپیکر مناسب کاملاً به نیاز، سلیقه و بودجهٔ شما بستگی دارد. این‌که اسپیکر را در کجاها بیشتر به‌کار می‌برید یا این‌که چقدر با بابت خرید آن هزینه می‌کنید، در امر انتخاب مدل مناسب نقش اساسی دارند. طرح و رنگ اسپیکر هم که یک موضوع کاملاً سلیقه‌ای است.

  • قیمت اسپیکرهای بلوتوثی

بهتر است بدانید که اسپیکرهای مختلف با توجه به سطح کیفیت و امکانات، با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. اگر قصد خرید اسپیکر باکیفیت بسیار بالا را دارید، مسلماً باید هزینهٔ بیشتری پرداخت کنید. هرچند که اکثر از اسپیکرهای ارزان قیمت نیز از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار هستند و به اصلاح کارایی و دوام قابل قبولی دارند.

ابعاد و اندازهٔ اسپیکر نیز هم در قیمت و هم در انتخاب و خرید اسپیکر بلوتوثی اهمیت دارد. این اسپیکرها قابل حمل هستند، بنابراین اندازه و حمل آسان آن نیز یکی از ملاک‌های خریداران به‌شمار می‌رود، اما درمورد رابطهٔ اندازه و قیمت اسپیکر، ذکر مطلب زیر ضروری است:

قیمت استیکر بلوتوثی کوچک

توجه داشته باشید که در بیشتر موارد، ابعاد و اندازه با قیمت اسپیکر بلوتوثی رابطه مستقیم ندارد. به عبارتی نمی‌توان گفت که همیشه اسپیکر بلوتوثی کوچک قیمت کمتری نسبت‌به اسپیکرهای بزرگ دارد؛ موارد مختلفی ازجمله برند سازنده، کیفیت ساخت، امکانات باتری و … در قیمت نهایی این وسیله نقش دارند.

امکانات، کیفیت صدا و باتری اسپیکر بلوتوثی

خوشبختانه برندهای مختلف اسپیکر بلوتوثی مدل‌های متنوعی از این وسیله را با قیمت‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند، بنابراین می‌توان مدل مناسب و ارزان قیمت را در میان برندهای مختلف یافت. رابطهٔ باتری و صدای بلوتوث نیز معمولاً رابطهٔ مستقیمی است، یعنی این‌که اسپیکرهای بزرگ معمولاً صدای باکیفیت‌ و بلندتری تولید می‌کنند.

کیفیت باتری و میزان شارژ اسپیکر نیز به‌طور مستقیم به هم مرتبط هستند. هرچقدر باتری با کیفیت‌تر باشد، قدرت تحمل شارژ بیشتری خواهد داشت، اما نمی‌توان اندازهٔ باتری را با میزان نگه‌داری شارژ یکی دانست. امروزه تکنولوژی‌های خاصی در تولید باتری‌های کوچک با قابلیت تحمل شارژ بالا تولید شده‌اند.

مدل‌های ارزان قیمت اسپیکر بلوتوثی

با توجه به مطالب، بالا خرید اسپیکر قابل حمل چندان دشوار نخواهد بود، اما اگر اولویت شما خرید اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت است، می‌توانید مدل‌های نامبرده در زیر را از طریق فروشگاه اینترنتی سیبما خریداری کنید:

  1. مینی اسپیکر مدل GTF اورجینال؛
  2. اسپیکر بلوتوثی مینی اسپیکر (Mini Speaker Music)؛
  3. اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل مدل YZJ-GO3A؛
  4. اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل مدل RM-yuan؛
  5. اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل مدل RM-One؛
  6. اسپیکر بلوتوثی قابل‌حمل DV-18؛
  7. اسپیکر بلوتوثی طرح ایرپاد مدل Mk-301.

در فروشگاه اینترنتی سیبما، مدل‌های متنوع دیگری از اسپیکرهای صوتی ساده تا پیشرفته با قیمت مناسب و متعارف به فروش می‌رسد. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید اسپیکرهای بلوتوثی، برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل از قبیل خرید هدفون بلوتوثی نیز از طریق همین مجموعه اقدام کنید. در ادامه برخی مزایای خرید از فروشگاه مذکور را بیان کرده‌ایم:

  • مرکز خرید اسپیکر بلوتوثی

سیبما با سابقه‌ای طولانی در بازارهای حضوری، اکنون با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود و عرضهٔ محصولات متنوعی از قبیل انواع اسپیکرهای بلوتوثی، خرید هدفون بلوتوثی و شمار متعددی از محصولات دیگر، امکان خرید آسان و به‌صرفهٔ لوازم جانبی گوشی، پاوربانک، کابل شارژر و … را برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده‌است.

مهم‌ترین مشخصهٔ فروشگاه مذکور، عرضهٔ محصولات اورجینال است، بنابراین اگر قصد خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال را دارید، حتماً به این فروشگاه سر بزنید و مستقیماً از محصولات متعدد فروشگاه دیدن کنید.

کلام آخر

اسپیکرهای بلوتوثی به‌دلیل اندازهٔ کوچک و کاربرد آسان به ویژه قابل‌حمل بودن، طرفداران زیادی دارند. انواع مختلفی از این وسیله در بازار موجود است که البته در رنج قیمتی متفاوتی عرضه می‌شود. برای خرید اسپیکر از سایت، می‌توانید سایت سیبما را امتحان کنید. این فروشگاه انواع اسپیکر قابل حمل با کیفیت و قیمت مناسب را به مشتری عرضه می‌کند. شما می‌توانید از بابت اصلی بودن کالا به ویژه کالاهایی که در کنار آن‌ها کلمهٔ اورجینال قید شده‌است، کاملاً مطمئن باشید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.